انکر یک نام شناخته شده در دنیای تجهیزات مربوط به شارژ دستگاه های دیجیتال به شمار می آید که دفتر مرکزی آن در ایالت هونان چین واقع شده است. این شرکت در زمینه تولید شارژرهای دیواری نیز فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت که چند ماه گذشته شارژر همراه انکر مدل PowerCore 24K GaN را معرفی کرده بود  در جدیدترین اقدام خود در این رابطه، شارژر دیواری انکر Nano 3 را معرفی کرده است. این شارژر جدیدترین مدل سازگار با فناوری فست شارژ GaN انکر است و در حال حاضر در کشور چین در دسترس قرار گرفته است.

شارژر دیواری انکر نانو 3 با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ 30 وات و قیمت فقط 18 دلار به بازار چین آمد

شارژر دیواری انکر نانو 3 در واقع یک فست شارژر کامپکت 30 واتی است که وزن آن فقط 30 گرم است! این شارژر دارای ابعاد 28.5x28.5x35.5 میلی متر است و از لحاظ سهولت حمل و جابجایی، از بهترین گزینه ها به حساب می آید. لازم به ذکر است که شارژر نانو 3 فقط به یک پورت خروجی مجهز است که از نوع تایپ سی است و توانایی ارائه شارژ با سرعت حداکثر 30 وات را دارد.

علاوه بر ابعاد جمع و جور و وزن سبک، شارژر انکر نانو 3 رنگ بندی متنوعی نیز دارد و طیف وسیعی از سلایق کاربران را پوشش می دهد. این شارژر در 5 رنگ مختلف طراحی شده که شامل مشکی، سفید، سبز، بنفش و آبی می شود. در عکس زیر می توانید رنگ بندی شارژر جدید انکر را مشاهده کنید.

شارژر دیواری انکر نانو 3 با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ 30 وات و قیمت فقط 18 دلار به بازار چین آمد

از آنجا که شارژر انکر Nano 3 30W به صورت مسافرتی طراحی شده، دو شاخه آن از قابلیت تا شدن بهره می برد. این ویژگی باعث می شود تا این شارژر فضای کمتری را اشغال کند و طول عمر دو شاخه آن افزایش یابد. به این ترتیب در مواقعی که به شارژر نیاز ندارید، می توانید دو شاخه آن را به سادگی خم نمایید تا داخل بدنه قرار گیرد.

از لحاظ توانایی ها و کیفیت عملکرد، انکر ادعاهای قابل توجهی را درباره شارژر نانو 3 مطرح کرده است. به عنوان مثال انکر عنوان کرده است که این شارژر دیواری می تواند گوشی آیفون 13 پرو مکس را که از حرفه ای ترین گوشی های اپل است در عرض فقط 30 دقیقه از صفر تا 50 درصد شارژ کند. همچنین این شارژر قادر است تا در عرض 58 دقیقه، شارژ یک مک بوک ایر M2 را از صفر به 50 درصد برساند. زمان شارژ شدن آیپد ایر M1 (نسل 5) به میزان 50 درصد توسط این شارژر نیر حدود 45 دقیقه اعلام شده است.

شارژر دیواری انکر نانو 3 با قابلیت پشتیبانی از فست شارژ 30 وات و قیمت فقط 18 دلار به بازار چین آمد

برای کسانی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تری از شارژر انکر نانو 3 هستند باید بگوییم که جریان خروجی ارائه شده توسط آن برابر با 3 آمپر (با ولتاژهای 5 و 9 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 15 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 20 ولت) است. همچنین این شارژر از فناوری PPS با جریان 3 آمپر (ولتاژ 3.3 تا 11 ولت) و 2 آمپر (ولتاژ 3.3 تا 16 ولت) پشتیبانی می کند.

انکر همراه با شارژر نانو 3، دو مدل دیگر با نام های Anker 511 و Anker A2147 هم عرضه کرده است.

قیمت شارژر انکر نانو 3 در بازارهای کشور چین تنها 18 دلار اعلام شده است. هنوز برنامه انکر برای عرضه جهانی این مدل مشخص نیست.

منبع: gizmochina