حوزه تبلیغات محیطی از مهم ترین موضوعات در دنیای تجارت است و صاحبان کسب و کارها همواره به دنبال این بوده اند تا با استفاده از تبلیغات، برند خود را به مشتریان معرفی کرده و فروش محصولاتشان را افزایش دهند. تا چند سال پیش برای تبلیغات در مکان های عمومی از بنر، پوستر و تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شد. البته این روش همچنان نیز ادامه دارد و حتماً در سطح شهر یا در فروشگاه ها و مراکز خرید شاهد تبلیغات کاغذی بوده اید. اما به نظر می رسد که کم کم دوران این نوع تبلیغات رو به پایان است! چرا که بسیاری از صاحبان کسب و کارها رو به تبلیغات محیطی دیجیتال و استفاده از ابزارهایی مانند مانیتور صنعتی آورده اند. دستگاه مانیتور صنعتی امکان تبلیغات با استفاده از ویدئو، انیمیشن و اسلایدهای جذاب و پر زرق و برق را فراهم آورده و مدیریت آن برای تغییر تصاویر نیز بسیار آسان تر و کم هزینه تر از تعویض پوستر و تابلوی تبلیغاتی کاغذی است. در این بخش قصد داریم تا با ارائه آمارهایی جالب، اهمیت استفاده از نمایشگر صنعتی را در حوزه تبلیغات بیشتر مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از مانیتور صنعتی در حوزه تبلیغات چیست؟

* هزینه های تبلیغات دیجیتال در کشورهای پیشرفته ای مانند ایالات متحده سال به سال در حال افزایش است. به طوری که پیش بینی می شود که تا سال 2023 هزینه های تبلیغات دیجیتال در این کشورها به اندازه هزینه تبلیغ در شبکه های تلویزیونی برسد.

* نمایش تصاویر بر روی مانیتور صنعتی تبلیغاتی در مکان های عمومی بیننده بیشتری از ویدئوهای به اشتراک گذاشته در اینترنت و فیسبوک داشته است.

* 68 درصد از افراد اذعان کرده اند که تبلیغات دیجیتال بر روی انواع مانیتور صنعتی می تواند بر روی تصمیم آنها برای خرید محصولات تبلیغ شده در آینده تأثیر بگذارد.

به عبارت دیگر تبلیغات دیجیتال می تواند دید مثبتی به مشتریان درباره محصولات بدهد و نه تنها تجربه خرید فعلی آنها را تحت تأثیر قرار دهد، بلکه نام کالا را در ذهن آنها برای خریدهای بعدی حک کند.

اهمیت استفاده از مانیتور صنعتی در حوزه تبلیغات چیست؟

* 71 درصد از مردم گفته اند که احساس می کنند تبلیغات دیجیتال بر روی مانیتور صنعتی بزرگ، از تبلیغات آنلاین برجسته تر و جذاب تر هستند. حتی 46 درصد عنوان کرده اند که این تبلیغات از تبلیغات تلویزیونی نیز برایشان جذاب تر و گیراتر است.

علاوه بر این، کسانی که در این نظرسنجی از آنها سؤال شده عنوان کرده اند که تحت تأثیر امکانات نمایشگرهای تبلیغاتی در زمینه به اشتراک گذاری اطلاعات قرار گرفته اند. به هر حال در دورانی که بسیاری از کاربران تبلیغات اینترنتی را بلاک می کنند، تبلیغات دیجیتال می تواند راهی برای دور از شدن از این فضا و صفحه نمایش های کوچک دستگاه های دستی و رفتن به سمت صفحه نمایش های بزرگ و با کیفیت باشد.

* تنها 20 درصد از افراد متن تبلیغاتی چاپ شده بر روی کاغذ را می خوانند؛ این در حالی است که 80 درصد از مردم یک ویدئوی در حال نمایش بر روی نمایشگر صنعتی دیجیتال ساینیج را مشاهده می کنند.

همین یک آمار کافی است تا قدرت ویدئو و تبلیغات دیجیتال در حوزه تبلیغات را درک کنید!

* پس از رواج استفاده از مانیتور صنعتی ال ای دی به طور گسترده در مکان های عمومی در کنار کمپین های شبکه های اجتماعی، شناخت مشتریان از برندها نسبت به قبل 23 درصد افزایش پیدا کرده است.

بازاریابی «چند کاناله» و استفاده از رسانه های مختلف باعث می شود تا محتوای تبلیغاتی آسان تر و سریع تر به دست مشتریان و مصرف کنندگان برسد. به طوری که برندها تصمیم گرفته اند تا تبلیغات پر سروصدا را کنار گذاشته و به سمت تبلیغات هوشمندتر حرکت کنند.

موارد بالا تنها بخشی از اهمیت استفاده از مانیتور صنعتی دیجیتال ساینیج را در مبحث تبلیغات عنوان کرده است. لازم به ذکر است که آمارهای ذکر شده در این بخش مربوط به تحقیقاتی است که در سال 2020 انجام گرفته، اما در بررسی های مجدد و به روز رسانی شده، این اعداد و ارقام تغییر چندانی نکرده اند. پس می توان به آنها در سال 2021 نیز استناد کرد.

اگر شما هم قصد دارید تا با خرید نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال محصولات خود را تبلیغ کرده و کسب و کارتان را توسعه دهید، می توانید با شماره 73027-021 تماس بگیرید. شرکت ایده برتر پارسیان با سابقه ای طولانی در زمینه فروش انواع نمایشگر تبلیغاتی آماده ارائه خدمات به شما است. همچنین می توانید نسبت به خرید اینترنتی مانیتور صنعتی از وب سایت شرکت ایده برتر اقدام نمایید.

منبع: screencloud