لنوو به تازگی از سه مدل جدید از نمایشگرهای هوشمند بزرگ (LFD) از سری ThinkVision رونمایی کرده است. این نمایشگرها که به طور اختصاصی برای استفاده در کلاس های آموزشی و اتاق های کنفرانس طراحی شده اند، در مدل های T86، T75 و T65 راهی بازار خواهند شد. این نمایشگرها امکانات متعددی را برای ایجاد یک محیط تعاملی فراهم می آورند و تمامی آنها به میکروفون داخلی، اسپیکرهای تجمیع شده و یک وبکم ماژولار مجهز هستند.

لنوو از سه نمایشگر حرفه ای LFD از سری ThinkVision رونمایی کرد

بر خلاف بسیاری از نمایشگرهای بزرگ، LFD های جدید لنوو همگی به سیستم عامل اندروید مجهز هستند. همچنین امکان اتصال این نمایشگرها به کامپیوتر از طریق کابل وجود دارد. علاوه بر این، می توان نمایشگرهای جدید ThinkVision را از طریق دانگل W20 لنوو به صورت وایرلس به دستگاه های دیگر متصل کرد.

در این نمایشگرها از میکروفون قوی و یک وبکم 4K استفاده شده که با بهره بردن از تکنولوژی هوش مصنوعی بهترین عملکرد را ارائه می دهد. وبکم این نمایشگرها زاویه دید 122 درجه را پوشش می دهد و از زوم دیجیتال چهار برابری پشتیبانی می کند. این LFD ها از قابلیت دنبال کردن صدا (voice tracking) نیز برخورداند و می توانند بر روی فرد یا افرادی که در حال صحبت در جلسه هستند، به صورت اتوماتیک فوکوس کنند.

لنوو از سه نمایشگر حرفه ای LFD از سری ThinkVision رونمایی کرد

این دستگاه ها که از آنها تحت عنوان وایت برد هوشمند نیز یاد می شود، تنها در سایز صفحه نمایش تفاوت دارند. مدل T86 با سایز 86 اینچ، مدل T75 با سایز 75 اینچ و مدل T65 با سایز 65 اینچ عرضه می شوند. مشخصات کلی این سه مدل به شرح زیر است:

* رزولوشن 4K و شدت روشنایی 400 نیتس و بهره بردن از روکش ضد بازتاب

* بهره بردن از تکنولوژی لمسی اینفرارد و دقت 1 میلی متری در تشخیص نقاط لمس شده

* مجهز بودن به سخت افزار قدرتمند (مدل چیپ هنوز اعلام نشده) با سیستم عامل اندروید داخلی، چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی فلش

* امکان اتصال وایرلس به سایر دستگاه ها با استفاده از دانگل W20 لنوو

* پورت های ورودی و خروجی متعدد شامل USB Type C، USB 3.0، HDMI، DisplayPort، اترنت، سریال و جک صدا

* سنسور تشخیص نور محیط و تنظیم میزان روشنایی تصویر مطابق با شرایط اتاق

* سنسور تشخیص حضور انسان که نقش زیادی در مصرف انرژی بهینه دستگاه دارد. این سنسور باعث می شود تا نمایشگر در زمان حضور افراد در مقابل آن روشن شده و پس از خروج حاضرین از اتاق به طور اتوماتیک خاموش شود.

* مجهز بودن به دو اسپیکر 15 واتی، میکروفون داخلی هشت ردیفه و دوربین 4K سازگار با تکنولوژی هوش مصنوعی

لازم به ذکر است که نمایشگر ThinkVision T86 با قیمت 7999 دلار، نمایشگر ThinkVision T75 با قیمت 6999 دلار و نمایشگر ThinkVision T65 با قیمت 4999 دلار راهی بازارهای جهانی می شوند. لنوو اعلام کرده است که این نمایشگرهای لمسی هوشمند در ماه آوریل 2022 (فروردین 1401) برای خرید عموم در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: windowscenral