ساعت های هوشمند Forerunner برند Garmin از سال 2019 به بازار عرضه شدند و اکنون تغییراتی کرده اند. این شرکت به تازگی دو ساعت جدید را معرفی کرده و این سری ساعت های مخصوص دوندگان را به روز رسانی کرده است. این ساعت های جدید Forerunner 255 و Forerunner 955 نام دارند و هر دوی آنها از GPS چند بانده پشتیبانی می کنند. همچنین این ساعت های هوشمند به یک ویجت مسابقه جدید مجهز شده اند. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند گارمین Forerunner 955 دارای صفحه نمایش لمسی است و از فناوری شارژ خورشیدی پشتیبانی می کند.

شرکت Garmin ساعت های هوشمند میان رده سری Running خود را با مدل های جدید Forerunner 255 و 955 بروز رسانی می کند

ساعت Forerunner 255 انتخاب مقرون به صرفه تری از میان این دو مدل است. این ساعت هوشمند وزن سبکی دارد و تقریباً از همان کیفیت ساخت مدل قبلی، Forerunner 245، بهره می برد. این ساعت در چهار مدل به بازار عرضه می شود که عبارتند از: مدل استاندارد Forerunner 255، مدل 255S (نسخه کوچکتر)، مدل Forerunner 255 Music و Forerunner 255S Music.

مدل استاندارد 255 دارای سایز 46 میلی متر و وزن 49 گرم است؛ در حالیکه نسخه کوچکتر 255S، از سایز 41 میلی متر و وزن 32 گرم بهره می برد. این ابعاد و وزن برای نسخه های Music نیز صدق می کنند. این ساعت ها به صورت ضد آب طراحی شده اند و از استاندارد 5ATM در این زمینه برخوردارند. ضمن اینکه طول عمر باتری آنها 14 روز برآورد شده است. البته اگر GPS ساعت به طور مداوم روشن باشد، طول عمر باتری آن 30 ساعت خواهد بود.

شرکت Garmin ساعت های هوشمند میان رده سری Running خود را با مدل های جدید Forerunner 255 و 955 بروز رسانی می کند

در این ساعت هوشمند ضد آب چند ارتقای جالب انجام گرفته است! به عنوان مثال، ساعت گارمین Forerunner 255 از ورزش سه گانه به طور کامل پشتیبانی می کند و به GPS دقیق چند بانده مجهز شده است. همچنین ویجت Race به آن اضافه شده است که برخی اطلاعات درباره مسابقات پیش روی شما را ارائه می دهد! این اطلاعات شامل پیش بینی از عملکرد شما، وضعیت آب و هوایی روز مسابقه و شمارنده معکوس تا زمان شروع مسابقه می شود. علاوه بر این، قابلیت «گزارش صبحگاهی» نیز برای این ساعت در نظر گرفته شده که هر روز صبح اطلاعاتی مانند خلاصه وضعیت آب و هوایی روز پیش رو، پیشنهادهای تمرینی روزانه و گزارش وضعیت خواب شما در شب قبل را ارائه می دهد.

در رابطه با قیمت، نسخه های Forerunner 255 و 255S با قیمت 350 دلار به فروش می رسند. اما اگر می خواهید تا ساعت هوشمند قابلیت پخش موزیک هم داشته باشد، باید 50 دلار بیشتر بپردازید و یکی از نسخه های Music را تهیه کنید.

گارمین یک مدل رده بالا را نیز به این سری از ساعت های هوشمند خود اضافه کرده است: Forerunner 955. این ساعت به صفحه نمایش همیشه روشن، تمام رنگی و لمسی با سایز 47 میلی متر مجهز است و حدود 52 گرم وزن دارد. همچنین این ساعت هوشمند از قابلیت شارژ شدن باتری با نور خورشید هم بهره می برد!

شرکت Garmin ساعت های هوشمند میان رده سری Running خود را با مدل های جدید Forerunner 255 و 955 بروز رسانی می کند

این مدل اولین ساعت هوشمند خورشیدی برند Garmin است که به طور اختصاصی برای دوندگان طراحی شده است. این نسخه خورشیدی می تواند تا 20 روز در حالت ساعت هوشمند و 49 ساعت در حالت فعال بودن GPS به عملکرد خود ادامه دهد. ساعت هوشمند Forerunner 955 از تمام ارتقاهای نرم افزاری مدل 255 که در بالا به آنها اشاره کردیم بهره می برد؛ ضمن اینکه قابلیت های پخش موسیقی و Garmin Pay هم به صورت پیش فرض برای آن در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند 955 Solar با قیمت 600 دلار و نسخه استاندارد آن با قیمت 500 دلار به فروش می رسند.

منبع: gizmochina