گوشی هوشمند شما در تمام طول 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته با شما است. پس باید حواستان به شارژ داشتن آن در تمام لحظات باشد! خوشبختانه شارژ 18 واتی که با نام فست شارژ هم شناخته می شود، مدتهاست که در دسترس قرار گرفته و با بسیاری از گوشی ها، از جمله گوگل پیکسل 4a و پیکسل 5 سازگاری دارد. با وجود اینکه با یک بار شارژ کردن این گوشی ها می توانید از آنها در تمام طول روز استفاده کنید، اما به هر حال هر چه سرعت شارژ شدن باتری گوشی شما بیشتر شود، در وقت شما صرفه جویی بیشتری می شود. پس بهتر است تا یک شارژر 18 واتی که از سریع ترین شارژرها برای گوشی های اندرویدی است استفاده کرده و از مزایای فست شارژ بهره مند شوید! اما کدام شارژرهای 18 واتی برای گوشی های پیکسل 4a و پیکسل 5 مناسب ترند؟

شارژر VELOGK USB-C Fast Charger Kit – یک مجموعه کامل

شارژر VELOGK USB-C Fast Charger Kit – یک مجموعه کامل

فرقی نمی کند که شما می خواهید گوشی تان را در خانه شارژ کنید یا در ماشین، کیت کامل شارژر VELOGK در هر شرایطی به کمک شما می آید! این کیت شامل یک شارژر دیواری 18 وات، یک جفت کابل USB-C به USB-C با روکش نایلون بافته شده و طول حدود 1 متر و یک شارژر فندکی PD با توان 27 وات می شود. شرکت VELOGK ادعا کرده است که شارژر دیواری موجود در این مجموعه می تواند یک گوشی گوگل پیکسل را در عرض یک ساعت به میزان 70 درصد شارژ کند. ضمن اینکه این شارژر استانداردهای حفاظتی را نیز به خوبی پوشش می دهد. شارژر فندکی موجود در این کیت نیز به پورت های USB-A و USB-C مجهز است و امکان شارژ کردن دو گوشی در ماشین و حین رانندگی را به شما می دهد. با همه این ویژگی ها میتوان نتیجه گرفت که این شارژر از بهترین شارژرهای سازگار با گوشی های گوگل پیکسل است.

شارژر Superer 18W Fast Charger – دارای کابل با طول زیاد

شارژر Superer 18W Fast Charger – دارای کابل با طول زیاد

بسیاری از افراد در هنگامی که گوشی شان در شارژ است، به دلیل کوتاه بودن طول کابل نمی توانند با آن کار کنند یا مجبور می شوند تا جایی نزدیک پریز قرار بگیرند تا به گوشی دسترسی داشته باشند. اگر چنین شرایطی برایتان غیر قابل تحمل است، از شارژر Superer استفاده کنید! کابل این شارژر حدود 2.5 متر طول دارد و به شما این امکان را می دهد تا در حالیکه بر روی کاناپه خود نشسته اید، بتوانید از گوشی تان در حین شارژ شدن استفاده کنید. این شارژر در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده است.

شارژر Pursun USB Wall Charger – دارای دو خروجی

شارژر Pursun USB Wall Charger – دارای دو خروجی

اگر چه این شارژر بدون کابل به فروش می رسد، اما به یک خروجی اضافی USB-A مجهز شده و شما می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با آن شارژ کنید. به عنوان مثال می توانید از پورت USB-C برای شارژ گوشی گوگل پیکسل و از پورت USB-A برای شارژ یک دستگاه دیگر بهره ببرید. همچنین می توانید از کابل USB-A به USB-C استفاده کرده و دو گوشی USB-C را در یک زمان با آن شارژ کنید. هر یک از پورت های شارژر دیواری Pursun خروجی 1 آمپر را ارائه می دهند و با دستگاه های فاقد قابلیت کوئیک شارژ نیز سازگاری دارند.

شارژر Xcentz Portable Charger – یک شارژر همراه

شارژر Xcentz Portable Charger – یک شارژر همراه

شارژر همراه Xcentz را در کوله پشتی یا کیف دستی خود بگذارید و در تمام طول روز خیالتان از شارژ داشتن گوشی تان راحت باشد! این شارژر همراه ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را به صورت انحصاری در اختیار شما قرار می دهد و از فناوری PD با توان 18 وات برای شارژر دستگاه های USB-C به خوبی پشتیبانی می کند. جالب اینجاست که این پاوربانک از یک کارت اعتباری هم کوچکتر است و در 5 رنگ متنوع عرضه شده است. ضمن اینکه این مدل به یک پورت USB-A هم مجهز است و توانایی شارژدهی هم زمان به دو دستگاه را دارد.

شارژر Spigen USB-C Charger – طراحی تا شو

شارژر Spigen USB-C Charger – طراحی تا شو

این شارژر کوچک و ظریف توان 20 وات را ارائه می دهد و از طراحی تاشو بهره می برد. از این جهت می توان آن را یک مدل ایده آل برای به همراه داشتن در دانشگاه، محل کار و حتی سفر دانست. شارژر Spigen در رنگ های سفید و مشکی راهی بازار شده و از آسیب دیدن گوشی در حین شارژ شدن بر اثر افزایش دما جلوگیری می کند. همچنین با توجه به اینکه در این مدل از تکنولوژی GaN (گالیوم نیترید) استفاده شده، ابعاد آن از دیگر شارژرهای استاندارد 18 واتی کوچکتر شده است.

سایر شارژرهای 18 واتی مناسب گوشی های گوگل پیکسل 4a و پیکسل 5 را در بخش اول این مقاله بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان مشاهده کنید. توجه داشته باشید که برای اتصال اکثر این شارژرها به پریزهای برق ایران، به تبدیل نیاز خواهید داشت.

منبع: androidcentral