هواوی به تازگی طی اقدامی سورپرایز کننده اعلام کرده است که قصد دارد کنفرانسی برگزار کند و طی آن یک گوشی اقتصادی و یک ایرفون وایرلس جدید را معرفی کند. مطابق با این خبر که بر روی اکانت رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، به زودی شاهد عرضه گوشی Huawei Enjoy 50 و ایرفون Huawei Freebuds 5i خواهیم بود. هر دوی این دستگاه ها جزء محصولات اقتصادی این برند چینی هستند و به هدف عرضه در بازار تجهیزات پایین رده تولید خواهند شد.

هواوی گوشی Enjoy 50 و ایرفون وایرلس Freebuds 5i را به طور همزمان عرضه می کند

کنفرانس هواوی برای معرفی این محصولات جدید در تاریخ 6 ژوئن به صورت آنلاین برگزار شده و کاربران از طریق اپلیکیشن My Huawei قادر به مشاهده زنده آن بوده اند. همچنین این کنفرانس از طریق Huawei Vmall و اکانت رسمی این شرکت در شبکه اجتماعی TikTok قابل مشاهده بوده است.

در همین راستا مطالبی بر روی وب سایت چینی اخبار تکنولوژی ITHome منتشر شده و به برخی مشخصات فنی این دستگاه ها اشاره شده است. مطابق با این اطلاعات، گوشی Huawei Enjoy 50 از یکی از تراشه های رده پایین HiSilicon سری Kirin مجهز خواهد بود. به احتمال بسیار زیاد این تراشه Kirin 720 است. همچنین این گوشی دارای صفحه نمایش 6.75 اینچی است که یک بریدگی به شکل قطره آب در بالای آن تعبیه شده است. در صفحه نمایش این گوشی از پنل IPS LCD استفاده خواهد شد.

هواوی گوشی Enjoy 50 و ایرفون وایرلس Freebuds 5i را به طور همزمان عرضه می کند

باتری به کار رفته در گوشی هواوی Enjoy 50 نیز از ظرفیت فوق العاده بالای 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار است. این گوشی موبایل اقتصادی هوآوی از فست شارژ با سرعت 22.5 وات پشتیبانی می کند و شارژ باتری آن از طریق پورت USB Type C انجام می شود. با توجه به ظرفیت بالای باتری این گوشی، ممکن است سرعت شارژ 22.5 وات برای آن کم باشد و شارژ باتری این گوشی کمی طول بکشد!

بر روی پنل پشتی گوشی هواوی Enjoy 50 دوربین سه گانه آن دیده می شود که در یک کادر بیضی شکل در سمت چپ قرار گرفته اند. در امتداد این دوربین ها و در گوشه سمت چپ پایین پنل پشتی این گوشی نیز نام برند HUAWEI به چشم می خورد. این طور که اعلام شده، در این گوشی از سیستم عامل اختصاصی هواوی، HarmonyOS 2.0 استفاده شده است. رنگ بندی گوشی Huawei Enjoy 50 نیز شامل رنگ های سفید، آبی و مشکی می شود. در زیر می توانید عکس واقعی این گوشی ها را مشاهده کنید:

هواوی گوشی Enjoy 50 و ایرفون وایرلس Freebuds 5i را به طور همزمان عرضه می کند

هنوز در رابطه با ایرفون هواوی Freebuds 5i اطلاعاتی منتشر نشده است. فقط عنوان شده که این ایرفون وایرلس است و از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود. با توجه به اینکه این ایرفون به همراه گوشی Enjoy 50 معرفی شده، به احتمال بسیار زیاد مخصوص این گوشی طراحی شده و بالاترین کارایی را در کنار آن خواهد داشت. در صورت منتشر شدن اطلاعات تکمیلی در این رابطه، ما آن را پوشش می دهیم و می توانید این اطلاعات را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید.

منبع: gizmochina