ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch به احتمال زیاد به سیستم عامل Wear OS مجهز خواهد بود و به این ترتیب به زودی شاهد گسترش خانواده ساعت های هوشمند مجهز به Wear OS خواهیم بود! اخیراً تسترهای ساعت های هوشمند برند Mobvoi ایمیلی را از جانب این شرکت دریافت کرده اند که در آن به این موضوع اشاره شده که مدل جدید TicWatch به زودی راهی بازار خواهد شد. کاربران زیادی در وب سایت Reddit دریافت این ایمیل را تأیید کرده اند.

ساعت هوشمند جدید TicWatch برند Mobvoi از طراحی پرمیوم، باتری قدرتمند و Wear OS بهره می برد!

این ساعت هوشمند جدید با طول عمر باتری بالا نسبت به مدل های قبلی ارتقا خواهد داشت و از لحاظ طراحی ظاهری نیز ارتقا پیدا خواهد کرد. این ساعت هوشمند از قابلیت پرداخت NFC پشتیبانی می کند و به طور کامل با Google Pay سازگار است. همچنین این نسخه جدید دارای درجه حفاظتی IP68 است که به معنای مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند جدید موبووی می توان به GPS داخلی، اسپیکر و میکروفون اشاره کرد. پس این مدل از امکان مکالمه برخوردار خواهد بود. ساعت هوشمند Mobvoi به قابلیت تشخیص IHB/AFiB هم مجهز شده و توانایی ارزیابی میزان خستگی کاربر را دارد.

ساعت هوشمند جدید TicWatch برند Mobvoi از طراحی پرمیوم، باتری قدرتمند و Wear OS بهره می برد!

به عنوان یادآوری باید بگوییم که ساعت Wear OS فعلی موبووی (TicWatch Pro 3 Ultra) به تراشه اسنپ دراگون Wear 4100 مجهز است و در آن از 1 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است. این ساعت هوشمند دارای باتری با ظرفیت 577 میلی آمپر ساعت است که توانایی شارژدهی به میزان 72 ساعت را در هنگام استفاده نرمال از دستگاه دارد. پس نسخه جدید تیک واچ شارژدهی باتری بالاتری از 3 روز خواهد داشت. لازم به ذکر است که تیک واچ پرو 3 اولترا به سنسورهای سلامتی و فیتنس شامل ضربان قلب، فیبریلاسیون دهلیزی و سنجش استرس مجهز است.

مدل های TicWatch Pro نیز مشخصات کمابیش مشابهی دارند و پیش بینی می شود که ساعت هوشمند جدید Mobvoi به آنها شباهت داشته باشد. این ساعت ها دارای دو دکمه در کناره های بدنه هستند و صفحه نمایش بزرگی دارند؛ ضمن اینکه امکان چرخش قاب آنها وجود ندارد. احتمالاً TicWatch پرچم دار جدید نسخه رفرش شده یکی از مدل های پرو خواهد بود.

ساعت هوشمند جدید TicWatch برند Mobvoi از طراحی پرمیوم، باتری قدرتمند و Wear OS بهره می برد!

هنوز مشخص نیست که TicWatch جدید تا چه اندازه نسبت به نسل فعلی ارتقا پیدا خواهد کرد. با این حال با توجه به اینکه در معرفی این ساعت هوشمند از عبارت «پرچم دار» استفاده شده، می توان انتظار داشت که این نسخه یک مدل پیشرفته تر باشد. به خصوص از لحاظ طراحی ظاهری انتظار می رود که شاهد یک طراحی پرمیوم و رده بالا در این ساعت هوشمند باشیم.

شرکت Mobvoi هنوز تاریخ دقیقی را برای عرضه این ساعت هوشمند جدید به بازار اعلام نکرده است. همچنین قیمت این مدل هنوز مشخص نیست. به این ترتیب به نظر می رسد که طرفداران Wear OS برای اطلاع از مشخصات دقیق تر ساعت هوشمند TicWatch جدید Mobvoi باید مدتی منتظر بمانند. شما می توانید جدیدترین اخبار گجت های پوشیدنی و دنیای تکنولوژی را بر روی وب سایت ایده برتر پارسیان دنبال کنید.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.