فریم ریت بهتر برای برخی از گوشی های رده بالای اندرویدی با صفحه نمایش های پیشرفته تر در دسترس قرار گرفته است. سرویس گیمینگ ابری NVIDIA GeForce Now اکنون به صورت رسمی از فریم ریت 120FPS بر روی گوشی های اندرویدی سازگار پشتیبانی می کند و تجربه گیمینگ بهتری را برای کاربر به ارمغان می آورد.

سرویس گیمینگ ابری NVIDIA GeForce Now از فریم ریت 120FPS بر روی گوشی های اندرویدی سازگار پشتیبانی می کند

منظور از «گوشی های اندرویدی سازگار» آن دسته از گوشی هایی هستند که نرخ نوسازی تصویر صفحه نمایش آنها بالاتر از حد متوسط قرار دارد. مطابق با گزارشی که در همین رابطه بر روی وب سایت The Verge قرار گرفته، فقط گوشی های مجهز به صفحه نمایش 120 هرتز می توانند بازی با نرخ فریم 120FPS را در سرویس NVIDIA GeForce Now تجربه کنند. در این گزارش به این نکته هم اشاره شده است که تا پیش از این بازی با فریم ریت 120FPS با سرویس انویدیا فقط بر روی برخی از گوشی های رده بالای اندرویدی و پرچم داران سامسونگ و گوگل مانند گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra امکان پذیر بود.

نرخ FPS (فریم در ثانیه) در مبحث گیمینگ بسیار مهم است و بسیاری از گیمرها از اهمیت این معیار آگاهی دارند. تعداد فریم هایی که در کنار نرخ نوسازی دستگاهتان دریافت می کنید، مشخص می کند که بازی روی نمایشگر شما تا چه اندازه روان و سریع به نمایش در می آید. وب سایت The Verge اشاره می کند که تا پیش از این سقف FPS بر روی بسیاری از دستگاه ها 60 بوده است. اکنون NVIDIA GeForce Now این قابلیت را ایجاد کرده است تا دستگاه ها و گوشی های مجهز به رفرش ریت 120 هرتز، بتوانند به نرخ 120FPS دست پیدا کنند و بازی ها را با کیفیت بهتری بر روی صفحه نمایش گوشی خود تجربه کنند.

سرویس گیمینگ ابری NVIDIA GeForce Now از فریم ریت 120FPS بر روی گوشی های اندرویدی سازگار پشتیبانی می کند

البته باید به این نکته اشاره کنیم که نرخ 120FPS منحصراً از طریق بالاترین سطح عضویت سرویس NVIDIA GeForce Now که “RTX 3080” است، در دسترس خواهد بود. به این ترتیب کاربرانی که دستگاه آنها به GeForce RTX 3080 مجهز است، می توانند تجربه گیمینگ 120FPS را در یک جلسه 8 ساعته به دست آورند.

سرویس گیمینگ ابری NVIDIA GeForce Now از فریم ریت 120FPS بر روی گوشی های اندرویدی سازگار پشتیبانی می کند

وب سایت The Verge تأیید کرده است که این ویژگی در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از سرویس ابری NVIDIA GeForce Now، می توانید در هر جایی که هستید و در هر زمانی از طول شبانه روز، به بازی های دلخواهتان دسترسی داشته باشید. به این ترتیب دیگر نیازی به دسترسی فیزیکی به کنسول یا کامپیوتر گیمینگ خود ندارید و می توانید بازی ها را بر روی هر دستگاهی تجربه کنید! البته برای اینکه بازی ها با بالاترین کیفیت برای شما نمایش داده شوند، باید از مانیتور یا کارت گرافیک های قوی تر (در هنگام بازی با PC) استفاده کنید. ضمن اینکه استفاده از اینترنت پر سرعت با پهنای باند بالا برای این امر ضروری است؛ در غیر این صورت با اختلال های متعددی در هنگام انجام بازی مواجه خواهید شد. پس اگر از کیفیت و سرعت اینترنت خود اطمینان ندارید، بازی کردن با سرویس ابری NVIDIA GeForce Now را به شما پیشنهاد نمی کنیم!

منبع: androidcentral