گوشی تاشوی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 به دلیل شکل و شمایل خاص و ابعاد جمع و جوری که دارد، از باتری چندان بزرگ و پر ظرفیتی برخوردار نیست. این یعنی ممکن است تا در هر لحظه از طول روز، با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه شوید! پس باید همیشه یک شارژر نیز با خود به همراه داشته باشید. با توجه به اینکه شارژ کردن گوشی با کابل کمی سخت است و ممکن است در هر شرایطی امکان پذیر نباشد، بهتر است تا از قابلیت شارژ وایرلس گوشی گلکسی Z Flip 3 بهره ببرید. در این مقاله چند مدل از بهترین شارژرهای وایرلس سازگار با گوشی تاشوی Z Flip 3 را به شما معرفی می کنیم. این شارژرها از لحاظ سایز، پشتیبانی از موقعیت های مختلف گوشی در هنگام تا شدن و جایگاه قرارگیری سیم پیچ شارژ وایرلس از بهترین انتخاب ها و لوازم جانبی های سازگار با گوشی تاشوی Z Flip 3 هستند. در بخش دوم این مقاله می توانید سایر شارژرهای وایرلس برای گوشی های سامسونگ گلکسی Z Flip 3 را مشاهده کنید.

شارژر وایرلس Samsung Wireless Fast Charger Pad DUO (2021) – شارژ همزمان دو گوشی

شارژر وایرلس Samsung Wireless Fast Charger Pad DUO (2021) – شارژ همزمان دو گوشی

اگر به جز Galaxy Z Flip 3 گوشی دیگری از محصولات سامسونگ دارید از فناوری شارژ وایرلس پشتیبانی می کند، می توانید هر دوی این گوشی ها را با شارژر Samsung Wireless Charger Duo به صورت هم زمان شارژ کنید. این شارژر دارای آداپتور برق بوده و از گوشی تاشوی سامسونگ شما در حالت های بسته یا نیمه باز به بهترین شکل پشتیبانی می کند.

شارژر وایرلس Azurezone 3-in-1 Wireless Charger Station – چند کاره و کاربردی

شارژر وایرلس Azurezone 3-in-1 Wireless Charger Station – چند کاره و کاربردی

شارژر وایرلس سه در یک Azurezone درست مانند گوشی Galaxy Z Flip 3 فضای بسیار کمی را اشغال می کند و ابعاد جمع و جوری دارد. این شارژر می تواند به عنوان یک پایه برای گوشی شما، یک نگهدارنده (هولدر) برای ساعت هوشمند شما و یک پد برای ایربادز شما عمل کند! به عبارت دیگر، شما می توانید با این شارژر وایرلس ایستاده، سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید! توجه داشته باشید که برای استفاده از این شارژر، باید آداپتور برق سازگار با فست شارژ QC 3.0 را جداگانه تهیه کنید.

شارژر وایرلس Anker PowerWave II Stand – شارژ عمودی

شارژر وایرلس Anker PowerWave II Stand – شارژ عمودی

شما می توانید گوشی Samsung Galaxy Z Flip 3 خود را به صورت باز یا بسته بر روی شارژر ایستاده Anker PowerWave II قرار دهید. سیم پیچ شارژ وایرلس این شارژر در قسمت پایینی آن قرار گرفته و به همین دلیل گوشی تاشوی شما در هر وضعیتی که بر روی آن قرار گیرد، با بالاترین سرعت ممکن (15 وات برای این گوشی) شارژ می شود. ضمن اینکه همراه با این شارژر آداپتور برق نیز ارائه می شود.

شارژر وایرلس Mophie Snap+ Juice Pack Mini – شارژ در حال حرکت

شارژر وایرلس Mophie Snap+ Juice Pack Mini – شارژ در حال حرکت

شارژر وایرلس Mophie Snap+ Juice Pack Mini می تواند از طریق حلقه های آهنربایی به گوشی Z Flip 3 شما بچسبد و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خارجی را به آن اضافه کند! در واقع با این شارژر می توانید گوشی خود را در حال حرکت کردن شارژ نمایید. ابعاد کوچک و قابلیت شارژدهی وایرلس، این مدل را به یک مدل پرتابل کاربردی تبدیل کرده است. البته باید آداپتور برق آن را جداگانه بخرید.

شارژر وایرلس Belkin Boost Charge 15W – ساده، شیک!

شارژر وایرلس Belkin Boost Charge 15W – ساده، شیک!

شارژر وایرلس Belkin Boost Charge 15W گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم بر روی خود نگه می دارد. این پد جمع و جور با گوشی Z Flip 3 سازگاری کامل دارد و در کناره های سطح نگهدارنده آن، از پدهای محافظ اضافی استفاده شده است. این پدها باعث می شوند تا گوشی شما حتی در حالت نیمه باز نیز به شکلی محکم بر روی شارژر قرار گیرد و نیازی به کاملاً بستن یا باز کردن آن جهت شارژ نباشد. آداپتور برق هم همراه این مدل عرضه می شود.

منبع: androidcentral