در اوایل ماه جاری، شرکت Infinix گوشی Hot 12 Play را راهی بازارهای کشور تایلند کرد. چند روز بعد، این شرکت اعلام کرده است که برنامه دارد این گوشی موبایل را در کشور هند هم رونمایی کند. گوشی Infinix Hot 12 Play از تراشه Unisoc قدرت می گیرد و به صفحه نمایشی با رفرش ریت بالا مجهز خواهد بود. ضمن اینکه اعلام شده که شارژدهی باتری این گوشی فوق العاده عالی است! بیایید به مشخصات فنی این گوشی به همراه اطلاعات قیمت و زمان عرضه آن نگاهی بیندازیم!

گوشی Infinix Hot 12 Play با صفحه نمایش 90 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

مشخصات فنی و قابلیت های گوشی Infinix Hot 12 Play

مطابق با اخبار منتشر شده در رابطه با گوشی Infinix Hot 12 Play، این گوشی به صفحه نمایشی با سایز حدود 6.82 اینچ مجهز خواهد بود. در قسمت مرکزی بالای صفحه نمایش این گوشی، یک حفره (punch hole) قرار گرفته که محل قرارگیری دوربین سلفی است. پنل LCD صفحه نمایش این گوشی، رزولوشن HD+ (1612x720 پیکسل) را ارائه می دهد و از نرخ تازه سازی 90 هرتز بهره می برد. ضمن اینکه صفحه نمایش این گوشی از نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز برخوردار است.

این گوشی Infinix از تراشه Unisoc T610 قدرت می گیرد. در بخش نرم افزاری، اعلام شده که این گوشی دارای سیستم عامل XOS 10 است که بر مبنای اندروید 11 طراحی شده و توسعه یافته است.

مشخصات فنی و قابلیت های گوشی Infinix Hot 12 Play

در رابطه با دوربین ها، باید گفت که گوشی Infinix Hot 12 Play از سیستم دوربین دوگانه در پنل پشتی بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی از رزولوشن 13 مگاپیکسل برخوردار است و به لنز AI مجهز خواهد بود. لازم به ذکر است که دوربین جلوی این گوشی 8 مگاپیکسلی است و کارایی مناسبی برای ثبت سلفی و برقراری تماس تصویری دارد.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی Infinix Hot 12 Play دارای دو اسلات سیم کارت است و از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می کند. دیگر امکانات این گوشی را مجهز بودن به وای فای تک بانده، بلوتوث، GNSS و پورت USB Type C تشکیل می دهند. علاوه بر این، بر روی بدنه این گوشی جک هدفون 3.5 میلی متری، یک درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو SD (مجزا از سیم کارت) و حسگر اثر انگشت (بر روی پنل پشتی) دیده می شود.

گوشی Infinix Hot 12 Play با صفحه نمایش 90 هرتز و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

یکی از ویژگی های کلیدی این گوشی، مجهز بودن آن به باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که یک منبع انرژی بزرگ و حجیم را در اختیار شما می گذارد! با این وجود این گوشی از فست شارژ با توان فقط 10 وات پشتیبانی می کند و این طور که به نظر می رسد برای تکمیل شدن شارژ باتری آن باید زمان زیادی را منتظر ماند!

در پایان باید بگوییم که گوشی Infinix Hot 12 Play دارای ابعاد 170.47x77.6x8.32 میلی متر است و از وزنی معادل با 194.4 گرم بهره می برد.

قیمت گوشی Infinix Hot 12 Play

این گوشی برند Infinix در نسخه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دارای برچسب قیمت 110 دلاری است. این گوشی در رنگ های سیز، آبی و مشکی عرضه می شود. این طور که اعلام شده، این گوشی از تاریخ 30 ماه May برای پیش خرید در دسترس عموم قرار می گیرد.

منبع: gizmochina