طی روزهای اخیر شاهد عرضه ساعت هوشمند NoiseFit Core 2 به بازارهای کشور هند بوده ایم. این گجت پوشیدنی به ویژگی های سلامتی قابل توجهی برخوردار است و از قابلیت مانیتور سطح اکسیژن خون (SpO2) و ضربان قلب بهره می برد. همچنین این ساعت هوشمند از بیش از 50 حالت ورزشی پشتیبانی می کند و به شما کمک می کند تا از وضعیت بدن خود در هنگام انجام تمرین های روزانه مطلع شوید. شرکت NoiseFit اعلام کرده است که باتری ساعت هوشمند Core 2 در عرض دو ساعت شارژ می شود و پس از آن تا 9 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین می کند.

ساعت هوشمند جدید NoiseFit Core 2 به سنسورهای سنجش اکسیژن خون و مانیتور ضربان قلب مجهز است

صفحه نمایش ساعت هوشمند NoiseFit Core 2 از نوع ال سی دی است و 1.28 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش از رزولوشن 240x240 پیکسل برخوردار است و اطلاعات را با میزان خوانایی و وضوح قابل توجهی به نمایش می گذارد. همچنین میزان روشنایی این صفحه نمایش 500nits اعلام شده که از این لحاظ این گجت پوشیدنی با سنسورهای سلامتی کامل را در کنار ساعت Amazfit Band 7 قرار می دهد. در مجموع کیفیت صفحه نمایش ساعت Core 2 به طور کامل رضایت شما را جلب می کند و از وضوح تصاویر آن در فضاهای باز نیز کاسته نخواهد شد.

اما شاید بتوان مهم ترین ویژگی ساعت هوشمند NoiseFit Core 2 را ویژگی های سلامتی کامل آن دانست. این گجت پوشیدنی از قابلیت سنجش و مانیتورینگ لحظه ای سطح اکسیژن خون برخوردار بوده و به سنسور SpO2 مجهز است. این ویژگی به خصوص در دوران پاندمی کرونا کارایی بالایی دارد و به شما در تشخیص وضعیت ریه خود کمک زیادی می کند. ساعت هوشمند نویزفیت Core 2 توانایی پایش وضعیت خواب را نیز دارد و همان طور که اشاره شد از 50 حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می کند.

ساعت هوشمند جدید NoiseFit Core 2 به سنسورهای سنجش اکسیژن خون و مانیتور ضربان قلب مجهز است

این ساعت هوشمند به تایمر، آلارم و ریمایندر هم مجهز است و تمام احتیاجات روزمره شما را به خوبی برطرف می کند. باتری به کار رفته در این دستگاه پوشیدنی با کیفیت از ظرفیتی معادل با 230 میلی آمپر ساعت بهره می برد و مطابق با ادعای نویزفیت، قادر است تا 9 روز شارژ مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. شما می توانید این ساعت هوشمند را فقط در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ کنید. شارژ کامل این ساعت برای روشن نگه داشتن آن به مدت 30 روز در حالت استند بای کفایت می کند.

ساعت هوشمند نویزفیت Core 2 دارای درجه حفاظتی IP68 نیز هست و به طور کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت دارد. به این ترتیب استفاده از آن در زیر باران و محیط های پر از گرد و غبار هم امکان پذیر است.

ساعت هوشمند جدید NoiseFit Core 2 به سنسورهای سنجش اکسیژن خون و مانیتور ضربان قلب مجهز است

کاربران می توانند ساعت هوشمند جدید نویزفیت را از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی های iOS (نسخه 11.0 به بالا) و اندروید (نسخه 5.0 به بالا) متصل کنند. این گجت از بیش از 100 واچ فیس پشتیبانی می کند و در رنگ های مشکی، آبی و سبز زیتونی عرضه می شود. قیمت ابتدایی این دستگاه حدود 50 دلار اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که این دستگاه به بازارهای جهانی عرضه می شود یا خیر.

منبع: notebookcheck.net