شرکت DIZO فروش ساعت های هوشمند Watch R Talk Go را آغاز کرده است و این گجت هم اکنون از طریق وب سایت AliExpress در دسترس قرار گرفته است. این ساعت هوشمند در بازار با قیمت 59.99 دلار عرضه شده و در رنگ های مشکلی کلاسیک، آبی و نقره ای در دسترس قرار گرفته است. لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند از بند سیلیکونی، بدنه پلاستیکی، دکمه های آلومینیومی و شیشه ضد ضربه تشکیل شده است. همچنین ضخامت قاب اطراف صفحه نمایش آن 1 میلی متر اعلام شده است.

ساعت هوشمند جدید DIZO Watch R Talk Go در سه رنگ و با قیمت حدود 60 دلار به بازار آمد

علاوه بر این، DIZO ادعا کرده است که ساعت هوشمند Watch R Talk Go فقط 45 گرم وزن دارد. از این جهت استفاده از آن به صورت 24 ساعته کاملاً امکان پذیر است و مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی کند. صفحه نمایش این ساعت هوشمند 1.39 اینچ سایز دارد و از رزولوشن 360x360 پیکسل بهره می برد. همچنین این صفحه نمایش توانایی دستیابی به میزان روشنایی 550nits را دارد و حتی در فضای باز نیز از وضوح تصویر آن کاسته نمی شود. این ویژگی به خصوص در هنگام ورزش در فضای باز اهمیت بالایی پیدا می کند.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند جدید DIZO باید به طول عمر باتری 10 روزه آن اشاره کنیم. در کل تمام مشخصات این ساعت هوشمند برای یک مدل زیر 100 دلار مناسب و قابل قبول است. ضمن اینکه این ساعت هوشمند دارای 110 حالت ورزشی مختلف است و امکان کنترل کردن آن از طریق گوشی هوشمند وجود دارد. برای این منظور باید از اپلیکیشن DIZO Active استفاده کنید. این اپلیکیشن بر روی انواع گوشی های اندرویدی قابل نصب است و امکانات متعددی را برای کنترل هوشمند ساعت در اختیار شما قرار می دهد.

ساعت هوشمند جدید DIZO Watch R Talk Go در سه رنگ و با قیمت حدود 60 دلار به بازار آمد

متأسفانه ساعت هوشمند Watch R Talk Go فاقد ماژول جی پی اس است، به این ترتیب اگر می خواهید مسیر مورد نظر خود را در هنگام پیاده روی و قدم زدن ثبت کنید باید علاوه بر ساعت، گوشی هوشمند خود را نیز به همراه داشته باشید. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند DIZO به یک میکروفون و یک اسپیکر هم مجهز است و به شما این امکان را می دهد تا به صورت مستقیم از ساعت به مکالمه بپردازید. این ویژگی یکی از مزایای خرید ساعت هوشمند DIZO است و انعطاف پذیری آن را در هنگام استفاده بالا برده است.

ساعت هوشمند جدید DIZO Watch R Talk Go در سه رنگ و با قیمت حدود 60 دلار به بازار آمد

همان طور که اشاره شد، ساعت هوشمند Watch R Talk Go از برند DIZO هم اکنون برای خرید از طریق وب سایت AliExpress برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت آن نیز 59.99 دلار اعلام شده که در بازار ساعت های هوشمند قیمت کاملاً مناسبی به شمار می آید. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند Amazfit Bip 3 Pro با قیمت فقط 70 دلار و امکانات عالی می تواند رقیب اصلی این ساعت هوشمند باشد. اما باید به این نکته اشاره کنیم که در رابطه با سنسورهای سلامتی این گجت پوشیدنی اطلاعات دقیقی منتشر نشده است. فقط عنوان شده که این ساعت به سنسور سلامتی دو گانه مجهز است. پس به نظر می رسد که برای اطلاع از سایر ویژگی های این ساعت هوشمند باید مدتی دیگر را نیز منتظر بمانیم!

منبع: notebookcheck.net