ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro به صورت رسمی راهی بازارهای جهانی شده است. این ساعت هوشمند جدید به یک صفحه نمایش AMOLED با سایز 1.39 اینچ مجهز است و از قابلیت هایی مانند اتصال به گوشی از طریق بلوتوث برای مکالمه برخوردار است. همچنین این مدل دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی است که برای ذخیره کردن موزیک و محتواهای دیگر کاربرد دارد. از دیگر ویژگی های این گجت پوشیدنی می توان به سنسورهای سلامتی و فیتنس، شامل مانیتور ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون SpO2 اشاره کرد.

ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro با 8 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر AMOLED راهی بازارهای جهانی شد

ساعت هوشمند Stratos 2 Pro ابعاد بزرگتری نسبت به نسل قبلی آن (مدل Stratos 2) دارد. فضای داخلی این ساعت هوشمند برای ذخیره کردن حدود 500 فایل موزیک کاربرد دارد. همچنین این گجت پوشیدنی از قابلیت مانیتورینگ وضعیت خواب برخوردار است و لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند دارای چندین حالت ورزشی مختلف می باشد. ساعت هوشمند Stratos 2 Pro به GPS داخلی هم مجهز است و طول عمر باتری آن حدود 10 روز عنوان شده است. به این ترتیب برای ردیابی مسیر حرکت خود، نیازی به اتصال آن به گوشی و استفاده از GPS گوشی وجود ندارد. این مورد هم استفاده از این ساعت هوشمند را آسان تر کرده است و هم نقش زیادی در افزایش طول عمر باتری آن داشته است. مجهز بودن به GPS داخلی به خصوص برای دویدن یا پیاده روی در فضای باز کارایی بالایی دارد و دیگر نیازی ندارید برای این منظور گوشی تان را نیز با خودتان حمل کنید.

ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro با 8 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر AMOLED راهی بازارهای جهانی شد

یکی از ویژگی های کاربردی این ساعت هوشمند جدید این است که شما می توانید آن را از طریق بلوتوث به گوشی خود متصل کرده و به صورت وایرلس به موزیک گوش دهید. برای این منظور سه حالت پلی بک مختلف برای این ساعت در نظر گرفته شده است. همچنین در این حالت می توانید به تماس های دریافتی تان پاسخ داده و به صورت بلوتوثی به مکالمه بپردازید.

ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro از ویژگی رکورد با یک کلیک پشتیبانی می کند و به دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است. لازم به ذکر است که صفحه نمایش این ساعت هوشمند چرخشی است و به عنوان دکمه کنترل فیزیکی دستگاه کاربرد دارد. صفحه نمایش نسخه جدید این ساعت هوشمند نسبت به نسل قبلی بزرگتر و قدرتمندتر است و جزئیات را با وضوح بیشتری به نمایش می گذارد.

ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro با 8 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر AMOLED راهی بازارهای جهانی شد

رنگ بندی این ساعت هوشمند شامل شش رنگ مختلف و جذاب می شود. ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro با قیمت 62.29 دلار عرضه شده و از طریق وب سایت AliExpress برای خرید عموم در دسترس قرار گرفته است. ضمن اینکه اعلام شده امکان ارسال این دستگاه به کشورهای اروپایی و آمریکا نیز وجود دارد. ساعت هوشمند Vwar Stratos 2 Pro برای رقابت با ساعت هوشمند های میان رده راهی بازار شده و پیش بینی می شود با توجه به ظاهر مدرن و قیمت مناسبی که دارد، به فروش قابل توجهی در بازارهای جهانی دست پیدا کند.

منبع: gizmochina