شرکت ریلمی به تازگی از گوشی های هوشمند سری Realme 10 به صورت رسمی رونمایی کرده و این گوشی ها را با فاصله زمانی چند هفته ای به بازار عرضه کرده است. اما موضوعی که از زاویه دیگر در این رابطه جلب توجه کرده است، پوستری است که این شرکت برای معرفی این سری از گوشی های خود طراحی کرده است. در این پوستر به تعداد کل دستگاه های فروخته شده با برند Realme اشاره شده که می تواند برای علاقه مندان به صنعتی گوشی های هوشمند جذاب باشد!

تعداد محصولات فروخته شده برند Realme از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کرد

یکی از مدیران شناخته شده شرکت ریلمی به نام Francis Wong در توییتر یک سری اطلاعات جذاب را به اشتراک گذاشته است. بر اساس توییت منتشر شده توسط این شخص، بیش از 50 میلیون دستگاه با برند ریلمی به فروش رسیده است. این رقم مربوط به تعداد کل دستگاه های فروخته شده ریلمی در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف دنیا است.

شاید جالب باشد بدانید که اولین دستگاه فروخته شده با این برند، دستگاه Realme 1 بوده که در واقع اولین گوشی هوشمند ساخته شده توسط این شرکت است. این گوشی هوشمند در ماه May سال 2018 به بازار آمده و به نوعی آغاز به کار ریلمی را به صورت رسمی اعلام کرده است. پس از آن نیز شرکت Realme گوشی های هوشمند دیگری را مانند Realme GT 2 Pro و.. به بازار عرضه کرده است.

تعداد محصولات فروخته شده برند Realme از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کرد

اما به طور میانگین از سال 2018 به بعد هر شش ماه یک بار شاهد عرضه یک گوشی از این برند به بازار بوده ایم. در ژانویه سال 2022، تعداد دستگاه های فروخته شده با برند ریلمی در دنیا بیش از 40 میلیون دستگاه اعلام شد. به این ترتیب در کمتر از 10 ماه از آن تاریخ، این شرکت توانسته بیش از 10 میلیون دستگاه را در دنیا بفروشد.

تعداد محصولات فروخته شده برند Realme از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کرد

به نظر می رسد که میزان فروش ریلمی به دلیل بحران های اقتصادی جهانی در چند وقت اخیر با کاهش روبرو شده است. همچنین دستگاه های Realme در چند وقت اخیر با قیمت های بالاتری نسبت به قبل در بازار توزیع شده اند. گوشی های جدید این شرکت از لحاظ قابلیت ها و امکانات ارتقا پیدا کرده اند و به نظر می رسد که ریلمی با این کار و البته افزایش قیمت این گوشی ها، طیف متفاوتی از مخاطبان را هدف گرفته است.

تعداد محصولات فروخته شده برند Realme از مرز 50 میلیون دستگاه عبور کرد

جالب اینجا است که با توجه به تیزری که این شرکت برای معرفی گوشی های سری Realme 10 منتشر کرده، می توان انتظار داشت که این گوشی ها حتی از نسخه های قبلی گران تر هم خواهند بود! چرا که رده بالاترین مدل موجود در این سری به صفحه نمایش خمیده مجهز شده و در آن از ویژگی های گوشی های پرچم دار بهره برده شده است. باید ببینیم که این تغییر استراتژی ریلمی چه تأثیری بر میزان فروش آن خواهد گذاشت و می تواند برای این شرکت سودآوری داشته باشید یا خیر. شما چه فکر می کنید؟ آیا تا به حال از گوشی های Realme مانند Realme Q5x و یا گوشی Realme Narzo 50i Prime .. استفاده کرده اید؟ نظرات خود را از طریق ثبت در بخش کامنت های همین صفحه با ما در میان بگذارید.

منبع: gizmochina