از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف صندلی های گیمینگ در اندازه و قابلیت های گوناگون می توان به شرکت نام آشنا و معتبر DXRacer اشاره کرد. این شرکت به دلیل تولید لوازم جانبی مورد نیاز گیمینگ از جمله ماوس ،پد ماوس، صفحه کلید و صندلی های گیمینگ توانسته به شهرت جهانی برسد. شرکت دی ایکس ریسر نخستین بار در سال 1999 با هدف تولید انواع صندلی های لوکس خودروهای مسابقه ای شروع به کار کرده و پس از 4 سال فعالیت نیز با توجه به همکاری که با شرکت های تولید کننده صندلی اقدام به طراحی و تولید صندلی های اداری و خانگی بر اساس صندلی خودرو کرده بود. فعالیت های گیمینگ این شرکت در سال 2006 شروع شده و با تولید محصولاتی با بالاترین کیفیت و تنوع توانسته کاربران و طرفداران بی شماری را به دست آورد. از نمونه محصولات گیمینگ که در این مقاله قصد معرفی و بررسی آن را داریم می توان به صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black اشاره کرد. DXRacer در طراحی و ساخت این مدل صندلی از امکانات و قابلیت های متنوعی همچون رویه های باکیفیت و درجه یک، قابلیت تنظیم و شخصی سازی پشتی و دسته ها، پایه های استاندارد با قابلیت چرخش 360 درجه ای، طراحی به صورت ماژولار، بدنه ای از جنس آلومینیوم، قابلیت تحمل وزن تا 136 کیلوگرمی و قد 190 سانتی متری و ... استفاده کرده است. لطفا تا انتهای مطلب همراه ما باشید!

آشنایی با صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر!

طراحی هوشمندانه!

از ویژگی های مهمی که شرکت دی ایکس ریسر در تولید صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black استفاده کرده می توان به مواد اولیه استفاده شده در رویه آن اشاره کرد که از جنس چرم PVC قابل تنفس بهره می برد. مواد اولیه استفاده شده در این صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر از مرغوب ترین مواد اولیه بوده که موجب افزایش طول عمر و عدم ایجاد لکه بر روی آن خواهد شد. دسته های هوشمند از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل از صندلی محسوب می شود. دسته های تعبیه شده از قابلیت تنظیم در 4 حالت مختلف بوده تا کاربر قادر باشد مناسب ترین و ایده آل ترین حالت قرارگیری آن ها را به دست آورد. از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر می توان به بالشتک های اضافه شده در قسمت بالایی و قسمت انتهایی صندلی اشاره کرد. بالشتک استفاده شده در قسمت بالایی صندلی این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کند. بالشتک استفاده شده در قسمت انتهایی صندلی نیز به منظور پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر بدون هیچ چالشی بتواند مدت زمان زیادی از این صندلی استفاده کند!

برآمدگی طراحی شده در قسمت انتهایی صندلی نیز از دیگر ویژگی های آن محسوب شده که به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر اضافه شده است. پشتی صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر از قابلیت تنظیم زاویه از 90 تا 135 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس مناسبی که صندلی در اختیار دارد می تواند از ایجاد حرارت جلوگیری کند. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار بوده و با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند. در ضمن این صندلی با توجه به ماژولار بودن می تواند امکانات زیادی همچون زیرپایی، جا لیوانی، براکت مخصوص برای کاربران به ارمغان بیاورد.

آشنایی با صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر!

پشتی قابل تنظیم و دسته های 4D

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 135 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به دسته های 4D اشاره کرد. دسته های 4D قابلیت تنظیم دسته را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 4 جهت مختلف تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن با توجه به لایه نرمی که بر روی دسته ها اضافه شده این امکان را خواهید داشت تا بتوانید مدت زمان طولانی به تکیه دادن آرنج خود بدون هیچ گونه خستگی و احساس درد اقدام کنید!

آشنایی با صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر!

راحتی بی حد و مرز!

دی ایکس ریسر همچنین به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر با توجه به قابلیت شخصی سازی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود آن را تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این صندلی گیمینگ حرفه ای و راحت از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود! تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ King OH/D4000/N Black دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از صندلی دارای پایه ها و چرخ های استاندارد باکیفیت از جنس پلی اورتان نیز است. چرخ های تعبیه شده با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: dxracer