صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW دی ایکس ریسر از نمونه صندلی های حرفه ای بازار محسوب می شود که به دلیل راحتی، ایمنی بالا و طراحی مناسبی که در اختیار دارد توسط گیمرهای حرفه ای توصیه شده است. صندلی های Prince شرکت DXRacer به دلیل طراحی ارگونومیک این امکان را به کاربران خواهد داد تا با توجه به پوشش دادن قوس های موجود در گردن و کمر بتوانند ساعت های زیادی را بدون ناراحتی و هیچ چالش دیگر مشغول بازی کردن باشند! DXRacer در طراحی بالشتک های اضافه شده در این مدل صندلی از فوم هایی با تراکم بالا استفاده کرده تا قادر به حداقل رساندن فشار و خستگی وارده بر اثر بازی کردن در مدت زمان طولانی باشد! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW دی ایکس ریسر می توان به وزن و ابعاد مناسب، قابلیت تحمل وزن 90 کیلوگرمی ، قابلیت تنظیم دسته ها، پشتی و ارتفاع صندلی، چرخ های مقاوم در برابر خش همراه با قابلیت چرخش 360 درجه ای و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

Prince Series OH/D6000/PW دی ایکس ریسر، توصیه شده توسط گیمرهای حرفه ای!

طراحی حرفه ای صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Prince Series OH/D6000/PW!

از ویژگی های مثبت و مهمی که شرکت دی ایکس ریسر در ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW بهره برده می توان به چرم مصنوعی استفاده شده اشاره کرد که همانند صندلی خودروهای مسابقه ای طراحی شده است. چرم مصنوعی استفاده شده در این مدل صندلی با توجه به کیفیت ساخت بالایی که در اختیار دارد می تواند مدت زمان زیادی را بدون از دست دادن کیفیت برای ما کاربرد داشته باشد. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این صندلی استفاده شده نیز می توان به دوخت و دوز اشاره کرد که از جزئیات فراوانی بهره می برد! بالشتک های طراحی شده در قسمت بالایی و نشیمنگاه صندلی نیز به منظور راحتی بیشتر کاربر به این صندلی گیمینگ با روکش چرم مصنوعی اضافه شده است. این بالشتک ها به منظور استراحت دادن گردن و پر کردن قوس کمر اضافه شده تا کاربر هنگام استفاده با تکیه دادن مانع از خستگی شود. لازم به ذکر است که شرکت DXRacer به منظور تنظیم ارتفاع دسته و صندلی از اهرم های چند حالته استفاده کرده تا کاربر با استفاده از آن بتواند میزان ارتفاع صندلی و دسته ها را بر حسب راحتی خود تنظیم کند! همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این مدل صندلی به صورت کاملا شیک و حرفه ای طراحی شده است. در نتیجه شما با قرار دادن این صندلی در هر مکانی می توانید به آن محیط رنگ و شکل گیمینگ طوری بدهید!

طراحی حرفه ای صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Prince Series OH/D6000/PW!

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر DXRacer Prince Series OH-D6000-PW با قابلیت تنظیم دسته و پشتی!

از ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW دی ایکس ریسر می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن جنس دسته های تعبیه شده صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW از کیفیت بالایی برخوردار بوده تا علاوه بر دوام بیشتر، راحتی استفاده را نیز برای کاربران به وجود بیاورد! پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی این مدل صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 135 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. این ویژگی نیز به شما این امکان را خواهد داد تا علاوه بر بازی کردن در مواقعی همچون چرت زدن و لم دادن نیز از این قابلیت استفاده کنید!

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر DXRacer Prince Series OH-D6000-PW با قابلیت تنظیم دسته و پشتی!

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل Prince Series OH-D6000-PW با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخ های استاندارد!

از دیگر ویژگی ها و امکانات مثبتی که شرکت DXRacer در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/PW بهره برده می توان به قابلیت تنظیم میزان ارتفاع صندلی اشاره کرد. این ویژگی نیز کاربر را قادر می سازد تا با توجه به راحتی خود میزان ارتفاع صندلی را با کمک اهرم تعبیه شده در زیر نشیمنگاه تنظیم کند! چرخ های تعبیه شده در قسمت زیرین نیز همانند دیگر قسمت های اضافه شده در این مدل صندلی با هدف راحتی کاربر طراحی شده و با توجه به جنس پلی اورتان، قابلیت چرخش 360 درجه ای و قابلیت کنترل نیروی وارده بر اثر نشستن کاربر این امکان را به شما می دهد تا بدون نگرانی بابت از کار افتادن و ایجاد سر و صدا از صندلی استفاده کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که شرکت DXRacer در ساخت این مدل صندلی از فلز باکیفیت استفاده کرده که قادر به تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم و با توجه به ابعاد مناسب و وزن 20 کیلوگرمی که در اختیار دارد می تواند راحتی جابجایی را برای شما به ارمغان بیاورد!

منبع: dxracer