همانطور که می دانید ایرباد حرفه ای گوگل Pixel Buds Pro از ایربادزهای وایرلس رده بالا موجود در بازار است. همراه Google Pixel Buds Pro نیز یک کیس شارژ عرضه شده که انرژی مورد نیاز باتری هدفون شما را تأمین می کند و هدفون شما را از آسیب های احتمالی در هنگام حمل و جابجایی در امان نگه می دارد.

این ایربادز وایرلس رده بالا که از بهترین ایربادزهای رده بالای جدید دنیا است با یک بار شارژ کردن هدفون بی سیم گوگل Pixel Buds Pro می توانید از آن به مدت 11 ساعت (در حالت غیر فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال ANC) استفاده کنید. همچنین در صورت فعال بودن قابلیت ANC، طول عمر باتری این ایربادز به 7 ساعت می رسد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شارژدهی باتری این ایربادز در هنگام اتصال به کیس شارژر (بدون ANC) برابر با 31 ساعت خواهد بود. به این ترتیب می توان گفت که شما می توانید به صورت میانگین، به مدت یک هفته از ایربادز گوگل پیکسل بادز پرو برای مصارف روزانه یا در هنگام جلسات تمرینی خود استفاده کنید.

اما شما به شارژ کردن کیس شارژر این ایربادز هم نیاز خواهید داشت. برای این منظور می توانید از شارژرهای کابلی یا وایرلس استفاده نمایید. در لیست زیر برخی از بهترین شارژرها برای هدفون بی سیم گوگل Pixel Buds Pro را مشاهده می کنید.

شارژر iOttie iON Wireless Duo Certified by Google Stand – انتخاب کاربران

شارژر iOttie iON Wireless Duo Certified by Google Stand – انتخاب کاربران

یک انتخاب عالی برای اینکه بتوانید ایربادز Pixel Buds Pro و یک گوشی گوگل پیکسل را در کنار هم به صورت همزمان شارژ کنید! این دستگاه که مورد تأیید رسمی گوگل نیز قرار گرفته از یک پایه 10 وات و یک پد 5 وات تشکیل شده و توانایی شارژ ساعت های هوشمند سازگار را نیز دارد. برای شارژ پیکسل بادز پرو باید از پد شارژ آن استفاده کنید. این شارژر iOttie باید به پریز برق متصل شود، اما شارژدهی به کیس ایربادز شما به صورت وایرلس انجام می شود. پس فقط کافی است تا پس از اتصال پایه به برق، کیس شارژر ایربادز Pixel Buds Pro خود را بر روی پد آن قرار دهید.

شارژر Eggtronic Wireless Charging Stone – قرار گرفتن محکم بر روی میز

شارژر Eggtronic Wireless Charging Stone – قرار گرفتن محکم بر روی میز

این شارژر با طراحی منحصر به فرد خود جلوه ای شیک و جذاب به میز کار شما می بخشد و به شکلی محکم بر روی میز قرار می گیرد. شارژر وایرلس Eggtronic از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می کند و با فناوری شارژ وایرلس Qi نیز سازگاری دارد. به این ترتیب امکان شارژ کردن انواع دستگاه های مجهز به قابلیت شارژ وایرلس با آن (از جمله ایربادز گوگل Pixel Buds Pro) وجود دارد. نکته جالب اینجاست که این شارژر از مرمر سفید ساخته شده و کابل بافته شده آن از بالاترین میزان دوام و استحکام برخوردار است.

شارژر Ventev Wireless Charge Qi Chargepad+ - باریک و نرم!

شارژر Ventev Wireless Charge Qi Chargepad+ - باریک و نرم!

محصولات برند Ventev طرفداران خاص خود را دارد. این پد شارژر نیز یکی از محصولات محبوب این شرکت است که دو جایگاه با توان شارژدهی 7.5 وات و 10 وات را در اختیار شما می گذارد. به این ترتیب شما می توانید هدفون بی سیم Pixel Buds Pro را در کنار یک دستگاه دیگر مانند گوشی، ساعت هوشمند یا یک جفت ایربادز دیگر به طور هم زمان شارژ کنید. علاوه بر این، طراحی باریک و نرم این شارژر به شما اجازه می دهد تا آن را به ساده ترین شکل ممکن حمل کرده و حتی آن را به راحتی با خود به مسافرت ببرید.

شارژر Color Rokk Wireless Charging Pad – یک گزینه مقرون به صرفه

شارژر Color Rokk Wireless Charging Pad – یک گزینه مقرون به صرفه

اگر به دنبال یک گزینه ساده و مقرون به صرفه هستید، شارژر وایرلس Color Rokk انتخاب جذابی برای شما خواهد بود. پد دایره ای شکل این شارژر توانایی شارژدهی به گوشی های هوشمند، ایربادز وایرلس و دیگر دستگاه های سازگار با فناوری Qi را با توان 5 وات دارد. ضمن اینکه این شارژر از قابلیت دفع گرما برخوردار است و از داغ شدن هدفون گوگل پیکسل بادز پروی شما در هنگام شارژ شدن جلوگیری می کند. این مدل در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده است.

شارژر Mophie 15W Universal Wireless Charge Pad – یک برند تاپ

شارژر Mophie 15W Universal Wireless Charge Pad – یک برند تاپ

برند Mophie یک نام شناخته شده در بازار لوازم جانبی گوشی است و در کیفیت محصولات آن شکی وجود ندارد. این شارژر فوق العاده کوچک از این برند نیز یکی از بهترین انتخاب ها برای هدفون بیسیم Google Pixel Buds Pro است. ضمن اینکه این شارژر از قدرت کافی برای شارژدهی به گوشی نیز برخوردار است. با توجه به اینکه شارژر Mophie تنها 87.1x87.1 میلی متر اندازه دارد، شما می توانید آن برای حمل به راحتی درون کیف دستی یا حتی جیب جلوی پیراهن خود بگذارید!

منبع: androidcentral