بیایید امیدوار باشیم که این عرضه کمی روانتر پیش برود.

عرضه Oxygen OS 12 دوباره برای سری OnePlus 9 آغاز می شود

پس از رونمایی گوگل از اندروید 12، وان پلاس بلافاصله اعلام کرد که این سیستم عامل را در گوشی های پرچمدار جدید خود یعنی گوشی های OnePlus 9  و 9 Pro عرضه خواهد کرد. سپس این شرکت یک لیست از گوشی های وان پلاس که واجد شرایط دریافت به روز رسانی Oxygen OS 12 بودند را فاش کرد. این لیست شامل گوشی های وان پلاس 7 و جدید تر بود که شرایط این به روز رسانی را داشتند. سرانجام، در 6 دسامبر (مصادف با 15 آذر ماه 1400)، وان پلاس از عرضه اندروید 12 به گوشی های وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو خبر داد. اما پس از چند روز استفاده، به دلیل این که کاربران باگ های متعددی را مشاهده کرده بودند و با بازخورد منفی شدیدی رو به رو شد،  وان پلاس این عرضه را لغو کرد.
در حال حاضر، وان پلاس دوباره در حال تلاش است و این در حالی است که عرضه متفاوت Oxygen OS 12 با تغییرات به ‌روز شده از نو آغاز شده است. وان پلاس می‌ گوید این راه‌ اندازی، مشکلاتی را که اخیراً گزارش شده‌ اند، از جمله عدم اتصال به داده ‌های تلفن همراه در سناریو های خاص، قابل مشاهده نبودن اعلان‌ های تلفن، مشکلات مسدود کردن، برخی مشکلات صفحه نمایش و ... را حل می ‌کند».

عرضه Oxygen OS 12 دوباره برای سری OnePlus 9 آغاز می شود

با توجه به این که کمتر از یک هفته از توقف عرضه قبلی وان پلاس می گذرد، ما علاقه مندیم ببینیم که کاربران چگونه به این راه اندازی جدید واکنش نشان می دهند. آیا وان پلاس واقعاً می‌ توانست تمام مشکلاتی که کاربران در اولین نسخه Oxygen OS 12 با آن ‌ها مشکل داشتند برطرف کند؟ زمان نشان خواهد داد. تنها چیزی که می دانیم این است که اگر نیاز باشد وان پلاس این عرضه را لغو کند، به عنوان یک کابوس برای OnePlus تمام خواهد شد.

در ادامه، تغییرات جدید این راه اندازی را ذکر کرده ایم. طبق معمول، نرم افزار به صورت مرحله ای عرضه می شود، بنابراین احتمالاً باید چند روز صبر کنید تا اعلان را در گوشی OnePlus 9 یا 9 Pro خود مشاهده کنید.

تغییرات عرضه 12 Oxygen OS شامل چه مواردی شد؟

این راه اندازی شامل تغییراتی در سیستم، دوربین و شبکه وان پلاس بود و برخی مشکلات را برطرف می کرد که در زیر به آن ها اشاره شده است: 

- به نرمی باز کردن قفل اثر انگشت را بهبود بخشید.

تغییرات عرضه 12 Oxygen OS شامل چه مواردی شد؟

- مصرف انرژی سیستم را برای افزایش عمر باتری بهینه کرد.

- مشکل اعوجاج در صفحه هنگام بازگشت به صفحه اصلی در برخی از بازی ها برطرف شد.

- این مشکل که نوار اعلان یک نوار خالی را نشان می داد برطرف شد.

- به روز رسانی وصله امنیتی اندروید به 2021.12

- سرعت راه اندازی برنامه دوربین را بهبود بخشید

- جلوه تصویر دوربین عقب را بهبود بخشید

- همچنین مشکل عدم اتصال به داده تلفن همراه در سناریوهای خاص برطرف شد.

منبع: androidauthority