صندلی های گیمینگ مختلفی در بازار وجود دارد و هر کدام از آن ها دارای قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد زیادی هستند. قابلیت هایی که در صندلی گیمینگ اضافه می شود به منظور راحتی استفاده کاربر در طولانی مدت می باشد! پیدا کردن صندلی گیمینگ مناسب و باکیفیت که بتواند علاوه بر قابلیت های متنوع، به زیبا سازی اتاق گیمینگ شما کمک کند کمی سخت به نظر می رسد! صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB یکی از صندلی های باکیفیتی است که از ویژگی های و قابلیت های زیادی بهره مند بوده و می تواند تبدیل به یکی از بهترین گزینه های یک گیمر برای انجام بازی های مسابقه ای شود. این مدل صندلی توسط شرکت معتبر و نام آشنای DXRacer طراحی و ساخته شده است. این مدل صندلی با توجه به قابلیت ها و ویژگی های متنوعی همچون رویه باکیفیت و مقاوم، دسته ها و پشتی های متحرک، پایه های ضد خش و استاندارد، طراحی حرفه ای، بدنه ای از جنس آلومینیوم،... که در اختیار دارد می تواند راحتی و تسلط بیشتر را برای کاربران هنگام انجام بازی های ویدئویی به ارمغان بیاورد. همچنین لازم به ذکر است که این صندلی دارای قابلیت تحمل وزن 136 کیلوگرمی و قد 190 سانتی متری است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB دی ایکس ریسر خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کامل صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB دی ایکس ریسر!

طراحی حرفه ای و گیمر پسند صندلی گیمینگ DXRacer King OH/D4000/NB!

از ویژگی های مهم و مثبتی که شرکت DXRacer در ساخت صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB استفاده کرده می توان به طراحی حرفه ای و کاملا ارگونومیک اشاره کرد. همانطور که در تصاویر می بینید این مدل صندلی به صورت کاملا شیک و حرفه ای طراحی شده است. در نتیجه شما با قرار دادن این صندلی در هر مکانی می توانید به آن محیط رنگ و شکل گیمینگ طوری بدهید! صندلی طراحی شده این محصول شباهت های زیادی با صندلی ماشین های مسابقه ای داشته تا هیجان و احساس قرار گرفتن در یک مسابقه واقعی را برای شما به ارمغان بیاورد. از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این مدل از صندلی استفاده شده می توان به بالشتک نرم و استاندارد در قسمت انتهایی صندلی و برآمدگی اشاره کرد. بالشتک اضافه شده به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر اضافه شده و برآمدگی موجود نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB دی ایکس ریسر از قابلیت تنظیم زاویه تا 135 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس باکیفیت و افزایش اندازه آن نسبت به مدل های قبلی می توان گفت که کاربر از راحتی و تسلط بیشتر بهره مند خواهد شد. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

طراحی حرفه ای و گیمر پسند صندلی گیمینگ DXRacer King OH/D4000/NB!

دسته های 4D و پشتی متحرک صندلی مخصوص بازی DXRacer King OH/D4000/NB!

از ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB دی ایکس ریسر می توان به دسته های 4D و قابلیت تنظیم آن ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. لازم به ذکر است که دسته های طراحی شده صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB دی ایکس ریسر از یک لایه بسیار نرم نیز بهره مند بوده تا کاربر در هنگام تکیه دادن آرنج خود با هیچ چالشی روبرو نشود. پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت دی ایکس ریسر در طراحی این مدل از صندلی خود از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن از 90 تا 135 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید.

دسته های 4D و پشتی متحرک صندلی مخصوص بازی DXRacer King OH/D4000/NB!

چرخ ها و استراحتگاه کاربردی صندلی گیمینگ دی ایکس ریسر مدل King OH/D4000/NB!

تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی صندلی گیمینگ King OH/D4000/NB دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. این صندلی حرفه ای دارای تکیه گاه ستون فقرات است و با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل از صندلی دارای پایه ها و چرخ های استاندارد باکیفیت از جنس پلی اورتان نیز است. چرخ های تعبیه شده با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: dxracer