به تازگی در مورد ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 5 سامسونگ مطالبی به صورت غیر رسمی در رابطه با ویژگی های باتری آنها و ارتقاهایی که در این زمینه نسبت به نسخه های قبلی پیدا کرده اند، منتشر شده است. اما یک خبر جالب تر نیز اخیراً اعلام شده که در آن صحبت از مدل “Pro” این سری به میان آمده است. شایعات حاکی از آن است که این مدل به یک باتری فوق العاده حجیم و قدرتمند مجهز خواهد بود.

ممکن است سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 'Pro' را با آپدیت اساسی باتری به بازار عرضه کند

مطابق با اطلاعاتی که بر روی وب سایت SamMobile منتشر شده، سامسونگ برنامه دارد تا ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 “Pro” را به بازار عرضه کند. این مدل دارای پارت نامبر SM-R925 است و مشخصات آن هنوز به صورت یک راز باقی مانده است! اما گزارش شده است که این ساعت هوشمند از یک باتری بزرگ با ظرفیتی معادل با 572 میلی آمپر ساعت بهره خواهد برد.

در مقام مقایسه باید گفت که بزرگترین مدل ساعت های هوشمند سری Galaxy Watch 4 به باتری با ظرفیت 361 میلی آمپر ساعت مجهز است که می تواند به میزان دو روز شارژ مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. همچنین ساعت هوشمند TicWatch Pro 3 Ultra GPS دارای باتری حجیم تر با ظرفیت 577 میلی آمپر ساعت است که از شارژدهی به میزان سه روز بهره می برد. به این ترتیب باید گفت که با عرضه گلکسی واچ 5 پرو، ساعت های هوشمند سامسونگ با یک ارتقای اساسی در زمینه شارژدهی باتری مواجه خواهند شد.

ممکن است سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 'Pro' را با آپدیت اساسی باتری به بازار عرضه کند

در حال حاضر دیگر مدل های Galaxy Watch 5 چندان مورد توجه نبوده اند. صحبت هایی در رابطه با ارتقای این مدل ها از لحاظ شارژدهی باتری نسبت به نسخه های قبلی مطرح شده است؛ با این وجود سری Galaxy Watch 4 هنوز هم جزء محبوب ترین مدل های ساعت هوشمند اندرویدی به حساب می آید. پیش بینی می شود که مدل “Pro” سری گلکسی واچ 5 برای طرفداران سیستم عامل Wear OS جذابیت بالایی داشته باشد و این مدل هم به محبوبیت فوق العاده بالایی در بازار دست پیدا کند.

البته توجه داشته باشید که این خبر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده است و ممکن است تا زمان عرضه این ساعت های هوشمند به بازار، برنامه های سامسونگ دچار تغییراتی شود. تا آن زمان بسیاری از ساعت های هوشمند مبتنی بر Wear OS از تولید کنندگان مختلف، آپدیت Wear OS 3 را دریافت کرده اند و این سیستم عامل نیز ممکن است در زمینه مصرف باتری بهینه تر عمل کند. امیدواریم تا شایعات مربوط به ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 Pro صحیح باشد تا رقبای سامسونگ مانند Fossil نیز ویژگی های محصولات خود از لحاظ عمر باتری را ارتقا دهند. مسلماً شرکت هایی مانند Fossil دوست ندارند تا از رقیب مستقیم خود در بازار تولید ساعت های هوشمند اندرویدی عقب بیفتند و در صورت ارتقای ساعت های سری گلکسی واچ از لحاظ مشخصات باتری، آنها نیز باتری های به کار رفته در محصولات خود را ارتقا خواهند داد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا اخباری که پیرامون ساعت هوشمند گلکسی واچ 5 پرو به گوش می رسد از جانب سامسونگ به صورت رسمی تأیید می شوند یا خیر.

ممکن است سامسونگ ساعت هوشمند Galaxy Watch 5 'Pro' را با آپدیت اساسی باتری به بازار عرضه کند

منبع: androidcentral


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.