گوشی iQOO Neo6 طبق برنامه ریزی های انجام شده در تاریخ 13 آوریل 2022 در چین رونمایی می شود. به تازگی گزارش هایی منتشر شده و در آنها مشخصات کلیدی این گوشی اعلام شده است. همچنین اخیراً یک تیزر ویدئویی رسمی در Weibo منتشر شده است. در این تیزر می توان به طراحی ظاهری این گوشی پی برد. مطابق با این تصاویر، این گوشی در رنگ های مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد.

عکس های رسمی گوشی iQOO Neo6 منتشر شد

عکس های گوشی iQOO Neo6 نشان می دهند که صفحه نمایش این گوشی به طور کامل به صورت تخت طراحی شده است و دوربین سلفی آن به صورت hole-punch در قسمت میانی بالای صفحه نمایش قرار گرفته است. صفحه نمایش این گوشی دارای سایز 6.62 اینچ و از نوع AMOLED است و از رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز بهره می برد. لازم به ذکر است که صفحه نمایش این گوشی iQOO با سنسور اثر انگشت آن تجمیع شده است.

در قسمت کناری سمت چپ بدنه گوشی iQOO Neo6 هیچ دکمه ای قرار نگرفته است؛ اما قسمت کناری سمت راست بدنه آن محل قرارگیری دکمه های کم و زیاد کردن صدا و پاور است. بر روی پنل پشتی این گوشی نیز ماژول دوربین سه گانه آن دیده می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با دوربین های پشت و جلوی این گوشی در دسترس قرار نگرفته است. این مدل دارای فلش LED نیز هست که در کنار دوربین های آن قرار گرفته است. لازم به ذکر است که ماژول دوربین های این گوشی در یک باکس مربعی شکل با پس زمینه مشکی و قاب کمی روشن تر از بدنه قرار گرفته که ظاهری شیک و زیبا به آن بخشیده است. همچنین بر روی قسمت پایینی قاب دوربین های گوشی عنوان NEO به چشم می خورد.

عکس های رسمی گوشی iQOO Neo6 منتشر شد

در مجموع طراحی این بخش چشم نواز و زیبا است. به خصوص مدل نارنجی رنگ برای جوانان می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد.

گوشی Neo6 یک گوشی اقتصادی است که به هدف جذب مشتریان موجود در بازار گوشی های میان رده طراحی شده است. این گوشی از تراشه اسنپ دراگون 8 Gen 1 قدرت می گیرد. همچنین به احتمال بسیار زیاد، در این گوشی از 12 گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS 3.1 استفاده خواهد شد. در بخش نرم افزاری اعلام شده است که این گوشی به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 12 مجهز است با OriginOS Ocean و رابط کاربری iQOO UI شخصی سازی شده است.

عکس های رسمی گوشی iQOO Neo6 منتشر شد

پیش بینی می شود که در گوشی iQOO Neo6 از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی استفاده شده باشد. نکته جالب این است که بسیاری از کارشناسان معتقدند که گوشی V2196A برند Vivo که در سایت های TENAA و 3C معرفی شده اند، در واقع همین گوشی iQOO Neo6 است. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این موضوع صحت دارد یا خیر! مطابق با اطلاعاتی که در سایت 3C ذکر شده، این گوشی از فناوری فست شارژ با توان 80 وات پشتیبانی می کند.

منبع: gizmochina