حدود چند هفته قبل بود که شرکت Vivo ایربادز تمام وایرلس جدید خود را در کشور چین معرفی کرد. این ایربادز که Vivo TWS Air نام دارد، همراه با گوشی های هوشمند سری Vivo S15 در چین معرفی شده و از آن زمان تا کنون در وضعیت «پیش خرید» قرار داشت. اکنون این شرکت قصد دارد تا این ایربادز جدید را به صورت رسمی راهی بازار کند.

ایربادز Vivo TWS Air از تاریخ 31 ماه May برای خرید عموم در دسترس قرار گرفته است و بین 25 تا 30 دلار قیمت دارد. این دستگاه جدید در رنگ های آبی تیره و سفید به بازار عرضه شده است.

ایربادز Vivo TWS Air با وزن تنها 3.5 گرم و پشتیبانی از بلوتوث 5.2 به بازار آمد

این طور که به نظر می رسد، می توان این ایرفون جدید را نسخه تغییر نام یافته مدل Vivo TWS 2 در نظر گرفت که به همراه گوشی های سری Vivo X80 روانه بازارهای کشور هند شده اند.

به هر حال، در زمینه طراحی باید گفت که ایربادز Vivo TWS Air به صورت تو گوشی (in-ear) طراحی شده و دارای بدنه ای به شکل ساقه است. از لحاظ طراحی ظاهری، این ایربادز به Apple AirPods شباهت زیادی دارد. اما نکته جالب توجه در رابطه با Vivo TWS Air این است که هر یک از ایربادهای آن تنها 3.5 گرم وزن دارند؛ به این ترتیب در تمام طول روز می توانید از این ایربادز وایرلس استفاده کنید و حتی در حین انجام دادن کارهای روزانه، فراموش کنید که بر روی گوش هایتان قرار دارد!

ایربادز Vivo TWS Air با وزن تنها 3.5 گرم و پشتیبانی از بلوتوث 5.2 به بازار آمد

کاربران می توانند عملکردهای مختلف (مانند کم و زیاد کردن صدا، رد یا پذیرفتن تماس و...) را با ضربه زدن بر روی بخش ساقه مانند ایربادز Vivo TWS Air کنترل کنند. این ایربادز از درجه حفاظتی IP54 هم بهره می برد و در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشیده شدن قطرات آب مقاوم سازی شده است.

در این ایربادز به منظور ارائه بیس قوی، از درایور 14.2 میلی متری استفاده شده است. همچنین ایربادز Vivo TWS Air دارای دو میکروفون با قابلیت کاهش نویز با بهره بردن از تکنولوژی هوش مصنوعی نیز هست. پس می توان از آن انتظار بهترین کیفیت صدا در هنگام مکالمه را داشت. این دستگاه از افکت های صدای استریوی DeepX 2.0 هم برخوردار است و در هنگام پخش موسیقی نظر شما را به خوبی جلب می کند.

ایربادز Vivo TWS Air از بلوتوث نسخه 5.2 برخوردار است و زمان تأخیر آن در حالت low latency، تنها 117 میلی ثانیه است. پس در هنگام اتصال وایرلس آن به گوشی های هوشمند، با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن اتصال یا انتقال صدا با تأخیر زیاد مواجه نخواهید شد.

ایربادز Vivo TWS Air با وزن تنها 3.5 گرم و پشتیبانی از بلوتوث 5.2 به بازار آمد

این ایربادز تماماً وایرلس، به یک محفظه شارژ با باتری 420 میلی آمپر ساعتی مجهز است و در هر یک از ایربادهای آن یک باتری 27 میلی آمپر ساعتی به کار رفته است. طول عمر باتری این ایربادز حدود 4.5 ساعت است که در کنار محفظه شارژ به 25 ساعت هم می رسد. لازم به ذکر است که محفظه شارژ این دستگاه به پورت USB-C مجهز است.

منبع: gizmochina