مطابق با اخبار و شایعات جدید، Redmi قصد دارد تا به زودی یک گوشی جدید به نام Redmi K50i 5G به بازار عرضه کند. اطلاعات جدید منتشر شده از این گوشی حاکی از آن است که به احتمال زیاد این گوشی تا اواخر ماه جولای در کشور هند به صورت رسمی معرفی می شود. به همین مناسبت تمام اطلاعاتی را که از این گوشی جدید سری K ردمی منتشر شده برای شما گردآوری کرده ایم.

گوشی Redmi K50i 5G در راه است. از این گوشی چه می دانید؟

مشخصات فنی گوشی Redmi K50i 5G (بر اساس اخبار غیر رسمی)

این طور که در خبرهای غیر رسمی آمده، گوشی Redmi K50i 5G نسخه تغییر نام یافته گوشیRedmi Note 11T Pro+ 5G است که در ماه May راهی بازارهای کشور چین شده است. به این ترتیب با توجه به اینکه مشخصات فنی این دو گوشی کاملاً شبیه یکدیگر است و تنها نام آنها با هم تفاوت دارد، می توان اطلاعات فنی مدل K50i 5G را از الان حدس زد!

این طور که پیش بینی می شود، گوشی Redmi K50i 5G در دو نسخه با پیکربندی حافظه 6GB + 128GB و 8GB + 128GB به بازار عرضه می شود. رنگ بندی این گوشی احتمالاً شامل مشکی، آبی و نقره ای خواهد بود.

مشخصات فنی گوشی Redmi K50i 5G (بر اساس اخبار غیر رسمی)

در رابطه با صفحه نمایش گوشی Redmi K50i 5G نیز باید گفت که این گوشی دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با سایز 6.6 اینچ است که رزولوشن Full HD Plus را به ارمغان می آورد و از نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز برخوردار است.

سخت افزار به کار رفته در این گوشی نیز شامل تراشه Dimensity 8100 می شود. در کنار این تراشه، گوشی Redmi K50i 5G به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز خواهد بود. این طور که در خبرها آمده، سیستم عامل این گوشی جدید ردمی اندروید 12 است و در آن از رابط کاربری MIUI 13 استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Redmi K50i 5G از باتری داخلی آن که از ظرفیتی معادل با 5000 میلی آمپر ساعت بهره می برد، تأمین می شود. ممکن است که ظرفیت بالای این باتری شما را بابت مدت زمانی که طول می کشد تا شارژ آن تکمیل شود، نگران کند! اما ردمی از این نگرانی با خبر بوده و گوشی K50i 5G را به فناوری فست شارژ 67 وات مجهز کرده است!

گوشی Redmi K50i 5G در راه است. از این گوشی چه می دانید؟

اگر به دنبال اطلاعات دوربین های گوشی Redmi K50i 5G هستید باید به شما بگوییم که این گوشی با فست شارژ 67 وات از ساختار دوربین سه گانه بهره می برد. دوربین اصلی این گوشی دارای رزلوشن 64 مگاپیکسل است و در کنار آن از یک لنز اولترا واید با رزولوشن 8 مگاپیکسل نیز استفاده شده است. ضمن اینکه این گوشی به یک حسگر تشخیص عمق با رزولوشن 2 مگاپیکسل مجهز خواهد بود. دوربین سلفی گوشی Redmi K50i 5G نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسل برخوردار است و برای ثبت عکس و ویدئوی سلفی کارایی بالایی خواهد داشت. ضمن اینکه دوربین جلوی این گوشی از رزولوشن مناسبی برای برقراری تماس تصویری بهره می برد.
هنوز قیمت و زمان عرضه گوشی Redmi K50i 5G اعلام نشده است.

منبع: gizmochina


ممکن است اطلاعات ذکر شده در این بخش با اطلاعات اصلی کالا در زمان عرضه متفاوت باشد. در صورت مشاهده مغایرت، این موضوع را به ما اطلاع دهید.