شرکت Realme اعلام کرده است که قصد دارد تا دستگاه پوشیدنی جدید خود را روانه بازارهای کشور هند کند. این ساعت هوشمند که Realme TechLife Watch R100 نام دارد، از تاریخ 23 ژوئن در هند در دسترس قرار گرفته است.

رونمایی از این ساعت هوشمند جدید تنها چند روز پس از معرفی گوشی های Realme C30 توسط این شرکت انجام گرفته است. این گوشی ها نیز از تاریخ 20 ژوئن قابل دسترسی هستند. پس به نظر می رسد که ریلمی روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد!

ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 به صورت رسمی معرفی شد

بیایید به ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 نگاهی بیندازیم. به تازگی از جانب ریلمی یک تیزر جهت معرفی این ساعت هوشمند ارائه شده که از آن می توان مشخصات ظاهری و فنی این دستگاه پوشیدنی جدید را مورد بررسی قرار داد. بدنه این اسمارت واچ به شکل دایره ای طراحی شده و در ساخت آن از آلیاژ آلومینیوم استفاده شده است. بر روی بدنه این ساعت هوشمند از روکش مات استفاده شده تا از به جا ماندن لکه و اثر انگشت جلوگیری کند. در سمت راست بدنه ساعت هوشمند TechLife Watch R100 دو دکمه فیزیکی قرار دارد که از این جهت این مدل را به مدل های Watch S و Watch S Pro از همین برند شبیه کرده است.

اما مشخصات فنی و سخت افزاری ساعت هوشمند ریلمی TechLife Watch R100 چیست؟ صفحه نمایش این اسمارت واچ 1.32 اینچ سایز دارد و به پنل تمام رنگی TFT LCD مجهز است. رزولوشن صفحه نمایش این ساعت 360x360 پیکسل اعلام شده است.

ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 به صورت رسمی معرفی شد

این ساعت هوشمند از اتصال بلوتوثی به گوشی پشتیبانی می کند و از قابلیت پاسخگویی به تماس های دریافتی و مکالمه بلوتوثی برخوردار است. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که باتری به کار رفته در این اسمارت واچ از ظرفیتی معادل با 380 میلی آمپر ساعت بهره می برد و شارژ کامل آن برای استفاده از ساعت به میزان حدود 7 روز کفایت می کند. شاید طول عمر باتری ساعت TechLife Watch R100 را بتوان یکی از نقاط ضعف آن دانست. در این زمینه این محصول توانایی رقابت با بهترین ساعت های هوشمند دنیا مانند ساعت هوشمند Garmin Venu 2 را نخواهد داشت!

این شرکت تأیید کرده است که ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 در دو رنگ، شامل رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که ریلمی برای بند این ساعت رنگ بندی خاصی در نظر دارد یا بندهای آن نیز مشکی و سفید خواهد بود. همچنین ریلمی در تیزر معرفی این ساعت هوشمند به این نکته اشاره نکرده که امکان تعویض بند و شخصی سازی آن وجود دارد یا خیر.

ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 به صورت رسمی معرفی شد

در حال حاضر ساعت هوشمند Realme TechLife Watch R100 جهت پیش خرید در فروشگاه های آنلاین کشور هند مانند Flipkart در دسترس قرار گرفته است. اما هنوز قیمت نهایی آن به صورت رسمی اعلام نشده است. پیش بینی می شود در روزهای آتی، ریلمی جزئیات بیشتری را در رابطه با مشخصات این ساعت هوشمند جدید خود (به خصوص در رابطه با سنسورهای سلامتی، امکانات ورزشی و قابلیت های نرم افزاری) ارائه دهد.

منبع: gizmochina