لوازم جانبی زیادی از جمله مانیتور گیمینگ، ماوس گیمینگ، هدست گمینگ و... برای راه اندازی یک اتاق گیمینگ کامل وجود دارد. اما از مهم ترین و اصلی ترین این لوازم می توان به صندلی گیمینگ اشاره کرد. شما با استفاده از صندلی گیمینگ علاوه بر راحتی می توانید به زیبایی سیستم گیمینگ خود اضافه کنید. شرکت X Rocker با تولید صندلی گیمینگ جدید و جذاب خود که با عنوان  Playstation Amarko Neo Fibre LED روانه بازار کرده توانسته یکی از دغدغه های یک گیمر برای تهیه صندلی مناسب را رفع کند. شرکت X Rocker جهت ست کردن این مدل صندلی با سایر سیستم گیمینگ از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده است. در ادامه مطلب قصد معرفی و بررسی کامل و تخصصی این مدل از صندلی گیمینگ برند X Rocker را داریم، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

با X Rocker Playstation Amarko Neo Fibre LED زیبایی را به اتاق گیمنگ خود اضافه کنید!

دارای طراحی زیبا و گیمر پسند!

شرکت X Rocker در ساخت صندلی گیمینگ مدل Playstation Amarko Neo Fibre LED از لایسنس اختصاصی سونی استفاده کرده و به منظور حک کردن علامت اختصاصی شرکت سونی از خود برند اجازه گرفته شده است. طراحی اختصاصی سونی بر روی این صندلی قطعا سلیقه بسیاری از گیمرها را پوشش داده و می تواند کاربران زیادی را مجذوب خودش کند. در قسمت بالایی و انتهای تکیه گاه از برند اختصاصی سونی استفاده شده است. در ضمن در وسط تکیه گاه نیز علامت کلیدهای اصلی کنترلر سونی (مثلث، دایره، مربع و ضربدر) به صورت رنگی حک شده است. با این ویژگی می توان گفت که این مدل صندلی می تواند حال و هوای گیمینگ اتاق را بیشتر کند! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی ظاهری این مدل صندلی قابل مشاهده بوده و توانسته زیبایی صندلی را بیشتر کند می توان به نورپردازی LED اشاره کرد. نورپردازی این صندلی در کناره های آن طراحی شده و با توجه به قابلیت تنظیم به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید مطابق با سلیقه خود و یا محیط اتاق رنگ آن را تعییر دهید! در ضمن شرکت X Rocker جهت حرکت دادن راحت و روان این صندلی از 5 چرخ باکیفیت و ستاره ای شکل و به منظور تکیه دستان شما نیز از 2 عدد تکیه گاه با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده کرده است.

با X Rocker Playstation Amarko Neo Fibre LED زیبایی را به اتاق گیمنگ خود اضافه کنید!

از راحتی استفاده بهره مند شوید!

هدف یک گمیر از تهیه صندلی گیمینگ به زیبا سازی اتاق و سیستم گیمینک ختم نشده و قطعا راحتی استفاده یکی دیگر از هدف های یک گیمر بوده تا با تهیه صندلی مناسب قادر باشد ساعت های زیادی را بدون احساس خستگی در عضلات و یا مفصل ها به بازی کردن مشغول باشد. در ضمن پیدا کردن صندلی راحت و استاندارد نیز می تواند تبدیل به یکی از پر چالش ترین کارها شود. نوع طراحی و قرار گیری تکیه گاه دست و کمر، قابلیت تنظیم آن ها، نوع مواد بکار رفته در ساخت نشیمنگاه و تکیه گاه کمر از مهم ترین بخش های یک صندلی گیمینگ محسوب می شوند. لازم به ذکر است که شرکت X Rocker از این موضوع خبر داشته و با تولید صندلی گیمینگ مدل Playstation Amarko Neo Fibre LED توانسته همه دغدغه های یک گیمر را رفع کند. اX Rocker در طراحی و ساخت این مدل از بالشتک هایی در بالا و پایین تکیه گاه بهره برده است. بالشتک استفاده شده در قسمت پایین تکیه گاه کاملا طبی بوده و به منظور پر کردن گودی کمر اضافه شده است. بالشتک استفاده شده در بالای تکیه گاه نیز به منظور تکیه دادن و راحتی سر و گردن اضافه شده است. در ضمن شما می توانید بالشتک های اضافه شده را به صورت عمودی جابجا کرده و یا از صندلی خارج کنید.

با X Rocker Playstation Amarko Neo Fibre LED زیبایی را به اتاق گیمنگ خود اضافه کنید!

قابلیت تنظیم تکیه گاه!

قابلیت تنظیم زاویه تکیه گاه کمر یکی دیگر از قابلیت هایی است که در ساخت این صندلی استفاده شده است. این قابلیت به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید تکیه گاه کمر را به دلخواه و تا 135 درجه خم کرده و یا به صورت دارز کش روی صندلی بخوابید! این ویژگی را می توانید با استفاده از اهرم اختصاصی که در زیر صندلی تعبیه شده است انجام داده و زوایه دلخواه خود را به صورت دستی و آسان تنظیم کنید. دسته های موجود در صندلی نیز به صورت کامل استاندارد طراحی شده و از قابلیت تنظیم ارتفاع نیز بهره می برد. قابلیت تنظیم این امکان را به شما خواهد داد تا قادر باشید آن را در چهار حالت مختلف (چپ، راست، بالا و پایین) به صورت دستی و دلخواه تنظیم کنید. چرخ های استاندارد استفاده شده یکی دیگر از ویژگی های این مدل صندلی محسوب می شود. این چرخ ها به صورت پیشرفته ای طراحی شده تا شما با استفاده از این صندلی بتوانید بدون ایجاد فشار و یا خرابی بدنه چرخ ها آزادانه حرکت کنید. از دیگر ویژگی هایی که در ساخت چرخ های این صندلی استفاده شده نیز می توان به نوع طراحی آن اشاره کرد که باعث شده تا فشاری که بر اثر نشستن وارد می کنیم به صورت یکسان بر روی تمامی چرخ ها پخش شود!

منبع: zahcomputers.pk