این شرکت برنامه حفاظتی خود را جذاب تر می کند

صدها فروشگاه T-Mobile به زودی می توانند تلفن ها را تعمیر کنند

تی موبایل یکی از بزرگ ‌ترین اپراتورهای موبایلی آمریکا است که می ‏توان آن را نوآورانه ‏ترین و محبوب ‏ترین شرکت مخابراتی این کشور هم معرفی کرد. «جان لجر» مدیریت این شرکت ارائه‏ دهنده خدمات موبایلی را برعهده دارد و طی چند سال اخیر به واسطه طرح ‌ها و پروژه ‏های مختلف توانسته است محبوبیت بیشتری نزد کاربران جهانی کسب کند.

چندی پیش شرکت مخابراتی T-Mobile اعلام کرد که 500 فروشگاه خرده فروشی خود را از اول نوامبر آماده به کار می کند تا خدمات تعمیر را ارائه دهند. این شرکت می گوید تکنسین ها و متخصصان فنی، تعمیرات و راه حل هایی را با استفاده از قطعات مورد تأیید سازنده به آن دسته از مشتریانی ارائه می دهند که از خدمات حمایتی  <360>  این شرکت استفاده می کنند، که شامل جایگزینی و تعویض دستگاه در صورت از گم شدن یا سرقت می شود.

لازم است بدانید که T-Mobile با حمایت از مشتریان در پنج دوره 12 ماهه، طرح حفاظت از دستگاه را بهبود می بخشد. گفتنی است که رسیدگی به ادعاها توسط Assurant انجام می شود و بر اساس نوع تلفن و نوع ادعای شما به آن مالیات تعلق می گیرد.

جالب است بدانید که این تغییر، بازتاب و انعکاسی از ادغام بحث برانگیز دو شرکت T-Mobile  و  Sprint است. در بروشور حمایتی <360> ، شرکت تی موبایل تغییرات را به عنوان همان ویژگی های کلیدی که تحت برنامه Sprint Complete استفاده می کردید ارائه می دهد، و پنج ادعا و تعمیرات پیوسته را به عنوان مزایایی که قبلاً در دسترس بود ذکر می کند. طبق یک سند پشتیبانی، Sprint حدود 1300 مرکز تعمیر داشت (اگرچه شرکت T-Mobile به سایت The Verge می گوید که در حال حاضر 450 مرکز دارد)، که 500 فروشگاه T-Mobile را کمی موثر جلوه می دهد. در پاییز 2020، هنگامی که ادغام دو شرکت به پایان رسید، بیش از 7500 مکان خرده فروشی ایجاد شد که با این وجود هنوز هم جایی برای گسترش وجود دارد.

شرکت تی موبایل می گوید مکان هایی که زیر نظر این شرکت تعمیر فعلی را انجام می دهند،تقریباً همه شهرهای بزرگ ایالات متحده را پوشش می دهد.

با این وجود، خوب است که ببینیم تی موبایل حداقل به دنبال ارائه خدمات تعمیرات حضوری است. در حالی که نبرد برای تعمیرات گسترده همچنان ادامه دارد و روند صنعت گوشی های موبایل که تعمیرات را در دسترس عموم قرار می دهد در حال گسترش است. گفتنی است که در سال 2019، Best Buy ارائه تعمیرات مجاز برای آیفون ها را آغاز کرد و اپل در توسعه برنامه ارائه دهنده تعمیرات مستقل خود پیشرفت کرده است اگرچه این برنامه برای برخی از الزامات خود بازخورد یافته است.

با این تفاسیر، اگر به دنبال اضافه کردن برنامه و طرح حفاظتی تی موبایل به خدمات خود برای استفاده از تعمیرات حضوری هستید، باید به محدودیت ها توجه کنید. طبق این محدودیت ها، این شرکت می گوید شما فقط می توانید ظرف مدت 30 روز در یک رویداد واجد شرایط، مانند خرید دستگاه T-Mobile یا آوردن دستگاه خود به شبکه، ثبت نام کنید. همچنین ممکن است یک فرایند بازرسی و معاینه برای اطمینان از کارکرد صحیح تلفن شما قبل از کاور شدن آن انجام شود.

منبع: theverge