برای کسانی که می خواهند هنگام انجام بازی های ویدئویی بدون هیچ چالش و مشکلی مدت زمان زیادی مشغول باشند صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G را پیشنهاد می کنیم. این صندلی توسط شرکت معتبر و نام آشنای DXRacer تولید و به منظور فراهم کردن راحتی هر چه بیشتر گیمرهای سراسر دنیا طراحی شده است. شرکت دی ایکس ریسر از برندهای سازنده انواع مختلف صندلی های گیمینگ در ابعاد و قابلیت های مختلف محسوب می شود. این شرکت به دلیل تولید محصولات گیمینگی که از بالاترین کیفیت برخوردار بوده و با استفاده از استانداردهای روز دنیا ساخته شده توانسته گیمرهای زیادی را به سمت خود بکشاند! DXRacer در طراحی و ساخت این مدل صندلی از امکانات و ویژگی هایی متنوع و متعدد زیادی استفاده کرده است. ویژگی های استفاده شده در صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G شامل بالشتک گردن جهت استراحت دادن به سر کاربر، استفاده از توری درجه یک بر روی رویه صندلی، سیستم تعلیق و فنربندی، تکیه گاه ستون فقرات، دسته های متحرک، پشتی و ارتفاع قابل تنظیم و ... می شود! در ادامه مقاله به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل صندلی شرکت DXRacer خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی و آشنایی با صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G دی ایکس ریسر!

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ dxracer air d7200 wqg!

شرکت DXRacer در ساخت صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده کرده است. در طراحی ظاهری این صندلی نیز از بالشتک نرم و استاندارد در قسمت بالایی صندلی استفاده شده تا بتوانید هنگام نیاز برای تکیه دادن سر خود از آن استفاده کنید. در ضمن بالشتک اضافه شده در این قسمت از جنس فوم هوشمند بوده تا علاوه بر مقاومت بالا بتواند با توجه به شکل گیری سر و گردن راحتی بی نظیری را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از ویژگی های خوبی که در طراحی این صندلی استفاده شده می توان به برآمدگی اشاره کرد که در قسمت تکیه گاه صندلی و به منظور تکیه دادن ستون فقرات کاربر اضافه شده است. این برآمدگی نیز جهت پر کردن گودی کمر بوده تا کاربر قادر باشد ساعت های زیادی را بدون خستگی و احساس درد از این صندلی استفاده کند. دسته های طراحی شده این صندلی نیز از ابعاد استانداردی برخوردار بوده و با توجه به جنس تمام فلزی و قابلیت تغییر زاویه، ارتفاع و عمق که در اختیار این امکان را به کاربران خواهد داد تا بتوانند آن را متناسب با راحتی دستان خود تنظیم کنند! پشتی صندلی گیمینگ MASTER دی ایکس ریسر از قابلیت تنظیم زاویه تا 155 درجه برخوردار بوده تا به شما این امکان را بدهد تا بتوانید برای دراز کشیدن نیز از آن استفاده کنید. لازم به ذکر است که نشیمن گاه این صندلی نیز همانند دسته های آن از قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار بوده و با توجه به جنس توری که صندلی در اختیار دارد می تواند از ایجاد حرارت جلوگیری کند. در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

طراحی و ساخت صندلی گیمینگ dxracer air d7200 wqg!

صندلی مخصوص بازی dxracer air d7200 wqg با قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم و نشیمنگاه هوشمند!

طراحان دی ایکس ریسر در ساخت صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G به منظور ایجاد تجربه لذت بخش از یک نشیمنگاه کاربردی استفاده کرده است. نشیمنگاه این صندلی گیمینگ حرفه ای از توری قابل تنفس و ارتجاعی ساخته شده و با ایجاد گردش هوای بیشتر و جلوگیری از حرارت به کاربر این امکان را می دهد تا برای استفاده طولانی مدت با این صندلی نگرانی نداشته باشند! این نشیمنگاه با افزایش گردش جریان هوایی که در اختیار دارد قادر است رطوبت و حرارت ایجاد شده را به حداقل رسانده تا کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از این مدل صندلی با هیچ چالشی روبرو نشود! پشتی این مدل صندلی همانند نشیمنگاه از جنس توری هوشمند و کاربردی ساخته شده تا از ایجاد گرما در قسمت پشتی و عرق کردن کاربر جلوگیری کند. در ضمن در بافت توری استفاده شده در این مدل صندلی از چندین فنر تعلیق استفاده شده که به صورت قلاب مانند به بدنه صندلی متصل شده اند. این مدل طراحی همانند صندلی خودروهای مسابقه ای است تا علاوه بر مقاومت بالا، وزن بسیار پایین تری را نسبت به مدل های قبلی داشته باشد. از دیگر قابلیت ها و امکانات صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G می توان به قابلیت تحمل وزن تا 115 کیلوگرم و قابلیت تحمل قد تا 118 سانتی متر اشاره کرد!

صندلی مخصوص بازی dxracer air d7200 wqg با قابلیت تحمل وزن تا 120 کیلوگرم و نشیمنگاه هوشمند!

تکیه گاه های کاربردی و استاندارد صندلی مخصوص بازی dxracer air d7200 wqg!

تکیه گاه ستون فقرات از ویژگی های طراحی شده صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G دی ایکس ریسر محسوب می شود. طراحان شرکت DXRacer جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با وجود این تکیه گاه ستون فقرات در صندلی گیمینگ این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! لازم به ذکر است که این شرکت به منظور راحتی هر چه بیشتر کاربر در کناره صندلی از یک گردونه استفاده کرده تا با استفاده از آن بتوانید به ایده آل ترین تنظیم خود دست پیدا کنید! در ضمن طراحان دی ایکس ریسر به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی از آن، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ MASTER DMC/DM1200/V دی ایکس ریسر از فوم نرم ساخته شده و با توجه به ساختار ریل مانندی که در اختیار دارد به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع آن را بر حسب راحتی و متناسب با قد خود تنظیم کنید! در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود!

تکیه گاه های کاربردی و استاندارد صندلی مخصوص بازی dxracer air d7200 wqg!

راحتی بیشتر به لطف تنظیمات شخصی!

پشتی قابل تنظیم از دیگر امکاناتی است که شرکت DXRacer در طراحی صندلی گیمینگ AIR/D7200/WQ.G از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از دردی که در هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به قابلیت تنظیم دسته ها اشاره کرد. قابلیت تنظیم دسته این امکان را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود تغییر بدهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن جنس دسته های تعبیه شده در صندلی گیمینگ DMC/DM1200/C Brown از مواد اولیه باکیفیت بوده تا علاوه بر دوام بیشتر، راحتی استفاده را نیز برای کاربران به وجود بیاورد!

منبع: dxracerair