شکی در این نیست که گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا یکی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی موجود در بازار است. این گوشی جانشین شایسته ای برای مدل های رده بالای سری نوت است و در واقع اولین عضو سری S است که از قلم لمسی S Pen پشتیبانی می کند. اما این گوشی رده بالا نیز از گزند آسیب ها و اتفاقات در امان نیست! پس اگر می خواهید تا برای مدت طولانی تری از آن استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم تا حتماً یک قاب با کیفیت نیز برای آن بخرید! در این مقاله و بخش دوم آن می توانید با برخی از بهترین قاب های سازگار با گوشی گلکسی S21 اولترا آشنا شوید. در این لیست از مدل های ضد ضربه و مستحکم گرفته تا مدل های فانتری را مشاهده خواهید کرد!

قاب Nano Pop از برند Caseology – بهترین از نگاه کاربران

قاب Nano Pop از برند Caseology – بهترین از نگاه کاربران

قاب های سری نانو پاپ از برند Caseology با استحکام فوق العاده و طراحی شیکی که دارند، بالاترین محافظت را از گوشی S21 اولترا برای شما به ارمغان می آورند. این قاب ها به صورت دو رنگ طراحی شده اند و طراحی جذابی دارند. همچنین بخش داخلی آنها دارای طرح خاصی است و به گونه ای طراحی شده که ضربات احتمالی را به خوبی از بدنه گوشی دفع کند. کناره های این قاب در اطراف صفحه نمایش و ماژول دوربین به صورت برآمده طراحی شده و میزان محافظت کلی قاب را افزایش داده است. ضمن اینکه قاب نانو پاپ با فناوری شارژ وایرلس کاملاً سازگار است.

قاب Vanguard از برند ArmadilloTek – مستحکم و کاربردی

قاب Vanguard از برند ArmadilloTek – مستحکم و کاربردی

بدون شک این قاب یکی از با دوام ترین قاب های سازگار با گوشی گلکسی S21 اولترا است و توانسته استانداردهای محافظتی ارتشی را دریافت کند! قاب Vanguard از برند ArmadilloTek به صورت چند لایه طراحی شده و از آسیب دیدن گوشی شما در اثر سقوط از ارتفاع حدود 6 متری جلوگیری می کند. همچنین بر روی آن یک پایه نگهدارنده نیز تعبیه شده که امکان قرار دادن افقی گوشی بر روی سطوح را فراهم می آورد.

قاب Liquid Air P از برند Spigen – حمل قلم اس پن به همراه گوشی

قاب Liquid Air P از برند Spigen – حمل قلم اس پن به همراه گوشی

پشتیبانی از قلم لمسی S Pen یکی از درخشان ترین ویژگی های گوشی S21 اولترا است. و این دقیقاً چیزی است که Spigen به خوبی به آن توجه کرده است! قاب Liquid Air P از این برند دارای جایگاه مخصوص قلم اس پن است و به شما این امکان را می دهد تا گوشی و قلم لمسی آن را در کنار هم قرار داده و حمل کنید. ضمن اینکه سطح مات و ضد لغزش این قاب باعث می شود تا گوشی گران قیمت شما محکم تر در دستتان قرار گیرد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که کناره های این قاب در اطراف صفحه نمایش و ماژول دوربین گوشی برآمده هستند و ضربات احتمالی را به خوبی دفع می کنند.

قاب Onyx از برند Ringke – باریک اما مقاوم

قاب Onyx از برند Ringke – باریک اما مقاوم

به طور کلی قاب های Ringke طرفداران زیادی دارند و به خصوص قاب Onyx از این برند توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران گوشی S21 اولترا دست پیدا کند. این قاب علیرغم ضخامت کمی که دارد به خوبی از گوشی شما محافظت می کند به همین دلیل می تواند یکی از بهترین لوازم جانبی ها برای گوشی های سامسونگ گلکسی S21 باشد. در ساخت این قاب از متریال با دوام TPU استفاده شده است. همچنین سطح آن دارای نقاط ریز برآمده است که از لغزش گوشی در دست جلوگیری می کنند. این نوع طراحی از به جا ماندن اثر انگشت و لکه بر روی سطح قاب نیز جلوگیری به عمل می آورد. لازم به ذکر است که قاب اونیکس دارای گوشه های برآمده است و بخشی برای اتصال بند آویز بر روی آن تعبیه شده است.

قاب Symmetry از برند OtterBox – نهایت حفاظت از گوشی!

قاب Symmetry از برند OtterBox – نهایت حفاظت از گوشی!

قاب های OtterBox همیشه به دوام و استحکام بالا شهرت داشته اند! این موضوع در رابطه با قاب Symmetry نیز کاملاً صدق می کند و این قاب توانایی محافظت از گوشی گلکسی S21 اولترا شما در مقابل هر چیزی را دارد! ضمن اینکه در ساخت آن از تکنولوژی ضد میکروبی استفاده شده که باکتری ها و آلودگی ها را از سطح قاب دفع می کند. علیرغم استحکام فوق العاده، قاب Symmetry وزن پایینی دارد و باعث سنگین و زمخت شدن گوشی شما نمی شود.

منبع: androidcentral