تلویزیون Xiaomi TV EA Pro به صورت رسمی از جانب شیائومی در چین معرفی شده است. این تلویزیون هوشمند در سه سایز 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچ راهی بازار می شود. تلویزیون های سری Mi TV EA Pro در حال حاضر برای پیش خرید در چین در دسترس قرار گرفته اند و قیمت مدل اصلی آن حدود 296 دلار اعلام شده است.

تلویزیون Xiaomi TV EA Pro با صفحه نمایش 4K و قاب فلزی راهی بازارهای چین شد

تلویزیون Xiaomi TV EA Pro از ویژگی های چشمگیر متعددی برخوردار است و قادر به نمایش تصاویر با وضوح عالی 4K است. این تلویزیون از قابلیت استریم با کیفیت 4K HDR بهره می برد که باعث ارتقای میزان شفافیت و درخشندگی تصاویر می شود. همچنین شیائومی در این تلویزیون از تکنولوژی تنظیم کیفیت تصویر داخلی استفاده کرده که این روزها در اکثر تلویزیون های جدید با وضوح عالی 4k و رده بالا مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مشخصات این تلویزیون شیائومی می توان به قابلیت MEMC و نمایش رنگ قدرتمند و دقیق اشاره کرد.

تلویزیون Xiaomi TV EA Pro با صفحه نمایش 4K و قاب فلزی راهی بازارهای چین شد

تلویزیون های سری Xiaomi TV EA Pro از طراحی فول اسکرین بهره می برند و حاشیه های اطراف قاب آنها دارای کمترین ضخامت ممکن هستند. به طور دقیق تر باید گفت که بین 95 تا 96 درصد سطح پنل جلویی این تلویزیون را صفحه نمایش آن تشکیل می دهد. بدنه این تلویزیون جدید شیائومی نیز به صورت یکپارچه است و در ساخت آن از فلز مرغوب استفاده شده است. فریم و پنل پشتی این تلویزیون نیز کاملاً یکپارچه طراحی شده اند. پورت های ارتباطی تلویزیون شیائومی TV EA Pro شامل HDMI، USB، AV، شبکه و پورت آنتن می شود.

علاوه بر کیفیت تصویر عالی، این تلویزیون جدید شیائومی از سیستم صوتی قدرتمندی هم بهره می برد. تلویزیون Xiaomi TV EA Pro به اسپیکرهای استریوی داخلی مجهز است که از صدای DTS پشتیبانی می کنند و از یک سیستم صوتی هوشمند و بالانس شده برخوردارند. این سیستم صوتی کیفیت صدا را در هنگام پخش به صورت اتوماتیک بهینه می کند که باعث القای بهترین حس به کاربر به خصوص در هنگام تماشای فیلم و انجام بازی می شود.

تلویزیون Xiaomi TV EA Pro با صفحه نمایش 4K و قاب فلزی راهی بازارهای چین شد

در رابطه با سخت افزار به کار رفته در تلویزیون Xiaomi TV EA Pro نیز به این نکته اشاره شده که این تلویزیون ها به چیپ مدیاتک MT9638 مجهز هستند. این چیپ از بالاترین فرکانس نمایش تصویر پشتیبانی می کند و قادر به اجرای پردازش های چند رشته ای و مولتی تسکینگ است. همچنین این تلویزیون دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی است و سیستم عامل اختصاصی MIUI TV 3.0 بر روی آن نصب شده است.

در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه تلویزیون Xiaomi TV EA Pro به بازارهای جهانی اعلام نشده است. پیش بینی می شود که شیائومی این تلویزیون را برای رقابت در بازارهای جهانی تولید کرده و به همین دلیل به زودی تاریخ در دسترس قرار گرفتن آن در خارج از مرزهای چین از جانب شرکت شیائومی اعلام خواهد شد.

منبع: gizmochina