طی چند وقت اخیر شایعات و اطلاعاتی در رابطه با ایرپادز پرو 2 منتشر شده است. مطابق با این شایعات، اپل قصد دارد تا سه سال پس از عرضه نسخه اول AirPods Pro، نسخه جدید آن را تا پایان سال جاری به بازار عرضه کند. در ابتدا عنوان شده بود که ایرپادز پروی جدید دارای قابلیت های ردیابی سلامتی خواهد بود. اما اخیراً یک گزارش جدید از جانب بلومبرگ منتشر شده که این ادعا را رد می کند.

ایرپادز پرو 2 بر خلاف گزارش های قبلی، فاقد سنسورهای ضربان قلب و دمای بدن خواهد بود

آخرین اخبار از امکانات و ویژگی های Apple AirPods Pro 2

در آخرین شماره از بولتن خبری Power On، مارک گورمن از بلومبرگ گزارش داده است که ایرپادز پرو جدید تا «پایان سال جاری» راهی بازار خواهد شد. در گزارش هایی که اخیراً بر روی منابع مختلفی مانند 52Audio منتشر شده، به این نکته اشاره شده که ایرپادز جدید اپل از صدای Lossless (صدای بدون افت کیفیت) پشتیبانی می کند و کیس شارژ آن طراحی جدید و متفاوتی خواهد داشت.

به تازگی گورمن اعلام کرده است که انتظار «ندارد» تا AirPods Pro 2 از قابلیت بررسی ضربان قلب یا امکان تشخیص دمای بدن برخوردار باشد. اضافه شدن هر دوی این ویژگی ها به لوازم جانبی اپل در برنامه این شرکت قرار دارد، اما بعید است تا در ایرپادز پرو 2 امسال اپل شاهد آنها باشیم. گورمن در این رابطه اظهار کرده است:

ایرپادز پرو 2 بر خلاف گزارش های قبلی، فاقد سنسورهای ضربان قلب و دمای بدن خواهد بود

«ایرپادز پروی امسال اپل بعید است تا از قابلیت مانیتور ضربان قلب برخوردار باشد. همان طور که پیش از این نیز گزارش داده بودم، اپل خود را برای عرضه نسخه جدید ایرپادز پرو در اواخر سال 2022 آماده می کند. به این ترتیب اگر از کاربران نسخه فعلی ایرپادز پرو هستید، با توجه به اینکه این نسخه در سال 2019 به بازار آمده و باتری آن دیگر به اواخر عمر خود نزدیک می شود، بهتر است تا نسخه جدید را خریداری کنید.

حدود چند ماه پیش بود که شایعاتی مبنی بر مجهز بودن AirPods Pro 2 به ویژگی های ردیاب سلامتی مانند مانیتور ضربان قلب یا تشخیص دمای بدن منتشر شده بود. به تازگی به من گفته شده است که هیچ یک از این ویژگی ها احتمالاً در ارتقای سال 2022 وجود نخواهد داشت. اگر چه اپل بر روی این ویژگی ها تحقیقات لازم را انجام داده و احتمال اضافه شدن آنها در آینده به ایرپادز پرو وجود خواهد داشت».

ایرپادز پرو 2 بر خلاف گزارش های قبلی، فاقد سنسورهای ضربان قلب و دمای بدن خواهد بود

حدود سه سال از معرفی نسخه اورجینال AriPods Pro  می گذرد و در این مدت این دستگاه به یکی از محبوب ترین مدل های دنیا تبدیل شده است. با این وجود، به نظر می رسد که سخت افزار به کار رفته در ایرپادز پرو دیگر پاسخگوی احتیاجات کاربران در سال 2022 نیست. به خصوص طول عمر کوتاه باتری آن مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد کرده است. در همین راستا عرضه نسخه به روز شده AriPods Pro 2 می تواند یک خبر خوشحال کننده و هیجان انگیز برای کاربران اپل باشد و پیش بینی می شود که این نسخه با فروش فوق العاده ای نیز در سرتاسر جهان مواجه شود!

منبع: 9to5mac