اپل واچ محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت هوشمند در دنیا است. به همین دلیل مدل های مشابه با آن در بازار به وفور یافت می شود و بسیاری از شرکت ها سعی می کنند تا محصولات خود را تا حد امکان به آن شبیه کنند! یکی از ساعت های هوشمندی که اخیراً با شکل و شمایل شبیه به اپل واچ اولترا راهی بازار شده، +IWO PRO DT8 Ultra نام دارد. این ساعت هوشمند برای عرضه به بازارهای جهانی آماده شده است و در این بخش می توانید با مشخصات کلیدی آن آشنا شوید.

همان طور که اشاره شد، ساعت هوشمند IWO PRO DT8 Ultra Plus از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اپل واچ اولترا دارد. صفحه نمایش بزرگ، بدنه ضخیم و بند سیلیکونی قابل تعویض (با ساختار لوله مانند) از جمله موارد تشابه این ساعت با اپل واچ اولترا است.

از ساعت هوشمند IWO PRO DT8 Ultra Plus با ظاهری شبیه اپل واچ اولترا و قیمت فقط 63.5 دلار رونمایی شد

این گجت پوشیدنی همانند با مدل DT8 Ultra Pro، به یک صفحه نمایش 2.13 اینچ (54 میلی متر) مجهز است. این صفحه نمایش 420x485 پیکسل رزولوشن دارد و قاب های اطراف آن کاملاً باریک است. یک دکمه چرخان و چند دکمه کنترلی نیز در کناره بدنه این ساعت هوشمند تعبیه شده است که امکان اختصاص عملکردهای مختلف به آنها وجود دارد. در واقع این دکمه ها به عنوان شورت کات قابل استفاده هستند و دسترسی به بخش های پراستفاده را برای شما سریع تر می کنند.

ساعت هوشمند +DT8 Ultra از قابلیت NFC هم بهره می برد و به شما این امکان را می دهد تا درب ها و قفل های هوشمند را با آن باز کنید. مجهز بودن به GPS نیز به کاربران این ساعت هوشمند اجازه می دهد تا بتوانند موقعیت مکانی و مسیر خود را ردیابی کنند. این ویژگی به خصوص در هنگام پیاده روی و ورزش در فضای باز (دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی و...) اهمیت زیادی دارد و شما را از حمل گوشی برای اطلاع از موقعیت مکانی خود بی نیاز می کند.

از ساعت هوشمند IWO PRO DT8 Ultra Plus با ظاهری شبیه اپل واچ اولترا و قیمت فقط 63.5 دلار رونمایی شد

این گجت دارای اسپیکر داخلی است و از اتصال به گوشی هوشمند از طریق بلوتوث 5.0 پشتیبانی می کند. پس می توانید با استفاده از آن به تماس های دریافتی گوشی خود جواب دهید و به مکالمه بپردازید. در زمینه امکانات سلامتی باید گفت که IWO PRO DT8 Ultra Plus توانایی اندازه گیری ضربان قلب، فشار خون و فشار محیطی را دارد. البته هنوز در مورد میزان دقت سنسورهای این ساعت نمی توان اظهار نظر قطعی کرد.

به لطف باتری 280 میلی آمپر ساعتی، این گجت پوشیدنی می تواند به مدت 5 روز به عملکرد خود ادامه می دهد. همچنین می توان با یک بار شارژ کردن این ساعت، آن را برای 20 روز در حالت استند بای قرار داد. شما می توانید این ساعت را به صورت وایرلس در عرض 5 ساعت به میزان 100 درصد شارژ کنید.

از ساعت هوشمند IWO PRO DT8 Ultra Plus با ظاهری شبیه اپل واچ اولترا و قیمت فقط 63.5 دلار رونمایی شد

رنگ بندی ساعت هوشمند IWO PRO DT8 Ultra Plus شامل خاکستری، نارنجی و مشکی می شود. در حال حاضر قیمت این گجت در فروشگاه های خرده فروشی آمریکا 63.50 دلار اعلام شده است.

منبع: gizmochina