یک منبع ناشناس اخیراً اقدام به انتشار تصاویری از گوشی در راه iPhone SE 3 به صورت آنلاین کرده است. این تصاویر نشان می دهند که این گوشی موبایل جدید کمی از لحاظ طراحی با گوشی آیفون SE تفاوت دارد. اگر این تصاویر معتبر و واقعی باشند، می توان آنها را به عنوان اولین تصاویر از گوشی آیفون SE 3 دانست.

تصاویر جدیدی از iPhone SE 3 به صورت آنلاین منتشر شده که البته شاید واقعی نباشند!

نکته جالب اینجاست که این تصاویر در ویدئویی که برند Genius Bar در هنگام تهیه پادکست ضبط می کرده، مشاهده شده است. اگر چه این تصاویر کیفیت و وضوح چندان بالایی ندارند، اما باز هم می توان از آنها برخی از مشخصات کلی گوشی آیفون SE 3 را متوجه شد. باز هم باید تأکید کنیم که اعتبار این تصاویر تضمین شده نیست و ما این موضوع را تأیید نمی کنیم.

تصاویر جدیدی از iPhone SE 3 به صورت آنلاین منتشر شده که البته شاید واقعی نباشند!

گوشی آیفون SE 3 از سری گوشی های اقتصادی اپل خواهد بود که در آن از برخی از قابلیت های هیجان انگیز مختص اپل استفاده شده است! اپل قصد دارد تا برخی کامپوننت های داخلی این گوشی را نسبت به نسخه های نسل قبل ارتقا دهد و آن را از لحاظ عملکرد پیشرفت دهد. این گوشی دارای یک صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد بود و در آن از دکمه Touch ID استفاده می شود. همچنین همان طور که در این تصاویر مشخص است، حاشیه های اطراف صفحه نمایش این گوشی بسیار باریک خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد اپل در این گوشی از تراشه A15 Bionic استفاده کرده است. گوشی آیفون SE 3 از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می کند و اگر چه از امکانات یک گوشی پرچم دار برخوردار نیست، اما می توان آن را یکی از گزینه های جذاب موجود در بازار گوشی های اقتصادی دانست. آن طور که اعلام شده خروجی دوربین این گوشی آیفون نسبت به iPhone SE 2020 کیفیت بهتری خواهد داشت؛ اما اطلاعاتی در رابطه با جزئیات آن منتشر نشده است.

تصاویر جدیدی از iPhone SE 3 به صورت آنلاین منتشر شده که البته شاید واقعی نباشند!

آن طور که احتمال می رود، گوشی iPhone SE 3 یکی از دستگاه هایی خواهد بود که در رویداد پیش روی اپل از آنها رونمایی می شود. در این رویداد که در فصل بهار سال 2022 برگزار می شود، اپل iPad Pro 22 و iPad Air 5 را معرفی خواهد کرد. همچنین به احتمال زیاد در این رویداد از یک مدل جدید iMac هم رونمایی خواهد شد. طبق برنامه های اپل، نسل جدید گوشی های آیفون (iPhone 14) نیز در سال 2022 به بازار خواهند آمد. از این جهت می توان امسال را سالی هیجان انگیز برای طرفداران این برند نام آشنای دنیای تکنولوژی دانست! مسلماً در رویداد بهار اپل اطلاعات بیشتری در رابطه با گوشی آیفون SE 3 منتشر می شود. این اطلاعات می تواند در رابطه با مشخصات فنی، کیفیت دوربین، مشخصات باتری و تکنولوژی های صفحه نمایش باشد. همچنین در این رویداد قیمت این گوشی برای عرضه در بازارهای جهانی اعلام می شود. پس برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با گوشی آیفون SE 3 باید تا فصل بهار منتظر و زمان برگزاری رویداد اپل منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.