قاب 40 میلی متری Galaxy Watch Active 2 در مقابل قاب 44 میلی متری آن: کدام بهتر است؟

همانطور که می دانید ساعت های زیادی وارد بازار شده اند و اگر بخواهید بهترین ساعت هوشمند اندرویدی را انتخاب کنید، موارد زیادی برای بررسی و خرید وجود دارد. اگرچه Samsung Galaxy Watch Active 2 جدیدترین ساعت موجود نیست، اما همچنان یکی از بهترین گزینه ها و محبوب ترین ساعت های هوشمند است. این ساعت، نه تنها مجموعه ای از ویژگی های مفید را ارائه می دهد، بلکه در دو اندازه 40 و 44 میلی متر موجود است. در این بخش به طور مفصل هر دو اندازه را با هم بررسی کرده ایم تا بیشتر با تفاوت های آن ها آشنا شویم.

قاب 40 میلی متری Galaxy Watch Active 2 در مقابل قاب 44 میلی متری آن: کدام بهتر است؟

وقتی اندازه و سایز باعث ایجاد تفاوت می شود

در حالی که به نظر می رسد تفاوت زیادی بین دو اندازه 40 و 44 میلی متری ساعت Galaxy Watch Active 2 وجود ندارد، اما باید به چند عامل توجه داشت. مدل 44 میلی ‌متری، نه تنها بدنه بزرگ ‌تری دارد، بلکه صفحه ‌نمایش آن بزرگ ‌تر است و با اندازه 1.4 اینچ عرضه می شود. مهمتر از آن، باتری بزرگتر و عمر باتری بیشتر آن است. همین دو عامل به تنهایی برای جذب کاربران و ترغیب آن ها به خرید این ساعت کافی است. اما اگر مچ باریکی دارید، بهتر است روی مدل 40 میلی ‌متری متمرکز شوید.

از سوی دیگر، مهم نیست که چه اندازه ای را انتخاب می کنید، چرا که هر دو مدل 40 و 44 میلی متری مجموعه ای از ویژگی های نوآورانه را ارائه می دهند که تجربه استفاده از یک ساعت هوشمند مناسب تناسب اندام و فیتنس را به سطح بالاتری می برد. یکی از بزرگترین بروزرسانی های این ساعت، قاب خازنی جدید است که نسبت به نسخه قبلی ارتقای بزرگی محسوب می شود. اما از نظر مواردی مانند سنسورها، دوام، اتصال و... هیچ تغییر جدیدی حاصل نشده و تفاوت های عمده در اندازه نمایشگر و همچنین باتری رخ داده است. به طور کلی، از مدل 44 متری می توان حداقل دو روز کامل از عمر باتری استفاده کرد. البته این رقم تخمینی است و باید به خاطر داشته باشید که بسته به استفاده شما می تواند متفاوت باشد. اگر همیشه از ویژگی ‌های کلیدی استفاده نکنید، ممکن است تا 3 روز نیز از عمر باتری بهره مند شوید.

اگر در هنگام خرید شک دارید که آیا ساعت 40 میلی متری سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 را بخرید یا 44 میلی متری، این مقاله را بخوانید.

اما بیش از هر چیز، باید به این فکر کنید که با کدام اندازه ساعت احساس راحتی بیشتری در مچ دست دارید.

با این گفته، یافتن تناسب مناسب بسیار مهم است. بعد از خرید یک ساعت، مطمئناً این امکان وجود دارد که بند آن را متناسب با مچ دست خود تنظیم کنید، اما این قضیه در مورد اندازه نمایشگر صدق نمی کند و شما نمی توانید اندازه آن را تغییر دهید.

Galaxy Watch Active 2 را با قاب 40 میلی متر بخریم یا 44 میلی متر؟

همانطور که در بالا گفته شد، تصمیم نهایی شما بستگی به این دارد که از نظر شما کدام اندازه بهترین تناسب را ارائه می دهد. از این گذشته، مسلما شما نمی خواهید ساعتی داشته باشید که بیش از حد حجیم باشد، پوشیدن آن ناراحت کننده باشد یا ورزش کردن با آن دشوار باشد. در عین حال، دوست ندارید از نمایشگر زیبای 1.4 اینچی بگذرید مگر اینکه دلیلی برای این کار داشته باشید. ما گلکسی واچ اکتیو 2 با سایز 44 میلی‌ متری را توصیه می ‌کنیم تا علاوه بر اندازه بزرگ ‌تر از یک باتری بزرگتر نیز بهره مند شوید.

Galaxy Watch Active 2 را با قاب 40 میلی متر بخریم یا 44 میلی متر؟

از سوی دیگر، اگر مچ کوچکی دارید یا ظاهر کوچک ‌تر را ترجیح می ‌دهید، ساعت 40 میلی ‌متری نیز گزینه ‌ی عالی است. مهم ترین ویژگی این است که تمام ویژگی های خوب در هر دو ساعت یکسان هستند و هیچ کدام از نظر مشخصات برتری ندارند.

همانطور که ممکن است بدانید، صحبت هایی در مورد عرضه جدید ساعت هوشمندSamsung Galaxy Watch 4 یا Watch Active 3 به زودی در بازار وجود دارد. اگر نمی‌خواهید آخرین و بهترین ساعت هوشمند سامسونگ را از دست بدهید، ممکن است بخواهید منتظر نسخه جدید باشید.

منبع: androidcentral