برای انجام بازی در ساعت های طولانی به تجهیزاتی نیاز داریم تا با استفاده از آن ها با هیچ چالشی روبرو نشوید! صندلی های گیمینگ از این نوع تجهیزات هستند که می توانند به شما در انجام بازی های ویدئویی کمک زیادی کنند! شرکت دی ایکس ریسر از برندهای سازنده انواع مختلف صندلی های گیمینگ در ابعاد و قابلیت های مختلف محسوب می شود. این شرکت به دلیل تولید محصولات گیمینگی که از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و با استفاده از استانداردهای روز دنیا ساخته شده توانسته گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند! از محبوب ترین و برترین محصولات تولیدی این شرکت می توان به صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW اشاره کرد. این مدل صندلی از قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد زیادی همچون قابلیت تحمل وزن تا 85 کیلوگرمی و قد 175 سانتی متری، ساخته شده از جنس چرم مصنوعی PVC، بالشتک های کاربردی و قابل تنظیم، قابلیت تنظیم پشتی تا 135 درجه، چرخ های مقاوم با قابلیت چرخش 360 درجه ای، قابلیت تنظیم ارتفاع و دسته ها و ... برخوردار است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آسایش و راحتی با صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW دی ایکس ریسر!

طراحی صندلی گیمینگ DXRacer Pricne Series OH/D6000/BW!

شرکت DXRacer در ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW از جنس چرم مصنوعی استفاده کرده و از طراحی الهام گرفته از  صندلی های مسابقه ای بهره مند است! مواد اولیه استفاده شده در این مدل صندلی گیمینگ از مرغوب ترین مواد اولیه بوده که موجب افزایش طول عمر و عدم ایجاد لکه بر روی آن خواهد شد. شکل ظاهری این مدل صندلی دارای رنگ های ترکیب شده و از دوخت و دوزهای پر جزئیاتی نیز استفاده شده است. از ویژگی هایی که شرکت DXRacer در ساخت سری صندلی های Prince استفاده کرده می توان به قابلیت همخوانی با محیط گیمینگ و سیستم اسمبل شده کاربر اشاره کرد. این ویژگی می تواند هنگام انجام بازی های ویدئویی هیجان بیشتری را به کاربر انتقال دهد! در ضمن این مدل صندلی از 2 عدد دسته هوشمند نیز بهره می برد! دسته های تعبیه شده از قابلیت تنظیم در حالت های مختلف برخوردار بوده تا کاربر قادر باشد مناسب ترین و ایده آل ترین حالت قرارگیری آن ها را به دست آورد. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس مناسبی که صندلی در اختیار دارد می تواند از ایجاد حرارت جلوگیری کند. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار بوده و با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. از دیگر ویژگی های این مدل از صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر می توان به بالشتک های اضافه شده در قسمت بالایی و قسمت انتهایی صندلی اشاره کرد. بالشتک استفاده شده در قسمت بالایی صندلی این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کند. بالشتک استفاده شده در قسمت انتهایی صندلی نیز به منظور پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر بدون هیچ چالشی بتواند مدت زمان زیادی از این صندلی استفاده کند!

طراحی صندلی گیمینگ DXRacer Pricne Series OH/D6000/BW!

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Prince Series OH/D6000/BW با قابلیت تنظیم پشتی صندلی تا 135 درجه و بالشتک های کاربردی!

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن تا 135 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. دی ایکس ریسر همچنین به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW دی ایکس ریسر با توجه به قابلیت شخصی سازی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید!

تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی این مدل صندلی محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. در حقیقت این صندلی با تکیه گاه طبی این امکان را فراهم می کند تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! از دیگر بالشتک های استفاده شده در این مدل صندلی می توان به بالشتکی اشاره کرده که در قسمت انتهایی پشتی صندلی تعبیه شده است. این بالشتک نیز به شما این امکان را خواهد داد تا در زمان انجام بازی های ویدئویی در مدت زمان طولانی با هیچ چالشی روبرو نشوید!

صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر Prince Series OH/D6000/BW با قابلیت تنظیم پشتی صندلی تا 135 درجه و بالشتک های کاربردی!

دسته های قابل تنظیم و چرخ های استاندارد صندلی مخصوص بازی DXRacer Pricne Series OH/D6000/BW

این صندلی مجهز به قابلیت تنظیم دسته است و با توجه به بهره مندی از این قابلیت این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. چرخ های استاندارد نیز از دیگر امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی و ساخت صندلی گیمینگ Prince Series OH/D6000/BW استفاده کرده است. چرخ های تعبیه شده همانند دیگر قسمت های صندلی از کیفیت بالا و استانداردهای لازم برخوردار بوده تا قادر باشد مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکل خاصی برای کاربر کارایی داشته باشد. چرخ های موجود با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کرده و از قابلیت چرخش 360 درجه ای نیز برخوردار هستند. در آخر باید به این اشاره کنیم که چرخ های تعبیه شده دارای روکش PU بوده تا هنگام استفاده از صندلی علاوه بر مقاومت و دوام بیشتر از ایجاد سر و صدا نیز جلوگیری خواهد کرد.

منبع: dxracer