گوشی سامسونگ samsung galaxy z flip 4 طراحی ظاهری شناخته شده و معروفی دارد و در عین حال یک گوشی مدرن و امروزی به شمار می آید. این گوشی که به صورت عمودی تا می شود و شباهت زیادی به گوشی های قدیمی نوکیا و سونی اریکسون دارد! اما همان طور که قطعاً می دانید، این گوشی یکی از پیشرفته ترین گوشی های تاشوی فعلی است که حتماً باید از آن در برابر حوادث احتمالی محافظت کنید! خوشبختانه قاب های با کیفیت متعددی در بازار موجود هستند که شما می توانید از آنها برای محافظت از گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 استفاده کنید. ما برخی از این قاب ها را در این متن و برخی دیگر را در مقاله بهترین قاب ها برای سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 بخش دوم برای شما لیست کرده ایم. با ما همراه باشید.

کاور سیلیکونی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 به همراه بند – انتخاب کاربران

کاور سیلیکونی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 به همراه بند – انتخاب کاربران

با خرید این کاور سیلیکونی که به بند هم مجهز است ضرر نمی کنید! ساختار این قاب از سیلیکون مات ساخته شده و بند آن به شما اجازه می دهد تا گوشی تاشوی خود را راحت تر در دست گرفته و با خود حمل کنید. این بند در هر دو حالت باز و بسته بودن گوشی، کارایی بالایی دارد و در انتهای آن یک گیره فلزی تعبیه شده است. به این ترتیب امکان متصل کردن آن به وسایل دیگر (مانند بند کوله پشتی) وجود دارد.

قاب محافظ Caseology Parallax – ظرافت بی نظیر!

قاب محافظ Caseology Parallax – ظرافت بی نظیر!

در قاب Parallax از برند Caseology شاهد ادغام طرح ها با یکدیگر هستیم! در نتیجه این قاب المان های قاب های مات، مخملی، TPU و پی سی را به طور یکجا دارد و جلوه ای خاص و زیبا به گوشی زد فلیپ 4 شما می بخشد. فراموش نکنید که این قاب علاوه بر جذابیت های ظاهری، باعث می شود تا گوشی محکم تر در دست شما قرار گیرد و در هنگام کار با آن از دستتان نلغزد. به این ترتیب خطر ضربه در اثر سقوط از ارتفاع گوشی شما را کمتر تهدید می کند.

قاب محافظ CASETiFY Y2K Studio Impact Case – محبوب و مقاوم

قاب محافظ CASETiFY Y2K Studio Impact Case – محبوب و مقاوم

قاب های مقاوم در ضربه CASETiFY در طرح ها و رنگ های فوق العاده متنوعی عرضه شده اند و حتی می توانید آنها را با رنگ دلخواه و سفارشی خود تهیه کنید! به هر حال این قاب رنگ بندی متفاوتی دارد و ظاهری متفاوت به زد فلیپ 4 شما می بخشد. همچنین قاب Y2K Studio Impact لولاهای نرم و انعطاف پذیری دارد و دکمه های آن عملکرد لمسی مناسبی را ارائه می دهند.

قاب محافظ Kate Spade New York Protective Hardshell – محصولی غافلگیرکننده از این برند!

قاب محافظ Kate Spade New York Protective Hardshell – محصولی غافلگیرکننده از این برند!

برند Kate Spade New York در زمینه فروش کیف دستی های خاص فعالیت دارد و تولید یک قاب برای گوشی زد فلیپ 4 توسط آن کمی عجیب و غیر منتظره به نظر می رسد! این قاب از سیلیکون سخت ساخته شده و بر روی آن گل هایی به شکل ستاره طراحی شده است! همچنین گفتنی است بدنه این قاب به صورت گرادیانت طراحی شده است. در مجموع می توان گفت این قاب از مناسب ترین لوازم جانبی ها برای گوشی سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 محسوب میشود.

قاب محافظ i-Blason Cosmo Series – زیبایی رنگ بنفش!

قاب محافظ i-Blason Cosmo Series – زیبایی رنگ بنفش!

برند i-Blason قاب های معروف سری Cosmo خود را توسعه داده و مدل سازگار با گوشی زد فلیپ 4 را نیز به بازار عرضه کرده است. این قاب ضخامت پایینی دارد و به آسانی در هنگام خم شدن گوشی به دو قسمت تبدیل می شود. همچنین این قاب با رنگ بنفش و طراحی خاصی عرضه شده و ظاهری متفاوت به گوشی تاشوی شما می بخشد.

اما در پایان ذکر این نکته ضروری است که شما می توانید پس از مطالعه این مطلب، در بخش مقالات وب سایت ایده برتر با برخی از اپلیکیشن های مناسب مدیریت کردن نمایشگر خارجی گلکسی زد فلیپ 4 آشنا شوید.

منبع: androidcentral