اگر می خواهید تا از تماشای فیلم و سریال بالاترین لذت را ببرید، بهتر است تا از یک ساندبار Dolby Atmos جدید در تجهیزات صوتی تصویری خود استفاده کنید! این دستگاه ها کیفیت صدای تلویزیون شما را افزایش می دهند و به شما کمک می کنند تا یک «پایگاه سرگرمی» جذاب در منزل خود راه اندازی کنید!

با پرطرفدارترین ساندبارهای سازگار با فناوری Dolby Atmos در سال 2022 بیشتر آشنا شوید (بخش اول)

بسیاری از افراد تا نام ساندبار دالبی اتموس را می شنوند، تجهیزاتی گران قیمت به ذهنشان می آید! اما جالب است که بدانید این دستگاه ها بعضاً با قیمت های ارزان نیز قابل تهیه هستند. این روزها امکان خرید ساندبار Dolby Atmos با امکانات عالی با قیمت حدود 149 دلار نیز در بازارهای جهانی امکان پذیر است. در لیست زیر چند مدل از پرطرفدارترین ساندبارهای دالبی اتموس در سال 2022 را به شما معرفی می کنیم. با سایر مدل ها در مقاله با پرطرفدارترین ساندبارهای سازگار با فناوری Dolby Atmos در سال 2022 بخش دوم بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان آشنا شوید.

ساندبار TCL Alto 8i

ساندبار TCL Alto 8i

شرکت TCL در چند سال اخیر توانسته با تولید تلویزیون های باکیفیت تصویر بالا و خوش قیمت، نامی برای خود دست و پا کند! اکنون این شرکت همین روند را در بازار ساندبار نیز در پیش گرفته است! ساندبار TCL Alto 8i ارزان ترین ساندبار دالبی اتموس است که اتفاقاً امکانات قابل توجهی نیز دارد! این دستگاه صدای 2.1 کاناله را ارائه می دهد و به ساب ووفر داخلی و بلوتوث مجهز است. این مدل در وب سایت آمازون تنها 149 دلار قیمت گذاری شده است.

با توجه به مجهز بودن ساندبار TCL Alto 8i به ساب ووفر داخلی، می توان از بیس عمیق و پرقدرت آن اطمینان داشت. همچنین شما می توانید با استفاده از این ساندبار به استریم موزیک به صورت وایرلس (به صورت بلوتوثی) بپردازید. البته توجه داشته باشید که این ساندبار از Chromecast یا Apple AirPlay پشتیبانی نمی کند که با توجه به قیمتی که دارد منطقی به نظر می رسد.

ساندبار سامسونگ HW-Q900A

ساندبار سامسونگ HW-Q900A

ساندبار سامسونگ HW-Q900A یکی از رده بالاترین مدل های سازگار با فناوری دالبی اتموس است. این ساندبار صدای 7.1.2 کاناله را ارائه می دهد و به ساب ووفر وایرلس مجهز است. توانایی های این ساندبار تنها به ارائه صدای دالبی اتموس محدود نمی شود! چرا که این دستگاه با فناوری DTS:X هم سازگار است و صدایی طبیعی و فوق العاده با کیفیت را به ارمغان می آورد.

ساندبار سامسونگ HW-Q900A توانایی بهینه کردن صدا را متناسب با هر صحنه دارد. پس فرقی نمی کند که شما در حال تماشای چه چیزی هستید، در هر لحظه به بهترین کیفیت صدای ممکن دسترسی خواهید داشت! این مدل در وب سایت آمازون با قیمت 1149 دلار به فروش می رسد.

ساندبار ال جی SP8YA

ساندبار ال جی SP8YA

ساندبار LG SP8YA به ساب ووفر وایرلس مجهز است و صدای 3.1.2 کاناله را با توان خروجی کلی 440 وات به ارمغان می آورد. این مدل نیز علاوه بر فناوری Dolby Atmos، با فناوری DTS:X نیز سازگاری دارد و می توان از کیفیت صدای آن اطمینان داشت. جالب اینجا است که این ساندبار از استاندارد HDMI eARC پشتیبانی می کند و شما می توانید برای کنترل کردن آن و تلویزیون خود، از یک ریموت کنترل مشترک استفاده نمایید. این ویژگی این روزها محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده است. لازم به ذکر است که قیمت ساندبار LG SP8YA در آمازون 527 دلار است.

ساندبار Sonos Beam (Gen 2)

ساندبار Sonos Beam (Gen 2)

ساندبار Sonos Beam (Gen 2) بسیاری از ویژگی هایی را که باعث محبوبیت نسخه اورجینال Beam شده است، دارد به علاوه اینکه به فناوری دالبی اتموس هم مجهز شده است! این ساندبار با تکنولوژی پخش صدای multi-room نیز سازگاری دارد. پس به آسانی می توانید آن را با چند اسپیکر Sonos One جفت کرده و یک سیستم صدای محیطی وایرلس را ایجاد کنید!

شرکت Sonos این ساندبار از سری Beam خود را از لحاظ طراحی ظاهری پنل جلویی نیز ارتفا داده است. پس این ساندبار علاوه بر ارائه صدای با کیفیت، به خوبی با دکوراسیون های امروزی هماهنگ می شود. لازم به ذکر است که ساندبار Sonos Beam (Gen 2) به شما امکان استفاده از قابلیت های دستیار صوتی گوگل اسیستنت و آمازون الکسا را می دهد و به خوبی با آنها سازگاری دارد. قیمت این دستگاه در وب سایت آمازون 449 دلار است.

ساندبار Sonos Arc

ساندبار Sonos Arc

ساندبار Sonos Arc رده بالاترین مدل ساخت این شرکت است و از فناوری دالبی اتموس بهره می برد. پس اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که سیستم سرگرمی خانگی خود را بر مبنای دستگاه های Sonos ایجاد کرده اید، این مدل انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ساندبار Sonos Arc طراحی ظاهری زیبا و جذابی دارد و در رنگ های سفید و مشکی عرضه شده است. به این ترتیب در هر دکوراسیونی می توان از آن بهره برد. ضمن اینکه این ساندبار با تمامی اسپیکرهای Sonos سازگاری دارد و از فناوری صدای مولتی روم پشتیبانی می کند. قیمت این ساندبار در وب سایت والمارت 998 دلار است.

منبع: androidheadlines