دیگر چیزی به رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ باقی نمانده و بازار شایعات در رابطه با دستگاه هایی که این شرکت کره ای در این رویداد قصد معرفی از آنها را دارد، حسابی داغ شده است! جدیدترین خبری که در این رابطه منتشر شده، مربوط به نسل جدید ایربادز این شرکت می شود.

شخصی به نام Evan Blass که پیش از این مشخصات و تصاویر ساعت های هوشمند در راه سامسونگ، Galaxy Watch 5 را افشا کرده بود، اطلاعات تازه ای را در رابطه با ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro منتشر کرده است. این اطلاعات بر روی وب سایت معتبر 91mobiles پوشش داده است.

طراحی ظاهری و رنگ بندی ایربادز جدید سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro لو رفت!

در تصاویری که Evan Blass منتشر کرده، مشاهده می شود که نسل جدید ایربادز وایرلس سامسونگ احتمالاً از همان طراحی ایرباد بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Pro برخوردار خواهد بود و شباهت کمتری به Galaxy Buds 2 خواهد داشت. کیس شارژ این ایربادز نیز به همان چیزی که در نسخه سال گذشته این ایربادز مشاهده کرده بودیم شباهت زیادی دارد. در این کیس شارژ نیز از همان طراحی تا شدن کتابی استفاده شده و یک پورت USB-C نیز بر روی پنل پشتی آن دیده می شود. پس اگر امید داشتید تا نسخه امسال ایربادز رده بالای سامسونگ تغییرات زیادی کرده باشد و طراحی متفاوتی داشته باشد، احتمالاً این خبر توی ذوق شما می زند!

طراحی ظاهری و رنگ بندی ایربادز جدید سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro لو رفت!

مطابق با رندرهای سه بعدی فاش شده، ایربادز سامسونگ گلکسی Buds 2 Pro در سه رنگ راهی بازار می شوند. این رنگ ها عبارتند از: سربی (Graphite)، سفید و یک طیف از رنگ بنفش که با عنوان “Bora Purple” معرفی شده است. اضافه شدن رنگ بنفش به رنگ بندی ایربادز گلکسی Buds 2 Pro احتمالاً تنها چیز جدیدی است که به این سری از ایربادزهای سامسونگ اضافه شده است!

طراحی ظاهری و رنگ بندی ایربادز جدید سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro لو رفت!

توجه داشته باشید که این رنگ بندی از جانب سامسونگ به صورت رسمی تأیید نشده و ممکن است در آینده تغییر کند. در رابطه با مشخصات فنی ایربادز سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro نیز اطلاعات زیادی در دسترس قرار نگرفته است. اخیراً شایعاتی مبنی بر اینکه ظرفیت باتری این دستگاه نسبت به نسخه فعلی بیشتر شده است به گوش رسیده است. همچنین عنوان شده است که این ایربادز دارای قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است که از لحاظ منطقی نیز امکان آن بالا خواهد بود.

این طور که به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا جایی که ممکن است، کنجکاوی ما را در رابطه با رویداد گلکسی آنپکد برانگیزاند و توجه ها را بیش از پیش به این رویداد جلب نماید! در همین راستا به دادن اطلاعات کامل در رابطه با دستگاه های خود اقدام نمی کند و منابع محدودی را نیز برای افشای خود خواسته اطلاعات در اختیار افشاگران دنیای تکنولوژی قرار داده است!

طراحی ظاهری و رنگ بندی ایربادز جدید سامسونگ Galaxy Buds 2 Pro لو رفت!

لازم به ذکر است که در رویداد گلکسی آنپکد پیش رو، علاوه بر ایربادز گلکسی Buds 2 Pro از نسل جدید گوشی های تاشوی سامسونگ نیز رونمایی خواهد شد. این شرکت کره ای اعلام کرده است که تولید انبوه این ایربادز را مدتی است که آغاز کرده و پس از معرفی رسمی، این دستگاه بلافاصله برای خرید در دسترس قرار می گیرد.

منبع: androidcentral