به نظر نمی رسد که گوشی Google Pixel 6a تا تابستان سال 2022 به بازار عرضه شود، اما به تازگی تصاویری از این گوشی موبایل میان رده منتشر شده که حقایقی از آن را فاش کرده است. این تصاویر به صورت غیر رسمی در فضای اینترنت منتشر شده و نمی توان به طور کامل صحت آنها را تأیید کرد.

گوشی گوگل Pixel 6a همان طراحی Pixel 6 را دارد به جز جک هدفون!

مطابق با تصاویر منتشر شده، گوشی Pixel 6a از نظر ظاهری شباهت زیادی به نسخه استاندارد Pixel 6 دارد و شاید در نگاه اول تشخیص این دو گوشی از یکدیگر برای کاربران سخت باشد. در این گوشی جدید نیز همانند پیکسل 6، ماژول دوربین ها به صورت افقی با پس زمینه مشکی کنار هم قرار گرفته اند. این ماژول شامل دو دوربین و یک فلش می شود.

گوشی گوگل Pixel 6a همان طراحی Pixel 6 را دارد به جز جک هدفون!

اما در این تصاویر یک تفاوت کلیدی میان گوشی Pixel 6a و نسل های قبلی گوشی های میان رده پیکسل مشاهده می شود: جک 3.5 میلی متری! اگر این تصاویر صحت داشته باشند، باید بگوییم که گوشی Pixel 6a فاقد این پورت خواهد بود. در این تصاویر پورت USB-C، اسپیکر و میکروفون در قسمت پایینی گوشی دیده می شود.

گوشی گوگل Pixel 6a همان طراحی Pixel 6 را دارد به جز جک هدفون!

در قسمت جلویی گوشی نیز دوربین سلفی گوشی پیکسل 6a به صورت hole-punch طراحی شده است. به این ترتیب خبری از بریدگی U شکل در بالای صفحه نمایش این گوشی دیده نمی شود. همچنین این دستگاه به احتمال بسیار زیاد دارای صفحه نمایش 6.2 اینچ از نوع OLED خواهد بود و حسگر اثر انگشت آن در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است (شبیه گوشی های Pixel 6 و 6 Pro). پس در این گوشی سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی دیده نمی شود (مانند گوشی Pixel 5a). هر چند بسیاری از کاربران سنسور در پنل پشتی گوشی را بیشتر ترجیح می دهند.

به احتمال زیاد گوشی Pixel 6a از لحاظ اندازه کوچکتر از گوشی گوگل پیکسل 6 خواهد بود. طبق شایعاتی که در این رابطه منتشر شده، این گوشی با ابعاد 152.2x71.8x8.7 میلی متر راهی بازار می شود. البته اخبار دیگری نیز در این رابطه منتشر شده که این گوشی جدید دارای ابعاد 158.6x74.8x8.9 میلی متر است و دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی خواهد بود. هنوز نمی توان صحت هیچ کدام از این اخبار را تأیید و یا رد کرد.

به هر حال هنوز اطلاعات کاملی در رابطه با گوشی گوگل پیکسل 6a به بیرون درز پیدا نکرده و نمی توان به طور قطع گفت که آیا این گوشی توان رقابت با بهترین گوشی های اندرویدی میان رده موجود در بازار را دارد یا خیر. برای قضاوت کامل در مورد این گوشی، باید منتظر عرضه مشخصات سخت افزاری بیشتری درباره آن باشیم. پیش بینی می شود که این اطلاعات ظرف چند ماه آینده به صورت موثق تر اعلام شود. شما می توانید اطلاعات کامل تر در رابطه با این گوشی را به محض انتشار بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.