شرکت اوپو در زمینه تولید گوشی و لوازم جانبی آن یکی از نام های شناخته شده در بازار کشورهای آسیای شرقی به حساب می آید. اخیراً این شرکت چینی اقدام به معرفی جدیدترین نسل ایربادهای وایرلس خود با نام Enco Air 2i کرده است. این ایربادز با قیمت حدود 18 دلار در کشور چین در دسترس قرار گرفته و کاربران به صورت عمومی می توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

ایربادز جدید Enco Air 2i در واقع سومین عضو از این خانواده است. دو عضو دیگر این سری را ایربادهای Enco Air 2 Pro و Enco Air 2 تشکیل می دهند. از روی نام گذاری این ایربادز جدید می توان گفت که این مدل در واقع یک نسخه ضعیف تر از نسخه استاندارد این سری است که برای کاربران معمولی تر طراحی شده است.

ایربادز وایرلس اوپو Enco Air 2i با قیمت 18 دلار در چین عرضه شد

ایربادز OPPO Enco Air 2i از طراحی درون گوش یا in-ear برخوردارند و در قسمت جلویی آنها از روکش های سیلیکونی زاویه دار استفاده شده است. این روکش ها سبب می شوند که ایربادز جدید اوپو به شکلی محکم درون گوش جای دارند و در اثر تحرک کاربر از گوش خارج نشوند. لازم به ذکر است که این ایربادز دارای درجه حفاظتی IPX4 است و در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشیدن قطرات آب مقاومت بالایی دارد و به نوعی میتوان این ایربادز را از بهترین ایربادهای وایرلس ضد رطوبت دانست. مطابق با ادعای اوپو عملکرد لمسی ایربادز Enco Air 2i حساس تر شده و دقیق تر عمل می کند. کاربران می توانند در هنگام اتصال این ایربادز به گوشی، با دو بار ضربه زدن بر روی آن با دوربین گوشی خود عکس بگیرند!

ایربادز وایرلس اوپو Enco Air 2i با قیمت 18 دلار در چین عرضه شد

شرکت اوپو در ایربادز Enco Air 2i از درایورهای 10 میلی متری از جنس تیتانیوم استفاده کرده است. این درایورها به گونه ای طراحی شده اند تا بیس صدا را تقویت کنند. این ایربادز از چند حالت مختلف برای پخش صدا پشتیبانی می کند و از قابلیت حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) بهره می برد. این قابلیت باعث می شود تا سطح کاهش نویز ایربادز متناسب با میزان سر و صدای موجود در محیط، به صورت اتوماتیک تنظیم شود.

ایربادز اوپو Enco Air 2i از حالت گیمینگ هم پشتیبانی می کند که در این حالت زمان تأخیر عملکرد آن به حداقل میزان ممکن می رسد. لازم به ذکر است که این ایربادز از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و از اتصال اتوماتیک به گوشی هوشمند پشتیبانی می کند. در این حالت بلافاصله از باز شدن درب کیس، اتصال بین ایربادز و گوشی هوشمند برقرار می شود.

ایربادز وایرلس اوپو Enco Air 2i با قیمت 18 دلار در چین عرضه شد

در رابطه با باتری ایربادز دارای قابلیت حذف نویز قوی نیز باید به این نکته اشاره کنیم که ظرفیت باتری این دستگاه 460 میلی آمپر ساعت است. همچنین هر یک از ایربادهای این محصول به باتری 40 میلی آمپر ساعتی مجهز است. اوپو عنوان کرده است که با یک بار شارژ کردن ایربادز می توان از آن برای 7 ساعت پلی بک استفاده کرد. همچنین طول عمر باتری این ایربادز در کنار محطفه شارژر به 28 ساعت هم می رسد.

منبع: gizmochina