آیفون 14 پرو مکس رده بالاترین آیفونی است که در حال حاضر می توانید بخرید. گوشی پرچم دار آیفون 14 مکس اپل با صفحه نمایش 90 هرتز، تراشه سریع A16 Bionic، داینامیک آیلند و یک دوربین قدرتمند 48 مگاپیکسل عرضه شده و قیمت بالایی دارد. منطقی این است که وقتی پول زیادی برای خرید آیفون 14 پرو مکس صرف کرده اید، یک مقدار دیگر هم بپردازید و یک قاب با کیفیت برای آن بخرید! در این مطلب و مقاله بهترین قاب های مستحکم برای آیفون 14 پرو مکس بخش دوم چند مدل از قاب های ضد ضربه و مستحکم برای این گوشی را معرفی کرده ایم. این قاب ها برای افرادی که از آیفون خود در طول روز زیاد استفاده می کنند مناسب تر هستند.

قاب Symmetry Series+ از برند OtterBox – بهترین در مجموع

قاب Symmetry Series+ از برند OtterBox – بهترین در مجموع

ضربه گیر ضخیم، لبه های برآمده در اطراف صفحه نمایش و ماژول دوربین، سازگاری با مگ سیف و بدنه باریک باعث شده تا این قاب به یکی از مناسب ترین مدل ها برای آیفون 14 پرو مکس تبدیل شود. قاب Symmetry Series+ از قابلیت ضد میکروبی نیز برخوردار است و در رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه شده است. همچنین 50 درصد متریال به کار رفته در ساخت آن از پلاستیک بازیافتی تشکیل شده است.

قاب Rebel Armor از برند Encased به همراه محافظ صفحه نمایش – ارزش خرید بالا

قاب Rebel Armor از برند Encased به همراه محافظ صفحه نمایش – ارزش خرید بالا

این قاب از گوشی شما در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 3 متری محافظت می کند و همراه با آن یک محافظ صفحه نمایش از جنس تمپرد گلس نیز ارائه می شود. از این جهت، خرید این پکیج برای شما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود. قاب Rebel Armor به صورت دو لایه طراحی شده و رنگ بندی متنوع و جذابی دارد. به عنوان مثال رنگ بنفش این قاب به خوبی با نسخه بنفش رنگ آیفون 14 پرو مکس مچ می شود!

قاب Gripzilla از برند Smartish – جلوگیری از لغزش گوشی در دست

قاب Gripzilla از برند Smartish – جلوگیری از لغزش گوشی در دست

بهترین روش برای محافظت از آیفون 14 پرو مکس این است که در درجه اول از برخورد آن با زمین جلوگیری کنید! به عبارت دیگر اگر گوشی از دستتان رها نشود، مسلماً آسیبی هم به آن وارد نخواهد شد! برای دستیابی به این هدف می توانید از قاب Smartish استفاده کنید. بر روی این قاب از طرح خاصی استفاده شده که باعث چسبندگی بیشتر گوشی به انگشتان دست می شود. به این ترتیب گوشی در دست شما نخواهد لغزید. این قاب در طرح های مختلفی راهی بازار شده و با مگ سیف هم به خوبی سازگار است. به راحتی می توان گفت این محصول از بهترین قاب های مگ سیف موجود در بازار است.

قاب Velvet Caviar – مستحکم اما جذاب و کیوت!

قاب Velvet Caviar – مستحکم اما جذاب و کیوت!

چرا فکر می کنید یک قاب «مستحکم و ضد ضربه» نمی تواند کیوت و زیبا باشد؟! اگر به چنین چیزی اعتقاد دارید به شما پیشنهاد می کنیم یک نگاهی به قاب Velvet Caviar بیندازید! این قاب به صورت دو لایه طراحی شده اما در ساخت آن از میکروفیبر نرم استفاده شده است. همچنین این قاب سازگاری کاملی با مگ سیف دارد. طرح های رنگارنگ متنوعی از این قاب در بازار موجود است و شما می توانید آن را با سایر لوازم جانبی آیفون 14 پرو مکس خود ست کنید.

قاب Impact از برند CASETiFY – هر طرح و رنگی که شما دوست دارید!

قاب Impact از برند CASETiFY – هر طرح و رنگی که شما دوست دارید!

این قاب در طرح های فوق العاده متنوعی راهی بازار شده و به شما حق انتخاب وسیعی می دهد! از طرح ستاره ها و فضا گرفته تا مدل های عجیب و غریب در این سری وجود دارد و شما می توانید با انتخاب آنها ظاهری کاملاً شخصی به آیفون 14 پرو مکس خود بدهید. علاوه بر این، قاب CASETiFY Impact از گوشی شما در مقابل سقوط از ارتفاع 2.5 متری محافظت می کند. با این وجود این قاب طراحی زمخت و وزن سنگینی ندارد و استفاده از آن حس خوبی به شما می دهد.

منبع: imore