لنوو یک شارژر جدید را برای عرضه در بازارهای کشور چین معرفی کرده است. مطابق با اعلام این شرکت این شارژر جدید می تواند تمامی دستگاه های مجهز به پورت USB Type C را با بالاترین سرعت شارژ کند. نکته قابل توجه در این رابطه این است که لنوو شارژر جدید خود را به عنوان عضوی از سری Thinkplus Lipstick معرفی کرده است تا با شارژرهای سری ThinkBook اشتباه گرفته نشود. از جمله مشخصات کلیدی این شارژر باید به ابعاد جمع و جور و پشتیبانی از سرعت شارژ عالی 100 وات اشاره کرد.

شارژر دیواری لنوو Thinkplus Lipstick 100W GaN به کوچکی یک رژ لب است!

این طور که به نظر می رسد، لنوو شارژر دیواری Thinkplus Lipstick را به عنوان یک محصول مجزا به فروش می رساند. به عبارت دیگر این شارژر 100 واتی USB-C در بسته بندی هیچ یک از لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند یا تبلت های این شرکت قرار ندارد و کاربران می توانند آن را به صورت جداگانه تهیه کنند.

مطابق با اطلاعاتی که بر روی وب سایت رسمی لنوو درج شده، شارژر تینک پلاس Lipstick دارای ابعاد 73x30x35 میلی متر است. این شارژر به اندازه ای کوچک است که لنوو ابعاد آن را با یک رژ لب مقایسه کرده است! البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر انکر 735 نیز چنین ابعادی دارد، اما از سرعت شارژ حداکثر 65 وات پشتیبانی می کند. این در حالی است که شارژر لنوو توانایی دستیابی به سرعت شارژ 100 وات را نیز در صورت نیاز خواهد داشت. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژر لنوو تینک پلاس Pipstick تنها 171 گرم وزن دارد و حمل و جابجایی آن بسیار آسان خواهد بود. به طوری که می توان آن را با قرار دادن در جیب لباس با خود حمل کرد!

شارژر دیواری لنوو Thinkplus Lipstick 100W GaN به کوچکی یک رژ لب است!

بر روی بدنه شارژر جدید لنوو یک پورت USB Type C تعبیه شده است. به این ترتیب در هر لحظه فقط می توان یک دستگاه را با آن شارژ کرد و از این لحاظ این گجت انعطاف پذیری بالایی ندارد. اما در این شارژر دیواری سبک از فناوری GaN استفاده شده که باعث شده تا بازدهی آن تا 94 درصد ارتقا پیدا کند. لنوو ادعا کرده است که این شارژر می تواند تا 8760 ساعت بدون هیچ اختلالی به عملکرد بدون نقص خود ادامه دهد. مطابق با اعلام لنوو، شارژر تینک پلاس Lipstick از هر دو فناوری فست شارژ پاور دلیوری (برای تجهیزات مجهز به پورت تایپ سی) و کوالکوم کوئیک شارژ 3.0 (برای گوشی های هوشمند) پشتیبانی می کند. به این ترتیب می توان آن را برای شارژ کردن سریع طیف وسیعی از دستگاه های دیجیتال مورد استفاده قرار داد.

شارژر دیواری لنوو Thinkplus Lipstick 100W GaN به کوچکی یک رژ لب است!

لنوو همراه با شارژر تینک پلاس Lipstick یک کابل 1.8 متری را نیز عرضه می کند. قیمت این شارژر برای توزیع در بازارهای کشور چین 55 دلار اعلام شده است. متأسفانه لنوو برنامه های خود را برای عرضه این محصول در خارج از کشور چین را اعلام نکرده و مشخص نیست که این محصول در بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار خواهند گرفت یا خیر.

منبع: notebookcheck