شرکت BLU به طور رسمی از گوشی مدل G51s برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی کرد. این گوشی از پردازنده UNISOC بهره می برد و مشخصات فنی آن شامل صفحه نمایش HD+ و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می شود. گوشی BLU G51s برای عرضه در بازار گوشی های اقتصادی و رده پایین طراحی شده و قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

شرکت BLU گوشی جدید خود با نام BLU G51s را معرفی کرد

گوشی BLU G51s در چهار رنگ مختلف راهی بازار خواهد شد. این رنگ ها شامل برنزی، سبز زیتونی، قرمز و آبی گرادیانتی می شود. لازم به ذکر است که این اطلاعات بر روی وب سایت رسمی این شرکت قرار گرفته است.

در رابطه با مشخصات فنی گوشی BLU G51s باید به این نکته اشاره کنیم که این گوشی به صفحه نمایش 6.4 اینچی مجهز است که در گوشه بالای سمت چپ آن یک punch-hole برای قرارگیری دوربین سلفی تعبیه شده است. این صفحه نمایش از رزولوشن HD+ بهره می برد و BLU اعلام کرده که از نوع Infinity Dot Display با تراکم 268 پیکسل به ازای هر اینچ است. بر روی صفحه نمایش این گوشی از شیشه خمیده 2.5D استفاده شده که ادعا می شود می تواند تصاویری واقع گرایانه و باورپذیر را ارائه بدهد.

شرکت BLU گوشی جدید خود با نام BLU G51s را معرفی کرد

این گوشی به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه در پنل پشتی مجهز است. دوربین های پشت این گوشی شامل دو سنسور 13 مگاپیکسلی به همراه یک فلش LED می شوند. با استفاده از این دوربین ها می توان به ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و نرخ 30 فریم در ثانیه دست پیدا کرد.

گوشی BLU G51s از تراشه هشت هسته ای UNISOC SC9863 قدرت می گیرد که دارای فرکانس 1.6 گیگاهرتز است. همچنین در این گوشی از 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده است. همچنین BLU برای این گوشی یک درگاه کارت حافظه microSD در نظر گرفته است که امکان ارتقای حافظه ذخیره سازی به میزان 64 گیگابایت از طریق کارت حافظه های جانبی را فراهم می آورد.

لازم به ذکر است که در این گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی استفاده شده است. از آنجا که این گوشی یک مدل رده پایین و اقتصادی است، از هیچ گونه فناوری فست شارژی پشتیبانی نمی کند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که حسگر اثر انگشت این گوشی بر روی پنل پشتی قرار گرفته است.

شرکت BLU گوشی جدید خود با نام BLU G51s را معرفی کرد

گوشی BLU G51s به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید نسخه Go Edition مجهز است. همچنین پورت شارژ آن از نوع USB Type-C خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی اقتصادی می توان به مجهز بودن به بلوتوث نسخه 4.2 و وای فای اشاره کرد. این طور که اعلام شده، این گوشی با ابعاد 162.4 x 77.5 x 9 میلی متر و وزن حدود 185 گرم راهی بازار خواهد شد. با توجه به این مشخصات پیش بینی می شود که گوشی G51s برند BLU به یکی از گوشی های محبوب در بازار گوشی های پایین رده و اقتصادی تبدیل شود.

منبع: gizmochina