خرید قاب برای تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8+ امری ضروری است. مسلماً دوست ندارید تا هزینه ای که برای خرید این تبلت کرده اید در یک لحظه بی فایده شود و تبلت شما در اثر رها شدن از دستتان و برخورد با زمین آسیب ببیند! همانند گوشی، تبلت شما نیز به محافظت نیاز دارد. فرقی نمی کند که از تبلت برای بازی کردن استفاده می کنید یا آن را برای کسب و کار حرفه ای تان خریداری کرده اید! در هر حال باید حواستان به محافظت از آن باشد! اما چه قابی برای سامسونگ گلکسی Tab S8+ مناسب تر است؟ جواب این سؤال را می توانید در این مطلب و مقاله بهترین قاب ها برای تبلت سامسونگ گلکسی Tab S8 Plus بخش دوم در وب سایت ایده برتر پارسیان بخوانید!

کاور پایه دار INFILAND Case Multi-Angle – رتبه یک به انتخاب کاربران

کاور پایه دار INFILAND Case Multi-Angle – رتبه یک به انتخاب کاربران

این قاب گلکسی Tab S8+ یک گزینه فوق العاده سبک است و در ساخت آن از چرم PU درجه یک استفاده شده است. این ویژگی ظاهری لوکس به این قاب بخشیده و البته تأثیری بر روی عملکرد محافظتی آن نداشته است! به طوری که می توان آن را همانند یک سپر دانست که به بهترین شکل از تبلت شما محافظت می کند! قاب INFILAND برای دانش آموزان یا افراد حرفه ای که به دلیل شرایط کاری مسافت های زیادی در طول روز را طی می کنند، انتخاب مناسبی است. این پوشش محافظ تبلت جذاب و زیبا به صورت سه لایه طراحی شده و تمامی ضربه ها را دفع می کند. ضمن اینکه به شکل پایه هم در می آید و امکان قرار دادن افقی تبلت بر روی میز را به شما می دهد.

قاب Fintie Hybrid Slim – سطح شفاف

قاب Fintie Hybrid Slim – سطح شفاف

قاب Fintie Hybrid Slim در رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه شده و سطح پشتی آن از پلاستیک شفاف ساخته شده است. این قاب به شما اجازه می دهد تا طراحی ظاهری پنل پشتی تبلت گلکسی Tab S8+ خود را به دیگران نشان دهید و در عین حال از تبلت خود به بهترین شکل محافظت کنید! این قاب به صورت تاشو طراحی شده و به عنوان یک پایه نگهدارنده هم کاربرد دارد.

پایه نگهدارنده تاشو Ztotop PU Leather – مجهز به نگهدارنده قلم آهنربایی

پایه نگهدارنده تاشو Ztotop PU Leather – مجهز به نگهدارنده قلم آهنربایی

اگر از تبلت سامسونگ خود برای کارهای طراحی استفاده می کنید، قاب Ztotop از بهترین انتخاب ها برای شما است. این قاب که از بهترین قاب های محافظ تبلت است دارای یک جایگاه آهنربایی برای نگه داشتن قلم لمسی است و به شما این امکان را می دهد تا قلم لمسی خود را در کنار تبلت حمل کنید. جالب اینجاست که قلم لمسی شما به طور کاملاً محکم در این جایگاه قرار می گیرد و اصلاً نیازی نیست تا نگران گم شدن ان باشید! این قاب حتی از فناوری شارژ وایرلس برای قلم S Pen نیز پشتیبانی می کند!

قاب Soke Shockproof Stand – مقاوم در برابر شوک

قاب Soke Shockproof Stand – مقاوم در برابر شوک

اگر به دنبال یک قاب مستحکم و با دوام هستید که به عنوان پایه نگهدارنده هم قابل استفاده باشد، قاب Soke را انتخاب کنید! این قاب برای استفاده هر روزه و طولانی مدت از گلکسی Tab S8+ طراحی شده و در ساخت آن از TPU سخت استفاده شده است. قاب Soke ضد شوک است و به طور کامل ضربه های احتمالی را دفع می کند. پس اگر کودک شما زیاد با تبلت بازی می کند، می توانید از این قاب استفاده کنید تا اگر تبلت از دستش رها شد و به زمین برخورد کرد، خیال شما راحت باشد!

منبع: androidcentral