به تازگی رندرهای جدیدی از گوشی Vivo NEX 5 در وب سایت های اینترنتی منتشر شده است. این رندرها بر مبنای اطلاعاتی طراحی شده اند که به طور غیر رسمی در رابطه با این گوشی اعلام شده بود. وب سایت قابل اعتماد WHY LAB که به طور کلی در زمینه ارائه اطلاعات دستگاه های دیجیتال پیش از عرضه آنها فعالیت گسترده ای دارد، اعلام کرده است که این رندرهای جدید شباهت بسیار زیادی به طراحی واقعی گوشی NEX 5 دارد و این گوشی در زمان عرضه به احتمال بسیار زیاد دارای همین شکل و شمایل خواهد بود.

تصاویر جدیدی از گوشی Vivo NEX 5 منتشر شده که به احتمال زیاد به تصاویر اصلی گوشی شباهت خواهد داشت

مطابق با آنچه که در این تصاویر جدید دیده می شود، دوربین سلفی گوشی Vivo NEX 5 به صورت punch-hole بر روی صفحه نمایش آن طراحی شده است. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای لبه های خمیده است و قاب های بالایی و پایینی آن فوق العاده باریک هستند. همچنین به احتمال بسیار زیاد صفحه نمایش این گوشی با حسگر اثر انگشت تجمیع شده و این حسگر در زیر آن قرار گرفته است. اگر به سمت راست بدنه این گوشی در تصویر دقت می کنید، می توانید دو برآمدگی را مشاهده کنید که به احتمال قریب به یقین دکمه های کم و زیاد کردن صدا و پاور خواهند بود.

تصاویر جدیدی از گوشی Vivo NEX 5 منتشر شده که به احتمال زیاد به تصاویر اصلی گوشی شباهت خواهد داشت

پنل پشتی گوشی Vivo NEX 5 نیز در این رندرها به طور کامل قابل تشخیص است. در این تصاویر، ماژول دوربین این گوشی دارای طراحی مثلثی شکل است که در یک پنل دایره ای مشکی قرار گرفته است. همچنین در سمت راست آن عبارت “Vivo | ZEISS co-engineered” چاپ شده است. دوربین های این گوشی چهار گانه همراه با فلش LED خواهند بود. طراحی پنل پشتی این گوشی نسبت به رندرهایی که پیش از این منتشر شده بود، کاملاً متفاوت است. به احتمال زیاد گوشی NEX 5 در سه رنگ آبی روشن، مشکی و نارنجی عرضه خواهد شد.

تصاویر جدیدی از گوشی Vivo NEX 5 منتشر شده که به احتمال زیاد به تصاویر اصلی گوشی شباهت خواهد داشت

در رابطه با مشخصات فنی این گوشی نیز اطلاعاتی به صورت غیر رسمی منتشر شده است. مطابق با این اطلاعات، این گوشی دارای ابعاد 168.5x76.5x9.2 میلی متر و وزن 221 گرم خواهد بود. همچنین صفحه نمایش این گوشی دارای سایز 7 اینچ بوده و از نوع AMOLED E5 است. پیش بینی می شود که این نمایشگر از رزولوشن Quad HD و نرخ تازه سازی تصویر بالایی برخوردار باشد.

گوشی Vivo NEX 5 به احتمال بسیار زیاد از تراشه اسنپ دراگون Snapdragon 8 Gen 1 قدرت می گیرد. همچنین در این گوشی از باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می شود که از فناوری فست شارژ 80 واتی پشتیبانی می کند.

سایر جزئیات این گوشی هنوز اعلام نشده است. با این وجود کارشناسان معتقدند که در این گوشی از دوربین تله فوتوی پریسکوپ با زوم 5 برابری استفاده می شود. همچنین به احتمال زیاد این گوشی در نسخه های 8GB رم + 256GB حافظه داخلی، 12GB رم + 256GB حافظه داخلی و 12GB رم + 512GB حافظه داخلی راهی بازار می شود.

منبع: gizmochina