هتل یکی از مکان هایی است که نمایشگرهای تبلیغاتی و مانیتورهای صنعتی در آن زیاد استفاده می شود. در واقع هتلداران با استفاده از یک نمایشگر تبلیغاتی با کیفیت، اطلاعات لازم را به مهمانان خود ارائه می دهند و باعث می شوند تا مهمانان از حضور در هتل آنها احساس خوشایندی داشته باشند. این حوزه که از آن تحت عنوان Hospitality Industry Technology Exposition (HITEC) یاد می شود، میزبان شرکت های بزرگ تولید کننده نمایشگر تبلیغاتی، از جمله سامسونگ است! سامسونگ اخیراً از برخی روش های خلاقانه خود در طراحی نمایشگرهای تبلیغاتی رونمایی کرده که می تواند برای هتلداران و فعالان در صنعت گردشگری کارایی بالایی داشته باشد.

سامسونگ از روش های خلاقانه خود در طراحی نمایشگرهای تبلیغاتی جهت بهبود تجربه کاربری مهمانان در هتل ها رونمایی کرد

یکی از مدیران فروش رده بالای سامسونگ در آمریکا در این باره چنین اظهار نظر کرده است: «این روزها صنعت گردشگری، میزبانی و نحوه تعامل با مهمانان دچار تغییرات زیادی شده و دیگر تجهیزات و سرویس های قدیمی پاسخگوی نیازهای فعلی نخواهد بود. در طی دوران همه گیری کرونا، حرکت به سمت پلتفرم های دیجیتال شتاب بیشتری گرفته است. به همین دلیل سامسونگ زمان زیادی را به تحقیق و بررسی بازار نمایشگرهای تبلیغاتی قابل استفاده در هتل ها اختصاص داده تا بتواند بهترین تجربه کاربری را برای مهمانان هتل ها به ارمغان آورد».

همان طور که شرکت های بزرگ در حال تدوین استراتژی هایی برای تقویت مشاغل پس از دوران سخت همه گیری کرونا هستند، سامسونگ مفتخر است که به هتلداران کمک می کند تا کسب و کار خود را دیجیتال کرده و پا به عرصه جدیدی در راه جلب رضایت هر چه بیشتر مهمانان خود بگذارند. سامسونگ نشان می دهد که چگونه تحول دیجیتالی می تواند به یک تجربه فوق العاده برای مهمانان تبدیل شود. در همین راستا این شرکت از نمایشگرهای تبلیغاتی LED خود که به سیستم تولید و مدیریت محتوای جدید مجهز شده اند، رونمایی کرده است.

نرم افزار MagicInfo 9

نرم افزار مدیریت دستگاه و تولید محتوای پیشروی سامسونگ که با نام MagicInfo 9 شناخته می شود، یکی از ارکان توسعه نمایشگرهای تبلیغاتی در حوزه هتلداری است. این نرم افزار امکانات کاربردی متنوعی را فراهم می آورد که از میان آنها می توان به ایجاد محتوا، برنامه ریزی زمان نمایش و پخش محتوا بر روی چندین دستگاه به صورت هم زمان (از طریق شبکه نمایشگرهای تبلیغاتی) اشاره کرد. این محصول که از زمان عرضه آن بیش از 13 سال می گذرد و در این مدت آپدیت های متعددی برای آن عرضه شده، اکنون روش های سنتی تولید و پخش محتوا را به طور کامل کنار گذاشته و امکان مدیریت از راه دور دستگاه را فراهم می آورد. همچنین نرم افزار MagicInfo 9 از لحاظ مسائل امنیتی ارتقاهای چشم گیری پیدا کرده است. همان طور که می دانید، مسائل امنیتی به عنوان یکی از دغدغه های مهم در مسیر تعاملی شدن نمایشگرهای تبلیغاتی به شمار می آید و اکنون سامسونگ سعی دارد تا این دغدغه را برطرف کند. نرم افزار MagicInfo 9 موفق به کسب گواهینامه ISO در زمینه امنیت دیتا و مسائل مربوط به privacy شده است. بنابراین هتلداران با خیال راحت می توانند از نمایشگرهای تبلیغاتی تعاملی استفاده کرده و امکانات جذاب تری را در اختیار مهمانانشان قرار دهند. به طوری که مهمانان امکان جستجو در میان محتوا را داشته باشند و بتوانند جواب سؤالات خود را از طریق نمایشگر تبلیغاتی پیدا کنند. به عنوان مثال هتلداران می توانند مطالبی مانند ساعات کار رستوران و منو، اطلاعات مربوط به مناطق گردشگری شهر، ساعات کار مترو و اتوبوس و بسیاری اطلاعات دیگر را به صورت تعاملی از طریق نمایشگر تبلیغاتی به مخاطبان نمایش دهند.

نرم افزار MagicInfo 9

البته اقدامات سامسونگ در راستای تجربه بهتر مسافران از اقامت در هتل تنها به ارائه آپدیت جدید نرم افزار MagicInfo محدود نمی شود. اخیراً این شرکت از تلویزیون های هوشمند جدید خود رونمایی کرده که به طور اختصاصی برای استفاده در هتل بهینه سازی شده اند. این تلویزیون ها از رزولوشن 4K برخوردارند و پخش صدای فراگیر، توجه مخاطب را به طور کامل جلب می کنند. همچنین سامسونگ کیوسک های دیجیتال خود را برای استفاده در هتل ها طراحی و راهی بازار کرده است.

با اقداماتی که سامسونگ در راستای ارتقای نمایشگرهای تبلیغاتی خود انجام داده، دیگر هتلداران نیازی به استفاده از بنرها و تابلوهای کاغذی یا چاپ بروشور و کارت نخواهند داشت و می توانند تمام محتوای مورد نظر خود را بر روی نمایشگرهای تبلیغاتی به مهمانان خود نمایش دهند. این عمر علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه های جاری، به هر چه بیشتر مدرن تر شدن محیط هتل ها و دسترسی آسان تر و سریع تر به اطلاعات کمک زیادی می کند.

منبع: hoteltechnologynews