بالاخره گوشی OnePlus 10 Pro 5G راهی بازارهای کشورهای کانادا و ایالات متحده می شود. تا پیش از این اعلام شده بود که در این گوشی از یک سیستم عامل خاص و منحصر به فرد استفاده می شود که محصول تلفیق OPPO و OnePlus خواهد بود. اما وان پلاس تصمیم گرفته تا این گوشی را همراه با سیستم عامل OxygenOS 12.1 که براساس اندروید 12 توسعه پیدا کرده راهی بازار بهترین گوشی های اندرویدی نماید.

گوشی OnePlus 10 Pro 5G با سیستم عامل OxygenOS 12.1 عرضه می شود

وان پلاس اعلام کرده است که این گوشی جدید از تاریخ 14 آوریل 2022 با قیمت 899 دلار به صورت آنلاین و توسط سایت های T-Mobile، آمازون و Best Buy در آمریکا و کانادا به فروش خواهد رسید. افرادی که به صورت آنلاین این گوشی را پیش خرید کنند، یک جفت OnePlus Buds Z2 به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. همچنین در خرده فروشی ها نیز هدایای تبلیغاتی برای پیش خرید این گوشی عرضه می شود. به عنوان مثال Best Buy یک گیفت کارد 100 دلاری و آمازون یک Echo Show 8 را همراه با آن ارائه می دهد.

وان پلاس بخش عمده ای از بیانیه مطبوعاتی خود را صرف صحبت در مورد دوربین های نسل دوم این گوشی با برند Hasselblad کرده است. مطابق با گفته این شرکت، رنگ ها در این دوربین به گونه ای تنظیم شده اند تا تصاویر به شکلی طبیعی تر از سایر رقبا با آن ثبت شوند. همچنین دوربین اولترا واید این گوشی زاویه دید 150 درجه را پوشش می دهد که مطابق با ادعای وان پلاس باعث ثبت عکس تا چهار برابر وایدتر نسبت به دوربین های با زاویه دید 120 درجه می شود.

گوشی OnePlus 10 Pro 5G با سیستم عامل OxygenOS 12.1 عرضه می شود

این نسخه از گوشی OnePlus 10 Pro 5G دارای مشخصات فنی شبیه به نسخه چینی آن است. در این گوشی نیز از چیپست کوالکوم اسنپ دراگون 8 Gen 1 استفاده شده است. همچنین این گوشی به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی QHD+ مجهز است که در آن از تکنولوژی LTPO استفاده شده است. این تکنولوژی، رفرش ریت انعطاف پذیر را به ارمغان می آورد. به این معنا که رفرش ریت این گوشی می تواند بین 1 هرتز تا 120 هرتز، متناسب با محتوای در حال نمایش در هر لحظه تنظیم شود.

گوشی OnePlus 10 Pro 5G با سیستم عامل OxygenOS 12.1 عرضه می شود

گوشی وان پلاس 10 Pro 5G از فناوری فست شارژ SUPERVOOC با توان 80 وات پشتیبانی می کند که بالاترین سرعت شارژ را منجر می شود. به عبارت دیگر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی در عرض فقط 32 دقیقه از 1 تا 100 درصد شارژ می شود! البته نسخه ارائه شده در کشور ایالات متحده فقط از فست شارژ 65 واتی پشتیبانی می کند. البته تمام نسخه های این گوشی با فناوری فست شارژ وایرلس 50W AIRVOOC سازگارند. لازم به ذکر است که در این گوشی از موتور HyperBoost Gaming استفاده شده که آن را برای اجرای بازی بهینه می کند. آخرین پرچم دار وان پلاس به زودی راهی بازارهای کشورهای اروپایی و هند نیز خواهد شد و باید ببینیم تا میزان استقبال از آن به چه میزان خواهد بود.

منبع: androidcentral