از باکیفیت ترین و حرفه ای تری صندلی های گیمینگ موجود در بازار می توان به صندلی مدل Prince Series OH/D6000/N اشاره کرد که توسط شرکت نام آشنا و معتبر دی ایکس ریسر طراحی و تولید شده است. این مدل صندلی به دلیل ایمنی بالا و طراحی ارگونومیکی که در اختیار دارد تبدیل به یکی از محبوب ترین صندلی ها بین گیمرهای حرفه ای شده است. ارگونومیک بودن این مدل از صندلی شرکت DXRacer به پر کردن قوس کمر و پوشش دادن قوس گردن ختم نشده و با توجه به بالشتک های فومی اضافه شده و نشیمنگاه حرفه ای که در اختیار دارد می تواند نسبت به مدل های قبلی راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در ضمن این صندلی گیمینگ راحت دی ایکس ریسر با قابلیت تحمل وزن تا 90 کیلوگرم و قد 175 سانتی متری به همراه پارچه هایی که از کیفیت بالایی برخوردار است می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق های گیمینگ باشد! از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت دی ایکس ریسر در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N بهره برده می توان به دسته ها و پشتی قابل تنظیم تا 135 درجه، چرخ های مقاوم با قابلیت چرخش 360 درجه ای و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از صندلی شرکت دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N، پیشنهاد شده توسط گیمرهای حرفه ای!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Prince Series OH/D6000/N!

از ویژگی های مهمی که طراحان خوش ذوق شرکت DXRacer در ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N استفاده کرده اند می توان به پوشش دادن قوس گردن و کمر کاربر اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده با هیچ گونه خستگی از ناحیه گردن و کمر خود احساس نکرده و می تواند مدت زمان زیادی را بدون کوچک ترین چالش به بازی کردن ادامه دهد! از دیگر ویژگی هایی که در ساخت این مدل از صندلی گیمینگ استفاده شده می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع دسته ها و صندلی اشاره کرد که با استفاده از اهرم های تعبیه شده می توانید نسبت به تغییر آن ها اقدام کنید. در زیر صندلی نیز شاهد 5 عدد چرخ باکیفیت و مقاوم هستیم که با توجه به نوع طراحی که در اختیار دارد قادر است وزن ناشی از نشستن کاربر را به خوبی کنترل کند. از دیگر ویژگی هایی که چرخ های تعبیه شده در اختیار دارند می توان به قابلیت چرخش 360 درجه اشاره کرد.

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Prince Series OH/D6000/N!

قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع صندلی مخصوص بازی DXRacer Prince OH/D6000/N!

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت دی ایکس ریسر در طراحی صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N از آن استفاده کرده است. این ویژگی به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 135 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند.

شرکت DXRacer به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N دی ایکس ریسر از فوم و چرم باکیفیت ساخته شده و با توجه به قابلیت تنظیم که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. در واقع این صندلی گیمینگ دارای تکیه گاه ستون فقرات با بهره مندی از این قابلیت به شما این امکان را می دهد تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید!

قابلیت تنظیم پشتی و ارتفاع صندلی مخصوص بازی DXRacer Prince OH/D6000/N!

چرخ های استاندارد صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Prince Series OH/D6000/N!

از دیگر ویژگی ها و قابلیت هایی که شرکت دی ایکس ریسر در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/N استفاده کرده می توان به 5 چرخ استاندارد اشاره کرد که در قسمت زیرین آن تعبیه شده اند. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های این صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. در ضمن این چرخ ها از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار بوده و با توجه به روکش PU که در ساخت آن ها استفاده شده، هنگام استفاده از صندلی علاوه بر مقاومت و دوام بیشتر از ایجاد سر و صدا نیز جلوگیری خواهد کرد.

منبع: dxracer