سامسونگ همیشه تمرکز زیادی برای تولید دستگاه های پرچم دار خود خصوصا گوشی های خود صرف می کند و برنامه های متعددی برای آنها دارد. این امر همیشه باعث فروش بالای گوشی های این شرکت شده و می شود و هنوز نیز ادامه دارد به گونه ای که سامسونگ اعلام کرد در فصل اول سال 2022 بیش اپل گوشی فروخته است. پس از عرضه گوشی Galaxy S22 Ultra در سه ماهه اول 2022، مشاهده شد که این شرکت گوشی های سری Note خود را با پرچم دارهای سری S ادغام کرده است. سامسونگ ویژگی سازگاری با قلم لمسی سری نوت را به سری Galaxy S22 اضافه کرده و به این نتیجه رسیده است که اختصاص یک خط تولید مجزا برای گوشی هایی که صرفاً با قلم لمسی سازگارند، کار بیهوده ای است. اکنون باید گفت که این اقدام برای سامسونگ جواب داده است! چرا که بیش از 11 میلیون نسخه از گوشی S22 Ultra در دنیا به فروش رفته است. این رقم بیش از فروش هر یک از گوشی های Note در سال های گذشته بوده است!

گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra رکورد فروش گوشی های سری Note را شکست!

پس از رسوایی که انفجار باتری گوشی Note 7 در سال 2017 برای سامسونگ به بار آورد، این شرکت با اصلاحاتی اساسی در این سری از گوشی ها، به سراغ نسخه Note 8 رفت. گوشی Note 8 در زمینه پشتیبانی از قلم لمسی آپدیت های مهمی دریافت کرد و مشکل باتری آن هم حل شد! در نتیجه بیش از 10 میلیون نسخه از این گوشی در دنیا به فروش رسید.

فروش گوشی Galaxy Note 8 به طور شگفت انگیزی بالا بوده است! چرا که این گوشی با قیمت اولیه 1199.99 دلار راهی بازار شد که حتی برای یک مدل پرچم دار و رده بالا نیز قیمت زیادی به حساب می آمد! با این وجود سامسونگ همیشه در زمینه فروش گوشی های پرچم دار موفق عمل کرده است و از این تجربه برای عرضه گوشی Galaxy S22 Ultra استفاده کرده است. چرا که این گوشی پس از کاهش قیمت 125 دلاری راهی بازار شد و توانست رکورد فروش گوشی های نوت را بشکند!

گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra رکورد فروش گوشی های سری Note را شکست!

لازم به ذکر است که صفحه نمایش Galaxy S22 Ultra از نوع AMOLED 2X با سایز 6.8 اینچ است که رزولوشن QHD+ (3088x1440 پیکسل) و نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز را ارائه می دهد.

علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی از نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز برخوردار است و محدوده رنگ وسیع 100% DCI-P3 را پوشش می دهد. همچنین میزان روشنایی صفحه نمایش این گوشی به حداکثر 1750 nits می رسد. به این ترتیب صفحه نمایش گوشی گلکسی S22 اولترا تمام آن چیزهایی را که برای طراحی دیجیتال با بالاترین کیفیت نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی S22 Ultra رکورد فروش گوشی های سری Note را شکست!

در زمینه عکاسی نیز گوشی گلکسی S22 اولترا جزء بهترین گوشی های اندرویدی دنیا است! این گوشی به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین اولترا واید 12 مگاپیکسلی، یک لنز 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم سه برابر و یک لنز پریسکوپ 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 10 برابر مجهز است. همچنین دوربین سلفی این گوشی از رزولوشن فوق العاده 40 مگاپیکسلی بهره می برد.

تمام این موارد در کنار هم باعث شده اند تا گوشی گلکسی S22 اولترا رقیبی برای پرچمدار اپل یعنی آیفون 13 پرومکس باشد طرفداران سابق گوشی های سری Note دیگر دلشان برای گوشی محبوبشان تنگ نشود! بله، با این رویکردی که سامسونگ در پیش گرفته، گوشی های S Ultra به خوبی جای سری نوت را پر کرده اند و شاید تا چند سال دیگر نام گوشی Galaxy Note به کلی به فراموشی سپرده شود.

منبع: gizmochina