انکر به عنوان یکی از نام های شناخته شده و معتبر در بازار تجهیزات شارژینگ، به تازگی اقدام به معرفی شارژر همراه مدل PowerCore 24K کرده است. این شارژر همراه از سرعت شارژ فوق العاده 140 وات پشتیبانی می کند و به یک باتری حجیم و قدرتمند با ظرفیت 24000 میلی آمپر ساعت مجهز شده است. شارژر همراه PowerCore 24K از بسیاری جهات نسبت به مدل های قبلی ارتقا پیدا کرده و امکانات متعددی را فراهم آورده است.

شارژر همراه انکر مدل PowerCore 24K GaN با باتری 24000mAh و پشتیبانی از سرعت شارژ 140 وات معرفی شد

شارژر همراه انکر مدل PowerCore 24K براساس معماری پاور دلیوری نسخه 3.1 عمل می کند. در این شارژر شاهد ارتقای سرعت شارژدهی از 100 وات (در نسل قبلی این سری) به 140 وات بوده ایم که یک تغییر اساسی و مهم به شمار می آید. بر روی بدنه این شارژر همراه دو پورت USB-C قرار دارند که توان شارژدهی هم زمان با سرعت 140 وات را دارند و این ویژگی نشان دهنده این است که این پاوربانک سرعت شارژدهای بالاتری را نسبت به اکثر پاوربانک های USB-C موجود در بازار ارائه می دهد. همچنین یک پورت USB-A بر روی بدنه این شارژر همراه تعبیه شده که توان شارژدهی با سرعت 18 وات را دارد.

پاوربانک جدید انکر از تکنولوژی GaN 3 بهره می برد که انکر از آن در شارژرهای اخیر سری GaNPrime خود که همگی مدل های رده بالایی هستند، استفاده کرده است. این تکنولوژی عملکرد بهتر و بهینه تری را در تبدیل های AC-DC ارائه می دهد و باعث بالا رفتن توان خروجی می شود. همچنین این تکنولوژی به کوچک تر شدن ابعاد دستگاه و متعادل ماندن دمای آن در لحظات اوج کار کمک زیادی می کند.

شارژر همراه انکر مدل PowerCore 24K GaN با باتری 24000mAh و پشتیبانی از سرعت شارژ 140 وات معرفی شد

پاوربانک انکر PowerCore 24K به یک صفحه نمایش دیجیتال هوشمند مجهز است که اطلاعات شارژدهی و وضعیت دستگاه را به طور کامل نشان می دهد. اطلاعاتی مانند توان خروجی هر یک از پورت ها، ظرفیت باقی مانده باتری خود پاوربانک و زمان شارژ مجدد پاوربانک بر روی این نمایشگر قابل مشاهده هستند. انکر اعلام کرده است که بهتر است برای صرفه جویی در مصرف شارژ دستگاه، از این نمایشگر فقط در مواقع ضروری استفاده شود.

انکر به تازگی شارژرهای دیگری را نیز معرفی کرده که از میان آنها می توان به مدل 747 GaNPrime اشاره کرد. این شارژر همراه از توان 150 وات به صورت تک پورت پشتیبانی می کند و به تکنولوژی پاور دلیوری 3.1 مجهز نیست. حداکثر سرعتی که این پاوربانک در هنگام اتصال بیش از یک دستگاه به آن می تواند ارائه دهد، 100 وات است.

شارژر همراه انکر مدل PowerCore 24K GaN با باتری 24000mAh و پشتیبانی از سرعت شارژ 140 وات معرفی شد

در حال حاضر شارژر همراه PowerCore 24K با قیمت 149.99 دلار بر روی وب سایت رسمی انکر و وب سایت آمازون برای خرید عموم در دسترس قرار گرفته است. در بسته بندی این محصول کابل USB-C برای اتصال به دستگاه های دیگر یا کابل شارژر خود پاوربانک دیده نمی شود. پس کاربران باید کابل شارژر سازگار با تکنولوژی PD 3.1 (برای شارژ خود پاوربانک) و یک کابل USB-C برای اتصال به سایر دستگاه ها را به صورت جداگانه تهیه کنند. توجه داشته باشید که کابل USB-C شما باید از سرعت شارژ 140 وات پشتیبانی کند.

لازم به ذکر است که شما میتوانید در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با بهترین شارژر های انکر مانند پاوربانک انکر PowerCore III به بخش مقالات ما مراجعه کنید.

منبع: gizmochina