صندلی های گیمینگ مختلفی در بازار وجود دارد و هر کدام از آن ها دارای قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد زیادی هستند. قابلیت هایی که در صندلی گیمینگ اضافه می شود به منظور راحتی استفاده کاربر در طولانی مدت می باشد! پیدا کردن صندلی گیمینگ مناسب و باکیفیت که بتواند علاوه بر قابلیت های متنوع، به زیبا سازی اتاق گیمینگ شما کمک کند کمی سخت به نظر می رسد! در این مقاله به معرفی و بررسی یکی از بهترین و مناسب ترین صندلی های گیمینگ شرکت DXRacer که با عنوان صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW طراحی و ساخته شده است پرداخته ایم! این مدل صندلی به دلیل برخورداری از قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعدد می تواند جوابگوی اکثر گیمرهایی باشد که به دنبال یک صندلی گیمینگ باکیفیت و مناسب می گردند. شرکت دی اکیس ریسر در طراحی و ساخت Gladiator Series OH/D8200/NW دی ایکس ریسر از قابلیت ها و ویژگی های متنوع و متعددی همچون تودوزی مرغوب و باکیفیت، دسته های ارگونومیک و قابل تنظیم، تکیه گاه متحرک، قابلیت تنظیم شیب، چرخ های باکیفیت و ... بهره مند است. لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW دی ایکس ریسر!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ سری گلادیاتور دی ایکس ریسر OH/D8200/NW!

مهندسان خوش ذوق شرکت DXRacer در طراحی و ساخت صندلی گیمینگGladiator Series OH/D8200/NW از یک روکش باکیفیت و نرم استفاده کرده اند. روکش های استفاده شده در این مدل صندلی از جنس چرم مصنوعی بوده تا کاربر پس از استفاده طولانی مدت از این صندلی با هیچ خستگی مواجه نشوند! در ضمن به منظور راحتی بیشتر و جلوگیری از خستگی ناشی از استفاده طولانی مدت از 2 عدد بالشتک نرم و باکیفیت نیز بهره برده است. بالشتک های استفاده شده در این صندلی گیمینگ حرفه ای از جنس چرم مصنوعی به منظور پر کردن گودی کمر و استراحت دادن گردن اضافه شده است! لازم به ذکر است که طراحی صندلی نیز به گونه ای است که بدون استفاده از بالشتک نیز می تواند گودی کمر کاربر را تا حد زیادی پر کند. شرکت دی ایکس ریسر از پارچه های مرغوبی نیز در طراحی این صندلی استفاده کرده است. پارچه های استفاده شده نیز همانند روکش از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به جنس چرم مصنوعی PVC که در اختیار دارد می تواند مقاومت زیادی در برابر استفاده های زیاد از خود نشان دهد. جنس بدنه صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW دی ایکس ریسر نیز از آلومینیوم مرغوب بوده تا این اطمینان را به کاربر بدهد که با یک صندلی مرغوب و باکیفیت روبرو است! با توجه به سایز استانداردی که این مدل صندلی دارد قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرم و قد 188 سانتی متری است!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ سری گلادیاتور دی ایکس ریسر OH/D8200/NW!

تودوزی باکیفیت و مرغوب صندلی گیمینگ dxracer Gladiator Series OHD8200NW!

صندلی های گیمینگ ساخته شده توسط دی ایکس ریسر دارای جزئیات فراوان و حساب شده هستند. جزئیات موجود در این صندلی تماما از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت ساخته شده تا دوام و راحتی بی نظیری را به کاربر اهدا کند! از نمونه جزئیات مهم و باکیفیت استفاده شده در صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW دی ایکس ریسر می توان به پارچه مرغوب اشاره کرد. پارچه استفاده شده در این مدل صندلی تماما از جنس چرم مصنوعی PVC بوده و در همه قسمت های صندلی استفاده شده است. از ویژگی های و قابلیت های پارچه استفاده شده در ساخت این مدل صندلی گیمینگ می توان به پوشش دادن گودی کمر کاربر و قابلیت عبور دادن هوا به منظور تنفس پوست کاربر اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا پوست کاربر به هنگام استفاده طولانی مدت از این صندلی نفس کشیده و به هیچ عنوان عرق نکند، این ویژگی راحتی بیشتری را برای کاربر فراهم می سازد. در ضمن با توجه به نوع پارچه و دوختی که در طراحی این صندلی گیمینگ بسیار راحت دی ایکس ریسر استفاده شده می توان گفت که با یک صندلی نرم و لطیف روبرو هستیم!

تودوزی باکیفیت و مرغوب صندلی گیمینگ dxracer Gladiator Series OHD8200NW!

مجهز به دسته های قابل تنظیم و تکیه گاه متحرک!

از طراحی های مثبت و مهم صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW شرکت دی ایکس ریسر می توان به دسته های استاندارد و قابل تنظیم اشاره کرد. طراحی دسته های این مدل صندلی همانند دیگر نقاط صندلی از طراحی ارگونومیک بهره مند است. کاربر هنگام استفاده از و هنگام تنظیم دسته های آن قادر خواهد بود آن را در 4 جهت اصلی (چپ و راست؛ بالا و پایین، جلو و عقب و یا چرخش حول محور پایه دسته) حرکت دهد! قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. با تنظیم درست و استاندارد دسته های صندلی می توانید از فشار وارده در بین بازو و آرنج را کاهش داده و از اثرات مخرب آن نیز جلوگیری کنید!

از دیگر طراحی هایی که در ساخت صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW دی ایکس ریسر به منظور راحتی کاربر استفاده شده می توان به تکیه گاه و پشتی متحرک اشاره کرد. شرکت DXRacer جهت تنظیم زاویه تکیه گاه، این مدل صندلی را مجهز به اهرمی کرده که در زیر صندلی تعبیه شده است. کاربر با چرخاندن اهرم تعبیه شده در زیر صندلی می تواند اقدام به تغییر زاویه تکیه گاه تا 135 درجه کند. این ویژگی به کاربر این امکان را خواهد داد تا زاویه متناسب با راحتی خود را تنظیم کرده و با آسایش خاطر از صندلی استفاده کند. کاربر علاوه بر امکان تنظیم تکیه گاه این امکان را نیز خواهد داشت تا با تنظیم ارتفاع صندلی نیز بتواند بهترین زاویه را برای خود به وجود آورد. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که صندلی گیمینگ Gladiator Series OH/D8200/NW دی ایکس ریسر از ابعاد مناسب، وزن مناسب و چرخ های باکیفیت نیز برخوردار است. چرخ های استفاده شده در این مدل صندلی دارای روکشی از نوع PU بوده تا هنگام استفاده از آن ها صدای کم تری تولید کنند.

منبع: dxracer